Bekijk volle/desktop versie : dieven als vrindinnen



04-09-2006, 19:15
Dieven als Vrindinnen gaat over:twee vrindinnen die beste vrindinnen zijn maar op een of ander manier wordt er bij elkaar gestolen .Wie komt erachter de waarheid Amina en Soekaina ontdekken dat er bij de twee hartsvrindinnen wordt gestolen en er verspreiden geruchten rond de school.De twee vrindinnen Hajat en Saloua begrijpen er niks van hoe of wie het weet. en wat het is dan moet je het lezen!!!!!!!



dieven als vrindinnen

04-09-2006, 19:17


hej ik ga een verhaal schrijven . het onderwerp is Dieven als Vrindinnen als jullie dat ik het maak moeten jullie wel reageren

04-09-2006, 19:24
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjj

wordt er nog gereageerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




04-09-2006, 19:26
willen jullie reageren anders kap ik er mee

04-09-2006, 20:12


Zid zid zid maar je moet ook men verhaal lezen:P:P

04-09-2006, 20:26
ik vond de inleiding een beetje onduidelijk..

Maar het lijkt me wel een mooi verhaal..

ga snel verder.

En lees ook even mijn verhaal

KUSKUS

05-09-2006, 07:14
ja oke hoe heet hij dan

05-09-2006, 07:36
Hajat ke se ni !!!!! riep haar moeder .Hajat staat met een donkere wolk op
ze loopt naar de douche en doet de deur achter haar dicht.ze besluit om in de douche met een handoek een klein kussentje te gaan maken om daar verder te slapen.net als ze ligt komt haar vader aan de deur kloppen Hajat azem .Ze staat onmiddelijk op en maakt de deur open.Ze loopt langs haar vader heen en doet net alsof ze hem niet ziet.Als ze ijndelijk in haar kamer is ziet ze een foto van haar en haar beste vrindin saloua.ze pakt hem op en zegt doei Saloua jij bent mijn vrindin niet meer en scheurt de foto..!!! als ze klaar is pakt ze haar kleren en gaat ze ze aandoen.en op school praat ze niet meer tegen Saloua .

05-09-2006, 07:38
als jullie het verder willen lezen moet je reageren

16-09-2006, 16:13
sorry ik had een grote vervolg geschreven maar nu is alles gewist ik zal snel een vervolg zetten maar ik weet eigenlijk nog nie zo goe of ik wel verder moe gaan

ps willen jullie een paar reacties sturen
liefs ouafaatjje

16-09-2006, 16:14
hier komt een klein vervolgje

16-09-2006, 16:21
HAJAT HAJAT riep saloua met snelle passen loopt hajat door ze wil niet dat Saloua naast haar komt lopen.Na een kwartier had toch Saloua haar in gehaald EEJJJ

lang nie gezien joh ken ik jou

16-09-2006, 16:22


rsorry voor die twee zinnen maar mijn pc loopt vast dus kan nie vandaag een vervolg zetten nmaar ik beloof morgen een extra lang makn