Bekijk volle/desktop versie : DJ & zaaltje..?



03-09-2006, 23:50
Salaam alaikom

ik heb een paar vraagjes
hoeveel kost een vrouwelijke dj voor op henna dag en hoeveel kost een kleine zaaltje (buurthuis) op een vrijdag..?

04-09-2006, 12:16


voor in welke stad

04-09-2006, 12:33
dan moet je echt gaan zoeken als je een zaaltje wil op een vrijdag het is moeilijk te vinden ik heb er ervaring eb als nog had ik geen zal gevonden ik wens je sucses met zoeken

04-09-2006, 21:33

Citaat door tempted_2_touch:
voor in welke stad
Amsterdam

04-09-2006, 21:36



Citaat door riffia_karima20:
dan moet je echt gaan zoeken als je een zaaltje wil op een vrijdag het is moeilijk te vinden ik heb er ervaring eb als nog had ik geen zal gevonden ik wens je sucses met zoeken
Ik zoek geen grote zaal gewoon een buurthuis ofso.. me zus trouwt op de zaterdag in amstelveen van der adel. en het lijkt me wel leuk om vrijdag ook een feestje te hbben

04-09-2006, 21:59

Citaat door BelovedMoslima:
Amsterdam
ik weet niet of je chebba plaza kent ... dat is in adam oud west... daar heb je een kleine zaal wel leuk gedocoreerd enzo ik weet niet hoeveel hij is maar je kan ze zelf even bellen...

ze zitten aan de sarphatistraat
http://www.chebbameidenplaza.nl

04-09-2006, 22:07

Citaat door tempted_2_touch:
ik weet niet of je chebba plaza kent ... dat is in adam oud west... daar heb je een kleine zaal wel leuk gedocoreerd enzo ik weet niet hoeveel hij is maar je kan ze zelf even bellen...

ze zitten aan de sarphatistraat
http://www.chebbameidenplaza.nl
Ja die hb ik weleens gezien, alleen is dat zaaltje te klein voor ongeveer 50 vrouwen

04-09-2006, 22:13

Citaat door BelovedMoslima:
Ja die hb ik weleens gezien, alleen is dat zaaltje te klein voor ongeveer 50 vrouwen
basisschool el amine in osdorp kunnen wel behoorlijk veel mensen in

04-09-2006, 22:16

Citaat door tempted_2_touch:
basisschool el amine in osdorp kunnen wel behoorlijk veel mensen in
Jah?

ff regelen dan

Ik geef huiswerkbegeleiding op de al amienschool in bos en lommer, misschien dat ik korting krijg

04-09-2006, 22:29

Citaat door BelovedMoslima:
Jah?

ff regelen dan

Ik geef huiswerkbegeleiding op de al amienschool in bos en lommer, misschien dat ik korting krijg
altijd mooi meegenomen he