Bekijk volle/desktop versie : Studie Studiefinanciering



Pagina's : [1] 2

05-09-2006, 11:15
Salaam,

De meeste jongeren staan uitgeschreven, mijn vraag is hoe doen ze dat onopgemerkt, en wat moet er geregeld worden?

05-09-2006, 11:54


voor zover ik het weet geven ze een ander adres door(waar je ze3ma gaat wonen).

want ze komen da toch niet controleren
maar waarschijnlijk gaan ze strenger optreden

05-09-2006, 12:01

Citaat door fazia85:
voor zover ik het weet geven ze een ander adres door(waar je ze3ma gaat wonen).

want ze komen da toch niet controleren
maar waarschijnlijk gaan ze strenger optreden
Maar je moet het nieuwe adres waar (zehma) gaat wonen ook in laten schrijven bij de gemeenstelijke basisadministratie. Want dat is het eerste wat ze controleren.

En soms kunnen ook als je bijvoorbeeld als in de zelfde straat gaat 'verhuizen' komen controleren of je daar ook echt woont. Je moet dus je studieboeken en wat kleding die je niet gebruikt daar laten.

Als je meer vragen hebt laat het weten

05-09-2006, 12:06

Citaat door l3la:
Maar je moet het nieuwe adres waar (zehma) gaat wonen ook in laten schrijven bij de gemeenstelijke basisadministratie. Want dat is het eerste wat ze controleren.

En soms kunnen ook als je bijvoorbeeld als in de zelfde straat gaat 'verhuizen' komen controleren of je daar ook echt woont. Je moet dus je studieboeken en wat kleding die je niet gebruikt daar laten.

Als je meer vragen hebt laat het weten
ik hou het lekker op inwonend

05-09-2006, 12:11



Citaat door fazia85:
ik hou het lekker op inwonend
Ik twijfel nog

05-09-2006, 12:12

Citaat door fazia85:
ik hou het lekker op inwonend
tja dan loop je wel 230 euro mis

05-09-2006, 12:14
je moet wel alles op dat adres hebben dus ook bank enz want als dat niet zo is gaan ze een vermoeden hebben en dan komen ze zeker langs. ps zet er een klap bed neer en wat boeken die je niet gebruikt tandenborstel << dit vinden ze heel heel belangerijk geloof me.

05-09-2006, 12:18

Citaat door bubelgirl:
tja dan loop je wel 230 euro mis
yup.. en als je wahed boette krijgt wejoo..
is niet alleen dat bedrag wat je meer hebt gekregen maar kom nog een heleboel bij als boete..

05-09-2006, 12:20
ewa als je uitwonend wil moet je wel risico lopen als je er niet woont. wil dat niet begin er niet aan. alles of niets hahhahah

05-09-2006, 12:20

Citaat door bubelgirl:
tja dan loop je wel 230 euro mis
ma3lish, ik red het goed met die 296

05-09-2006, 13:34

Citaat door bnitouzineman:
ewa als je uitwonend wil moet je wel risico lopen als je er niet woont. wil dat niet begin er niet aan. alles of niets hahhahah
idd

05-09-2006, 13:43
dat ben ik nu ook allemaal aan het regelen ,, :s en me tante heeft meegemaakt dat ze naar de kamer gingen waar je dan (ze3ma) woont en dat ze tegen diegene zeiden pas die schoenen eens :O egt erg wollah!! en tandenborstel enzoo dat klopt ook ze gaan de kleinste dingen controleren,, Bij een vriendin van me die ook (ze3ma) bij iemand anders woont gingen ze zelfs vragen waar bepaalde spullen liggen :O ze zijn egt sneaky majah succes nog

05-09-2006, 13:44



Citaat door l3la:
idd
ja toch? of niet?

05-09-2006, 16:11

Citaat door bnitouzineman:
ja toch? of niet?
Ik twijfel of ik ga doen. Mijn zus heeft gezegd dat ik bij haar kan inschrijven, maar ik moet er nog diep over nadenken.

Mijn broer heeft het overgens ook gedaan en ze zijn nooit komen controleren. En hij had helemaal geen spullen op dat adres neergelegd ofzo. Dus hij heeft geluk gehad.

05-09-2006, 16:42

Citaat door l3la:
Ik twijfel of ik ga doen. Mijn zus heeft gezegd dat ik bij haar kan inschrijven, maar ik moet er nog diep over nadenken.

Mijn broer heeft het overgens ook gedaan en ze zijn nooit komen controleren. En hij had helemaal geen spullen op dat adres neergelegd ofzo. Dus hij heeft geluk gehad.
je kan het best wel doen hoor maar zorg gewoon dat je alle post daar ontvangt dus ook ziekenfonds bank en dat je daar passende kleren hbet en wat toiletspulletjes en boeken en natuurlijk bed

Pagina's : [1] 2