Bekijk volle/desktop versie : De beloning van kuisheid



05-09-2006, 15:43
bismillah er rahmaan erhahiem,

En zij , in Wiens huis hij was, probeerde hem te verleiden, zij sloot de deuren en zei: "kom op, jij." "Hij zei: "Ik zoek mijn toevlucht bij Allah. Waarlijk, hij is mijnmeester! Hij maakt mijn verblijf aangenaam! Waarlijk, de onrechtvaardigen zullen nooit slagen." qoeraan 12:23)


Nader het overspel niet

En nader het overspel niet. Waarlijk, het is een zedenloosheid en een kwade weg.
qoeraan 17:32

En de slaven van de Weldadigste zijn degenen die nederig en kalm over de aarde lopen en als de dwazen hen aanspreken antwoorden zij met milde woorden of vriendelijkheid. En degenen die de nacht voor hun Heer knielend en staand doorbrengen. En degenen die zeggen: "Onze Heer! Behoed ons voor de bestraffing van de Hel."
Waarlijk! Haar bestraffing is altijd een ondeelbare, voortdurende bestraffing. Slechts is het, zeker als een verblijfplaats en als een plaats om te wonen. En degenen die, als zij geld uitgeven, noch uitbundig noch gierig zijn, maar het midden houden tussen deze twee. En degenen die geen andere god naast Allah aanroepen, noch dat leven doden wat Allah verboden heeft, behalve voor een gerechtelijke zaak, noch onwettige seksuele gemeenschap begaan - en iedereen die dit doet zal een bestraffing ontvangen! DE BESTRAFFING ZAL VOOR HEM OP DE DAG DER OPSTANDING VERDUBBELD WORDEN EN HIJ ZAL DAARIN IN SCHANDE VERBLIJVEN.

EN ALLAH WEET HET BESTE