Bekijk volle/desktop versie : Meisje kritiek na 'aanval' paling



03-09-2006, 22:24
Een 3-jarig meisje uit Taiwan verkeert al een maand in kritieke toestand nadat er een paling in haar mond was gesprongen. De paling veroorzaakte ernstige beschadigingen aan haar slokdarm. Dat is zondag bekend geworden. Het meisje ligt al sinds de 'aanval' op de intensive care.

Volgens de krant de Apple Daily had de vader van het meisje de palingen gevangen. Hij nam ze vervolgens mee naar huis om ze daar te doden en op te eten. Eén van de palingen gleed echter uit de handen van de man. Het dier belandde precies in de open mond van de peuter.

De vader trok de paling meteen uit de mond van het kind, maar de kop van het beest had haar slokdarm al zwaar beschadigd. Ze werd meteen naar het ziekenhuis gebracht, alwaar artsen diverse operaties hebben uitgevoerd.



http://frontpage.fok.nl/nieuws/68032

03-09-2006, 22:26


bah... ik moet er niet aan denken dat zo'n paling je mond in glijdt....

03-09-2006, 23:52

Citaat door Miss_Naks:
bah... ik moet er niet aan denken dat zo'n paling je mond in glijdt....
hoezo niet, ik dacht dat je er wel van hield om een lang glibberig object gulzig naar binnen te werken.

03-09-2006, 23:54

Citaat door abdel_malik:
hoezo niet, ik dacht dat je er wel van hield om een lang glibberig object gulzig naar binnen te werken.
Heel vunzig

03-09-2006, 23:59



Citaat door Miss_Naks:
Een 3-jarig meisje uit Taiwan verkeert al een maand in kritieke toestand nadat er een paling in haar mond was gesprongen. De paling veroorzaakte ernstige beschadigingen aan haar slokdarm. Dat is zondag bekend geworden. Het meisje ligt al sinds de 'aanval' op de intensive care.

Volgens de krant de Apple Daily had de vader van het meisje de palingen gevangen. Hij nam ze vervolgens mee naar huis om ze daar te doden en op te eten. Eén van de palingen gleed echter uit de handen van de man. Het dier belandde precies in de open mond van de peuter.

De vader trok de paling meteen uit de mond van het kind, maar de kop van het beest had haar slokdarm al zwaar beschadigd. Ze werd meteen naar het ziekenhuis gebracht, alwaar artsen diverse operaties hebben uitgevoerd.



http://frontpage.fok.nl/nieuws/68032
zoo erg hoor

03-09-2006, 23:59

Citaat door Neutral:
Heel vunzig
ja hé

04-09-2006, 00:00

Citaat door tanjawi_chdid1:
zoo erg hoor
zielig ook voor die vader

04-09-2006, 00:10

Citaat door abdel_malik:
hoezo niet, ik dacht dat je er wel van hield om een lang glibberig object gulzig naar binnen te werken.
die hebben geen tandjes ......

04-09-2006, 00:12

Citaat door Miss_Naks:
die hebben geen tandjes ......
bah

04-09-2006, 00:13

Citaat door abdel_malik:
bah
bah ? zoute haring heeft geen kop meer..

04-09-2006, 00:16

Citaat door Miss_Naks:
bah ? zoute haring heeft geen kop meer..
je weet best waar ik het over heb naks.

04-09-2006, 10:13
Ways that you don't expect to die from......

Wie verwacht dat nou?

04-09-2006, 10:19


Blauwe reigers en ooievaars kunnen het wel. Misschien dacht die suïcidale paling dat het een ooievaarskindje was.