Bekijk volle/desktop versie : Boycot maroc 2007



05-09-2006, 10:08

Citaat door pc30:
Beste lezers,

Ik heb zo veel verhalen gehoord dit jaar over Marokko, de meeste waren negatieve. Het gaat meestal over de boot van Spanje naar Marokko en ook over vliegmaatschappij (RAM).
Het is helaas niet allen maar de prijzen die te duur zijn, maar ook de service is niks. Ook bij de terug keer naar Nederland, iedereen kent dat fenomeen van wachten bij de douane en politie.
Het al jaren zo, en volgens mij blijft ook zo….Want wij klagen heel veel maar we doen ook niks om dit te verbeteren. Ik heb met een reisbureau hier over gehad, vooral de prijzen die de RAM hanteert in de vakantie periode, het antwoord was …. Dat zou ik ook doen, als alle stoelen al gereserveerd zijn vanaf januari voor de maand juli. Het is ons schuld wij klagen te veel maar we doen helemaal niks. Daarom wil ik graag van jullie weten wat jullie van vinden om Marokko 1 jaar te boycotten .dus geen vakantie naar Marokko in 2007. op deze manier gaat de overheid goed na denken. Het is uitraad bedoeld allen voor mensen die vakantie gaan vieren , maar als je urgent moet naar marokko ( bv , voor zieke ouder ect..0 dan is wel iets anders.


Dus ik wil graag jullie reactie weten, van deze voorstel, ik ben van plan om een site te maken over Boycot Maroc, Marokkanen die in Spanje , frankrijk , België en Duitsland moeten inscha Allah ook mee doen , dus de site moet in verschillende tallen gemaakt worden.

Graag jullie mening hier over , laat me graag ook weten of je mee wilt doen aan deze actie.
.

05-09-2006, 13:27


Hahaha Je Kan Lang W8 Voor Dat Hier Iemand Mee Aan Gaan Doen. Misgien Alleen Maaar Een Paar Je Hebt Wel Gelijk Die Vluchten Naar Maroc Zijn Egt Een Drama Maar Zodra Ik Daar Ben Vergeet Ik Alles En Geniet Dan Egt Van De Vakantie. En Lieverd Geloof Mij De Overheid Van Maroc Slaapt Al Jaren Dus Het Is Heel Moeilijk Om Ze Nu Wakker Te Krijgen

05-09-2006, 15:43
ahahah jij wilt de economie plat leggen, maar is op zich een goed idee vindt ik en als het ook zou werken zal de regering onbetwist wakker geschud worden

05-09-2006, 17:29
ik doe niet mee, sorry... ik heb een topvakantie gehad zoals de voorgaande jaren.
ik vind het de laatste jaren juist meevallen bij de douane´s, dan heb ik het over sebta, echt binnen 20 min. had ik alles voor mekaar

ik vind het wel leuk wat jij wil gaan doen, of het gaat helpen betwijfel ik. Zolang corruptie bestaat in marokko kan jij of ik helemaal niets doen.

By the way, je hebt nu ook andere vliegtuigmaatschappijen die die kant vliegen, stukken goedkoper.

Ik kan niet wachten op de volgende zomer..

06-09-2006, 18:16


wij waren ook via sebta gegaan maar sloeg helemaal nergens op die klote politie daar wil alleen maar geld gewoon 2 uur bezig geweest daar omdat die man die paspoorten stempels een beetje geld uit de broek zit te praten en dan zijn er nog van die sukkels die gaan geven

by the way ik ken vakantie alleen maar met de auto nooit met vliegtuig daarheen geweest auto is relaaaaax

07-09-2006, 18:39
Nee a saghbi....Marokko 2007 moet gaan!!

08-09-2006, 16:07
Hmmm maar je gaat maar 1 keer in t jaar
De meeste dan
Is er dan niet een ander oplossing?
Want t moet wel snel veranderen
Maar deze oplossing is moeilijk
twee jaar je familie is zien is moeilijk

08-09-2006, 16:08
Ik snap jullie niet....

09-09-2006, 20:18
bootprijzen waren belachelijk dit jaar , maar ja valt moeilijk te boycotten. We kunnen dat stukje moeilijk gaan zemmen he....

09-09-2006, 20:35
we hebbe het over gwoon een jaartje niet naar maroc heel marokko ligt dan plat.

09-09-2006, 22:06
ik vind het op zich wel een goed plan maar ik denk niet dat het gaat werken want marokko die heeft lieverd geen kritiek en daar luisteren ze ook niet naar
en ik wil juist volgned jaar inschallah naar marokko want ben dit jaar niet gegaan

nou ik wens je veel succes of het gat werken zien we wel

10-09-2006, 13:59
als je niet wil vliegen met ram, pak dan gewoon een begisch of nederlands vliegtuig, egt véééél goedkoper, en k betwijfel het of je dan nog met ram naar marokko wilt gaan, wel oppassen, in goedkope vliegtuigen zitten meestal de maaltijden neit inbegrepen, je krijgt wel gratis drinken, maja voor mij was het dit jaar geen probleem, neem gewoon zelf een sandwich mee joh, of wat chips en andere snacks...het scheelt veel geld hoor... in plaats van met ram tegaan, die veel duurder is en waar je ook nog ni veel ete krijgt ook ..

10-09-2006, 14:02



Citaat door tarik1987:
wij waren ook via sebta gegaan maar sloeg helemaal nergens op die klote politie daar wil alleen maar geld gewoon 2 uur bezig geweest daar omdat die man die paspoorten stempels een beetje geld uit de broek zit te praten en dan zijn er nog van die sukkels die gaan geven

by the way ik ken vakantie alleen maar met de auto nooit met vliegtuig daarheen geweest auto is relaaaaax
vliegtuig is juist relaax jaa, al die luxe , en je wordt bediend, wordt je soms in je auto bediend?

12-09-2006, 19:31
is moeilijk hoor

12-09-2006, 19:34

Citaat door rachidake90:
vliegtuig is juist relaax jaa, al die luxe , en je wordt bediend, wordt je soms in je auto bediend?
Jaaaaah joh altijd