Bekijk volle/desktop versie : ik wil geen broer!....(als deze).....



Pagina's : [1] 2 3 4

20-06-2002, 12:42
Hallo Lezers,

Ik irriteer me dood aan de ''meeste'' marokaanse jongens omdat........

Waarom neemt een marokaanse jongen een relatie met een marokaans meisje die broers heeft...terwijl hij weet dat zij geen relatie mag van haar broers.....(net als zijn eigen zusje)...mocht hij erachter komen wat zal er wel niet gebeuren met zusje lief.....ja en wat zal er wel niet gebeuren als zijn lieftallig vriendinntje wordt betrapt door broerlief!.....ja wij weten allemaal heel goed wat er gebeurt!

ik vind dit zo bizar...ik heb zelf geen broers...maar ja dan krijg ik te vaak horen zooo jij boft geen broers!??....ja ik bof zeker....wil geen 2e vader aan me broek!...

laterzzz

ps. meiden hoe is jou broerlief?!.....ook zo als hier boven?!

20-06-2002, 12:45


nou ik kan je echt 1 ding vertellen wat ben ik blij dat ik GEEN broers heb..want de meeste marokkaanse meisjes met zo'n broer hebben echt wat te verduren..maarjaah dat wou ik dus ff zeggen...
boussa hindaatje

20-06-2002, 12:46

Citaat:
Origineel gepost door Fouzia19
Hallo Lezers,

Ik irriteer me dood aan de ''meeste'' marokaanse jongens omdat........

Waarom neemt een marokaanse jongen een relatie met een marokaans meisje die broers heeft...terwijl hij weet dat zij geen relatie mag van haar broers.....(net als zijn eigen zusje)...mocht hij erachter komen wat zal er wel niet gebeuren met zusje lief.....ja en wat zal er wel niet gebeuren als zijn lieftallig vriendinntje wordt betrapt door broerlief!.....ja wij weten allemaal heel goed wat er gebeurt!

ik vind dit zo bizar...ik heb zelf geen broers...maar ja dan krijg ik te vaak horen zooo jij boft geen broers!??....ja ik bof zeker....wil geen 2e vader aan me broek!...

laterzzz

ps. meiden hoe is jou broerlief?!.....ook zo als hier boven?!
Mijn broers zijn allang getrouwd.....dus ik heb geen zaag meer aan mijn kop......wat niet wil zeggen dat ik nu meer doe dan dervoor.....
ik had toen geen relaties en nu ook niet.....(allé ja..sinds gisteren ben ik verloofd met Boyfriend)

Maar dan nog....mijn broers die wisten wel dat ik nooit zoiets zou doen....die vertrouwden mij 500% dus!!

ik heb chance zou ik zeggen!!

xxx

20-06-2002, 12:46
ja ben blij voor je echt ...hadden de meeste vriendinnen van mij dat ook maar....dan hadden ze zorgen minder.....

20-06-2002, 12:47


DITO
Ik heb ook geen broers, ben de oudste thuis
Maar toch heb ik er last van de voordeel van broers is dat ze je altijd kunnen helpen en als je bekende broers hebt dan word je niet gemakkelijk lastig gevallen

20-06-2002, 12:49

Citaat:
Origineel gepost door Sista
DITO
Ik heb ook geen broers, ben de oudste thuis
Maar toch heb ik er last van de voordeel van broers is dat ze je altijd kunnen helpen en als je bekende broers hebt dan word je niet gemakkelijk lastig gevallen
Das een feit.....maar als je thuis blijft en niet int stad woont dan....word je niet lastiggevallen of niet..???

Maar dat wil nu niet zeggen dat ik jou der van verdenk hé!!!

das gewoon in het algemeen oké sista

xxx

20-06-2002, 12:49
nou Sista....ik los het zelf wel op hoor...heb ik geen broer voor nodig.....en ja waar zijn de meiden die wel tig broers hebben en heeeel zwaar....of zijn we hier allemaal broerloos!....(gelukkig)....

20-06-2002, 12:52
Ik heb ook broers en ik moet je eerlijk zeggen...I'm verry verry happy....ze zijn een deel van mijn leven en ik kan me zonder hen geen ander leven voorstellen.
Van hun heb ik mijn droge humor en natuurlijk veel meer. Bij hun kan ik lekker gek doe en mezelf zijn zonder dat ze me vreemd aankijken...
maar ik wil inderdaad geen Terroristische broer of zus...want zulke zussen zijn dr ook!!

20-06-2002, 12:56
jaaa....ik heb ook broertjes....en op de nadruk broertjes....ik zelf ben 19 en de oudste broertje is 15 ....en daarna volgen er 2 een tweeling van 14...en ja ik kan ook niet zonder ....maar kan wel zonder een gemene broer...of een broer die alleen aan zichzelf denkt ...en daar gaat het nu om!....

20-06-2002, 12:58
ik vind het wel normaal dat broers dat doen. want kijk als je zusje een vriend heeft. hij breekt haar hart doet haar pijn. dan weet ik zeker dat je moord nijgingen krijgt. en ik helemaal. voorkomen is beter dan meemaken. maar als ik een vriendin heb dan weet ik bij me zelf dat ik me aan de wet van de liefde hou.

20-06-2002, 13:02

Citaat:
Origineel gepost door ami_najim
ik vind het wel normaal dat broers dat doen. want kijk als je zusje een vriend heeft. hij breekt haar hart doet haar pijn. dan weet ik zeker dat je moord nijgingen krijgt. en ik helemaal. voorkomen is beter dan meemaken. maar als ik een vriendin heb dan weet ik bij me zelf dat ik me aan de wet van de liefde hou.
??????????????????????hello heb je zelf wel door wat je zegt???? dan houd ik me aan de wet van de liefde??? maar als mn zusje een vriend heeft dan krijg ik moordneigingen

20-06-2002, 13:02
ja en daar geloof ik dus helemaal niet in wat jij zegt meneertje....jij bent misschien wel zo....maar die andere miljoenen niet!....je bent zeker een uitzondering....ik vind dit helemaal niet normaal....het probleem is het wordt als normaal beschouwd en dat is eht dus niet!....ennu vrouwen kunnen veel hebben hoor....haar hartje komt er wel weer boven op!....

20-06-2002, 13:04


ja en wat bedoel je met moordneigingen....naar je zusje toe of naar haar lover........

20-06-2002, 13:29

Citaat:
Origineel gepost door ami_najim
ik vind het wel normaal dat broers dat doen. want kijk als je zusje een vriend heeft. hij breekt haar hart doet haar pijn. dan weet ik zeker dat je moord nijgingen krijgt. en ik helemaal. voorkomen is beter dan meemaken. maar als ik een vriendin heb dan weet ik bij me zelf dat ik me aan de wet van de liefde hou.
ja daar ben ik het mee eens

20-06-2002, 13:32
LAAT IK HET EENS ANDERS FORMULEREN :WAT BEN IK BLIJ DAT IK GEEN ZUSSEN HEB !! WAT DACHTEN JULLIE DAARVAN :LOL:

Pagina's : [1] 2 3 4