Bekijk volle/desktop versie : wat leuk kan beginnen kan ook een leuke einde heben (NEW)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

05-09-2006, 19:25
Ik zou graag een verhaal beginnen en ik hoop dat ik genoeg reacties krijg om verder te gaan

Ik ben een meisje van 15 jaar en heet Roemaisa.
Ik heb een beste vriendin heet Rafika(15 jaar).
Ik heb 2 zussen Amel(19 jaar)en Jamila(23 jaar).
En 2 broers Mohammed(30 jaar) en Nordin(33 jaar)

Ik wordt gewekt door mijn wekker het is al 7.00 uur ik moet snel opstaan want dit is mijn eerste schooldag.Ik moest me snel omkleden voordat ik de eerste schooldag te laat kom(ik zit in de 3e).
Ik neem een witte rok over me knieen en een rose truitje met een witte jasje erover en me witte laarzen.Ik zet mijn haar in een staartje en ga zo de deur uit.Ik woon niet zo ver van school dus ik ga lopent.
Ik haal mijn beste vriendin op en we gaan samen naar school.We hadden het over onze vakantie en over school.
En hoe het zou zijn dat we dit jaar niet in de zelfde klas zouden komen.
Aan gekomen op school gingen we naar onze kluis en pakte onzen agenda en etui.Zo gingen we ieder haar kant op en als afspraak aftespreken bij onze kluis.
Ik ging naar mijn klas toe en alle plaatsen waren bezet behalve die naast Gamel een hele lieve jongen waar ik al heel lang verlieft op was.
Ik ging naast hem zitten en HIJ groeten mij en steelde zich voor en stak zijn hand uit.Ik ben een meisje met een bruin getinte huidskleur en zie je gelukkig niet dat ik rood werd.Ik gaf hem een hand en stelde mij voor.
Zo schudde ik zijn hand het leek alsof ik in de wolken was.Voor dat ik het wist haalde hij zijn hand uit de mijne en kwam ik terug op werkelijkheid.Toen kwam de mentor binnen en stelde zich voor als Mr Tadim. Zo begon de les maar ik was er niet met mijn hoofd ik zat te dagdromen over Gamel en mij hand in hand lopent op straat maar voor ik het wist werd ik uit mijn dagdroom gehaald met een geschop onder de tafel en hoorde ik Gamel fluisteren De meester heeft het tegen jou.AANWEZIG schreewde ik zo wat door het lokaal en voor ik het wist begon de hele klas te lachen waarom wist ik niet.
Ik vroeg aan Gamel wat er was en hij zei tegen mij dat de meester had een vraag gesteld en jij roept aanwezig door de klas daarom lacht iedereen.
Ik zakte zowat door de vloer van schaamte die eerste schooldag en ik verpruts het.Gelukkig ging de bel en kon ik zo snel mogelijk uit deze klas maar iemand hield mij vast ik draaide mij op en zag Gamel hij vroeg mij of ik wat te doen had want we waren toch al vrij.Ik werd helemaal paniekerig en zei Ja ik heb wel iets te doen sorry,geef niks zie hij kunnen we misschien een ander keer wat leuks doen ik zei er vlak daarna leuk zullen we zeker doen en weg was ik.
Ik haaste mezelf naar mijn kluisje en Zag Rafika al staan.
ze keek me raar aan en vroeg waar ik bleef. Ik zei snel erna we moesten nablijven van de meester en ging snel weg.Rafika kwam rennend achter me aan en vroeg van waar die haast ik kon niks bedenken en zeisnel ik was een afspraak met mijn moeder vergeten we zouden naar mijn tante gaan en ze zou vast en zeker op me wachten.We liepen samen snel naar huis zonder een woord te verwisselen.Thuis aangekomen storte ik op mij bed en dacht ik aan Gamel ik kreeg hem maar niet uit mijn hoofd.

05-09-2006, 19:30



05-09-2006, 19:31
Ga Snel Verder Meiisjj....

06-09-2006, 19:26
liefe sgat

Ik wil wel ddor gaan maar ik zou wel meer reactie willen ontvangen
ik hoop dat je het begrijpt

xxxjes mina

06-09-2006, 19:42


HIER MELD ZICH EEN NIEUWE FAN!!! HAHAHA

GA GAUW VERDER MEID KOM OP!!!!!

