Bekijk volle/desktop versie : Koekjespincet... waar haal je die?



04-09-2006, 02:01

04-09-2006, 08:07



Citaat door Nescio_:
in marokko of in belgie , in brussel of antwerpen

04-09-2006, 11:39
ik heb hem vorig jaar in beverwijk gehaald

04-09-2006, 22:12
succes advies haal meerdere je raakt ze snel kwijt!!!

04-09-2006, 22:19


Dank jullie wel

06-09-2006, 20:40
hoe zien die er uit
wie wil een foto voor mij plaatsen

06-09-2006, 22:27
ik heb een heel leuk trukje voor jullie.............ik koop ze ook vaak uit marokko,maar raak ze snel kwijt die koekjes knijpersalleen laatst had ik bezoek...........en had een lekkere tajine gemaakt met zitoun.........het blikje v/d zitoun was leeg ,en gooide die vervolgens weg.........tijdens de afwas kwam ik ook het deksel v/d zitoun blik tegen..........heb 'm om gebuigd om m te dumpen in de vuilnisbak......maar bedacht mij daarna.......ik dacht ik pak een schaar en knip daaruit een zelf gemaakte knijpertje............het laat zich heel makkelijk knippen.........dus je kan m na gelang zelf inknippen met ,de dikte en zigzag (tanden)die jij zelf wil..........zo heb ik er een paar gemaakt en bewaard!!!

Hoop dat jullie iets aan mijn idee hebben.....ma3a salama


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxGroetjes van Anissa25xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



06-09-2006, 23:45

Citaat door anissa25:
ik heb een heel leuk trukje voor jullie.............ik koop ze ook vaak uit marokko,maar raak ze snel kwijt die koekjes knijpersalleen laatst had ik bezoek...........en had een lekkere tajine gemaakt met zitoun.........het blikje v/d zitoun was leeg ,en gooide die vervolgens weg.........tijdens de afwas kwam ik ook het deksel v/d zitoun blik tegen..........heb 'm om gebuigd om m te dumpen in de vuilnisbak......maar bedacht mij daarna.......ik dacht ik pak een schaar en knip daaruit een zelf gemaakte knijpertje............het laat zich heel makkelijk knippen.........dus je kan m na gelang zelf inknippen met ,de dikte en zigzag (tanden)die jij zelf wil..........zo heb ik er een paar gemaakt en bewaard!!!

Hoop dat jullie iets aan mijn idee hebben.....ma3a salama


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxGroetjes van Anissa25xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Hele goede tip!! Djazak Allah!

06-09-2006, 23:49
hoe zietzo'n pincet eruit en wat doe je ermee?

07-09-2006, 00:08
Powerfull en Fayes:




Dit is een foto van de koekjes van RachidaMoslima. Is de enige foto die ik van zo'n pincet heb.

07-09-2006, 02:39
OW!!!!!!! en dan krijg je zeg maar een soort motief erin of is het meer omdat het te fijn is om vast te pakken?

07-09-2006, 19:15
meid,

wat is het effect van die pincet
heb je er voorbeelden van
en waar is het te koop
met alle respect heb geen zin om te knippen

07-09-2006, 21:40



Citaat door powerfull:
meid,

wat is het effect van die pincet
heb je er voorbeelden van
en waar is het te koop
met alle respect heb geen zin om te knippen

Citaat door Fayes:
OW!!!!!!! en dan krijg je zeg maar een soort motief erin




Ik heb er geen voorbeelden van... nou ja, dat roosje is eigenlijk ook een voorbeeld.