Bekijk volle/desktop versie : wat bedoelt hij ermee??



Pagina's : [1] 2 3

04-09-2006, 11:56
salam oe 3alaikoem allemaal

ik heb een vraagje.kijk mijn vriendin ( een schat van een meid ) heeft al een tijdje kontakt met een jongen via msn en mailen enzo.ze hadden het heel leuk samen.
toen ze terug kwam van marokko en hij ook sparken ze elkaar nog.hij zij dat hij haar mailtjes heeft gemist enzo.na een tijdje wou hij haar graag zien en vroeg een foto van haar.eers wilde ze niet maar naderinzien omdat ze hem echt vertrouwd heeft ze toch haar foto laten zien.
hij zij toen tegen haar echt schattig joh.

zij weet niet echt wat ie ermee bedoelt en durft het ook niet aan mij te vragen.ze vraagt het ook steeds aan mij maar ik weet het ook niet dus heb ik een vraagje aan jullie weten jullie misschien wat hij ermee bedoelt?? jongens ??

wa 3alaikoem a salaam

04-09-2006, 11:58


Dat ze schattig is...

04-09-2006, 11:59
Wat een overdreven gedoe

04-09-2006, 11:59

Citaat door Nadiaaatje:
Dat ze schattig is...
My point exactly ..

04-09-2006, 12:00



Citaat door ikrammetje:
salam oe 3alaikoem allemaal

ik heb een vraagje.kijk mijn vriendin ( een schat van een meid ) heeft al een tijdje kontakt met een jongen via msn en mailen enzo.ze hadden het heel leuk samen.
toen ze terug kwam van marokko en hij ook sparken ze elkaar nog.hij zij dat hij haar mailtjes heeft gemist enzo.na een tijdje wou hij haar graag zien en vroeg een foto van haar.eers wilde ze niet maar naderinzien omdat ze hem echt vertrouwd heeft ze toch haar foto laten zien.
hij zij toen tegen haar echt schattig joh.

zij weet niet echt wat ie ermee bedoelt en durft het ook niet aan mij te vragen.ze vraagt het ook steeds aan mij maar ik weet het ook niet dus heb ik een vraagje aan jullie weten jullie misschien wat hij ermee bedoelt?? jongens ??

wa 3alaikoem a salaam
hoe oud zijn jullie??

04-09-2006, 12:00

Citaat door soufian_23:
Wat een overdreven gedoe
ow sorry hoor maar als je het overdreven vind reageer dan aub niet want ik heb er namelijk niks aan

dit was alleen voor de mensen bedoelt die een antwoord hadden op mn vraag

04-09-2006, 12:02

Citaat door koning2006:
hoe oud zijn jullie??
hoezo heeft dit met leeftijd te maken??

04-09-2006, 12:02

Citaat door Nadiaaatje:
Dat ze schattig is...

04-09-2006, 12:03
Mayday mayday!! Het is een kinderlokker! Ren de longen uit je lijf!!

:|

04-09-2006, 12:03

Citaat door ikrammetje:
ow sorry hoor maar als je het overdreven vind reageer dan aub niet want ik heb er namelijk niks aan

dit was alleen voor de mensen bedoelt die een antwoord hadden op mn vraag
Alsof de mensen hier weten wat die jongen dacht toen hij zei: schattig


04-09-2006, 12:03
Maakt ze zich nu zorgen over haar uiterlijk?

04-09-2006, 12:04

Citaat door ikrammetje:
salam oe 3alaikoem allemaal

ik heb een vraagje.kijk mijn vriendin ( een schat van een meid ) heeft al een tijdje kontakt met een jongen via msn en mailen enzo.ze hadden het heel leuk samen.
toen ze terug kwam van marokko en hij ook sparken ze elkaar nog.hij zij dat hij haar mailtjes heeft gemist enzo.na een tijdje wou hij haar graag zien en vroeg een foto van haar.eers wilde ze niet maar naderinzien omdat ze hem echt vertrouwd heeft ze toch haar foto laten zien.
hij zij toen tegen haar echt schattig joh.

zij weet niet echt wat ie ermee bedoelt en durft het ook niet aan mij te vragen.ze vraagt het ook steeds aan mij maar ik weet het ook niet dus heb ik een vraagje aan jullie weten jullie misschien wat hij ermee bedoelt?? jongens ??

wa 3alaikoem a salaam
Lieve schat,

Hij zegt schattig, maar niet knap of mooi

Dan weet je genoeg

04-09-2006, 12:05



Citaat door ikrammetje:
hoezo heeft dit met leeftijd te maken??
ja zekers ach kom op nou je gaat toch niet iemand leren kennen via msn en dan nog hier komen vragen wat bedoelt ie ermee

04-09-2006, 12:05

Citaat door RoddelTante:
Mayday mayday!! Het is een kinderlokker! Ren de longen uit je lijf!!

:|
ver(k)assen die handel

04-09-2006, 12:05

Citaat door JustaGuy:
Maakt ze zich nu zorgen over haar uiterlijk?
ik zou het niet weten.ze wil denk ik gewoon weten wat een jongen bedoelt als ie zegt dat een meisje schattig is

Pagina's : [1] 2 3