06-09-2006, 20:11
Oke omdat ik 2 fans heb zal toch maar een vervolg typen

xxxjes mina

06-09-2006, 20:12
En zo viel ik in slaap pas toen mijn zus Amel me wakker maakte voor het eten. Ik werd wakker ging naar de douch waste mijn gezicht en ging naar beneden voor het eten.
Me moeder keek me vragend aan en vroeg waarom ik ging slapen tussen de middag of ik misschien ziek was ik beantwoord nee ik was gewoon moe me moeder keek me niet gelovend aan en zei oke.Ik at mijn eten op en ging van tafel en vroeg mijn moeder of ze hulp nodig had ze zei tegen mij nee en zei dat ik moest gaan slapen als ik moe ben.
Ik ging maar slapen omdat ik de volgende dag vroeg wakker moest worden.
Om 7.00 uur ging de wekker ik wist niet wat ik moest aan doen ik open mijn kast deuren open en kijk wat ik kan aandoen ik pakte mijn spijkerbroek met een rode truitje en een spijker jasje ik deed mijn haar in een hooge staartje en deed mijn rode haarband op met mijn sportschoenen zo ging ik snel naar beneden en ontbeet snel en zij mijn moeder gedag ik haalde Rafika op en zo gingen we samen naar school.
Ze vroeg me wat er gisteren aan de hand was ik voelde me schuldig dat ik het haar niet vertel dus bichte ik het hele verhaal op ze luisterde aandacht en werd boos op me dat ik het haar gewoon niet vertelde omdat we beste vriendinen zijn.
Ik verontschuldigde me en zo liepen we lachend naar school.We liepen samen naar de aula en liepen gelijk door naar onze kluisjes.We liepen lachend en al van de trap af en voordat ik het wist viel ik van de trap af gelukkig stond er iemand onderaan de trap die me opving
Dat was .................................

06-09-2006, 20:21
aaaaaaaaaaaaah nieuwee fan(A) is een kei leukee verhaaaaal ga verderr je bent onlineeee

06-09-2006, 20:34
yesssss nieuwe fan die zich meldddddddd vervolgje????

06-09-2006, 20:39
nouw ik heb niet verwacht dat ik zo snel fans zal krijgen maar ik zo snel mogelijk verder morgen heb ik zeker weten een vervolg staan beloofd

06-09-2006, 20:51
dan ook een hele langeee=$

06-09-2006, 23:17
Ik zal alvat deze vervolgje zetten die ik al heb staan

06-09-2006, 23:18


Dat was Naif een populaire jongen die mijn vriendin leuk vindt.Hij ving mij op en vroeg mij of het wel goed ging ik aantwoorde zo normaal mogelijk ja hoor alles gaat goed dank je wel.
graag gedaan dat deed ik met plezier zei hij. Ik keek om en zag mijn vriendin jalours kijken en voordat ik het in de gaten had rende ze weg ik probeerde haar in te halen maar de bel ging en ik moest zo snel mogelijk naar mijn klas toe voordat ik te laat kwam. Ik zag Gamel al zitten en hij zwaaide naar me van kom hier zitten hier is nog plaats. Ik wou niet gemeen doen dus ging ik maar daar zitten.Hij vroeg mij gelijk hoe het ging en ik aantwoorde afwezig hm ja goed hoor .maar hij merkte aan mij dat er wat was en vroeg mij hem te vertellen wat er was ik zei niks hoor hij werd een beetje boos en zei op wat hogere toon ik wil dat je mij beschouwd als een vriend en mij alles kunnen vertellen.Ik keek hem geschroken aan en kreeg tranen in mijn ogen. Hij merkte dat en verontschuldigde zich ik vertelde hem dat het niet aan hem lag en dat ik het misschien straks zal vertellen.De rest van de les was ik stil en was er niet bij met mijn gedachte.Tot dat ik uit mijn gedachtes word gehaald met een hand op mijn schouder ik draai me om en zie Gamel ik kijk om me heen en zie dat de klas helemaal leeg is.
Hij zei kom mee ik vroeg hem waar en hij zei tegen mij vertrouw me nou maar mijn gevoel was sterk dat ik hem moest vertrouwen.We liepen naar een hele mooie parkje met een hele mooie vijver.We gingen zitten op een bank en hij vroeg mij of ik het wou vertellen wat er met mij is.Ik begon te huilen EN TOEN.........................

07-09-2006, 19:40
leuk verhaal

07-09-2006, 19:40
ik zie dt je online bent
ga snel verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29