Bekijk volle/desktop versie : boeken te koop aangeboden.



05-09-2006, 11:27
Assalamu alaikum,

ik wil graag wat boeken van de hand willen doen tegen een kleine prijs voor degenen die er belangstelling voor hebben.

Arabische boeken.

1) boek over de hijab - imam albani
2) boek met allerlei documenten en geschriften van sahaba en tabi'een - Hamidullah ( moeilijke boek, alleen voor gevorderden en degenen met belangstelling voor geschiedenis)
3) al muwatta - imam malik
4) kitaab al imaan ( niet van ibn taymiyyah , maar een andere geleerde van de salaf )- met uitleg van imam albani ( deze uitleg bevat grote fouten )
5)



Nederlandse boeken.

1) In de schaduw van de koran - syed Qutb ( rahimahulah)
2) De hel - chaykh abdurrahman abdulkhaliq
3) in de schaduw van de ster- boek over het zionisme ( van een kafirschrijver, maar toch interessant)



Prijs mag iedereen zelf bepalen , het is fee sabili lah insjallah.

05-09-2006, 12:54


Hijab al-Mar'ah al-Muslimah fil Kitab was-Sunnah

05-09-2006, 12:59
kwil niet eten van da'wa en wil de boeken ook niet zomaar aan iemand geven die er geen belangstelling voor heeft , de prijs laat ik aan iedereen over om te beslissen insjallah.

05-09-2006, 13:09

Citaat door Zarqawi anna:
Assalamu alaikum,

ik wil graag wat boeken van de hand willen doen tegen een kleine prijs voor degenen die er belangstelling voor hebben.

Arabische boeken.

1) boek over de hijab - imam albani
2) boek met allerlei documenten en geschriften van sahaba en tabi'een - Hamidullah ( moeilijke boek, alleen voor gevorderden en degenen met belangstelling voor geschiedenis)
3) al muwatta - imam malik
4) kitaab al imaan ( niet van ibn taymiyyah , maar een andere geleerde van de salaf )- met uitleg van imam albani ( deze uitleg bevat grote fouten )
5)



Nederlandse boeken.

1) In de schaduw van de koran - syed Qutb ( rahimahulah)
2) De hel - chaykh abdurrahman abdulkhaliq
3) in de schaduw van de ster- boek over het zionisme ( van een kafirschrijver, maar toch interessant)



Prijs mag iedereen zelf bepalen , het is fee sabili lah insjallah.
Waarom verkoop je boeken die grote fouten bezitten aghie? {zie boek 4}

05-09-2006, 13:51



Citaat door Supporter:
Waarom verkoop je boeken die grote fouten bezitten aghie? {zie boek 4}
Assalamu alaikum,

Hmmm, de fouten zitten meer in de voetnoten van imam albani dan van de schrijver zelf.


Maar broeder je hebt waarschijnlijk gelijk, ik wil van het boek af en misschien zijn er studenten die de fouten eruit kunnen filteren en selectief lezen.

Maar goed, ik schrap m maar van de boekenlijst dan.

05-09-2006, 13:51

Citaat door Ilias23:
salaam alaikoem broeder,


je mag het boek In de schaduw van de koran van Qutb voor mij opzij zetten.
Is geregeld. boek is in redelijke staat ( maar niet nieuw).

05-09-2006, 14:28

Citaat door Zarqawi anna:
Assalamu alaikum,

Hmmm, de fouten zitten meer in de voetnoten van imam albani dan van de schrijver zelf.


Maar broeder je hebt waarschijnlijk gelijk, ik wil van het boek af en misschien zijn er studenten die de fouten eruit kunnen filteren en selectief lezen.

Maar goed, ik schrap m maar van de boekenlijst dan.
Macha Allah

05-09-2006, 15:08
Ewa, niemand die al muwatta wil? : )

Mensen welaw kajdieroe al ualama disrespecteren.

05-09-2006, 15:17
1) In de schaduw van de koran - syed Qutb ( rahimahulah)
2) De hel - chaykh abdurrahman abdulkhaliq
3) in de schaduw van de ster- boek over het zionisme ( van een kafirschrijver, maar toch interessant)

Deze boeken wil ik aghy en kun je wat meer info vertellen over het laatste boek op je lijstje over het zionisme ?

05-09-2006, 16:03
Het boek van Imaam Al - Albanie Rahimahoelah, waar heb je dat gekocht als ik vragen mag?

05-09-2006, 16:22

Citaat door Zarqawi anna:
Assalamu alaikum,

Hmmm, de fouten zitten meer in de voetnoten van imam albani dan van de schrijver zelf.


Maar broeder je hebt waarschijnlijk gelijk, ik wil van het boek af en misschien zijn er studenten die de fouten eruit kunnen filteren en selectief lezen.

Maar goed, ik schrap m maar van de boekenlijst dan.
Dat soort boeken kan ik beter nu nog niet lezen. Ik zou dan wel wat hoger op willen zijn met de Islaam, zodat ik fouten eruit kan halen.

Heb je ook boeken zonder fouten (NL)?

05-09-2006, 21:06

Citaat door Islamiya:
Het boek van Imaam Al - Albanie Rahimahoelah, waar heb je dat gekocht als ik vragen mag?
Marokko.

05-09-2006, 21:08



Citaat door Khattab:
1) In de schaduw van de koran - syed Qutb ( rahimahulah)
2) De hel - chaykh abdurrahman abdulkhaliq
3) in de schaduw van de ster- boek over het zionisme ( van een kafirschrijver, maar toch interessant)

Deze boeken wil ik aghy en kun je wat meer info vertellen over het laatste boek op je lijstje over het zionisme ?
De schaduw van de ster gaat over het zionisme, de schrijver is een kafir en hij gaat in op de gechiedenis van het zionisme , waar het vandaan komt enzv..best interessant om te lezen.

12-09-2006, 12:02
Is er niemand die Sah'ieh'oel Djaami' heeft en wil verkopen?