Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen+skieen= Kan dat???



Pagina's : [1] 2

03-09-2006, 20:14
Nou dames mn man en ik willen rond kerst in Frankrijk gaan skieen, maar we hebben geen enkel idee hoe we dit moeten aanpakken. We hebben nog nooit geskieed/t (En ook nog nooit het woord geschreven!).

Dus dames kom op met jullie ideeen/tips!

Wat moet ik kopen en wat moet ik allemaal gaan regelen en wat staat mij nog meer te wachten?

03-09-2006, 20:24


ifrane in marokko is mooi om te skieen in de winter zit ales onder de sneeuw!
Ik kene r een hele goedkope mooie hotel pm maar als je tegen die tijd interesse hebt

03-09-2006, 20:46
Mfelsa, ga informeren bij Noona.

; ).

03-09-2006, 20:51
snowboarden is veel leuker om te doen dan skieen vind ik..

Maar goed je boekt waar je wilt skieen en daar kan je ook skiepak enzz allemaal huren.....

03-09-2006, 20:53



Citaat door Mfelsa_nr1:
Nou dames mn man en ik willen rond kerst in Frankrijk gaan skieen, maar we hebben geen enkel idee hoe we dit moeten aanpakken. We hebben nog nooit geskieed/t (En ook nog nooit het woord geschreven!).

Dus dames kom op met jullie ideeen/tips!

Wat moet ik kopen en wat moet ik allemaal gaan regelen en wat staat mij nog meer te wachten?
Voor je gaat zou ik eerst hier in Nederland een paar lessen nemen bij een indoor skibaan. Koop een goede skipak.
Skipas en spullen kun je bijna overal ter plaatse huren. Reisbureau´s kunnen je trouwens ook heel veel info geven.

Veel plezier alvast, is zeker leuk om te doen

04-09-2006, 09:31

Citaat door Ewaywaa:
Mfelsa, ga informeren bij Noona.

; ).
Nu je het zegt... Ze is idd met dr man een keer wezen skieen!

Noooooona meld je ff!

04-09-2006, 09:42
ik ging een keer skieen, was verschrikkelijk ik kwam met blauwe plekken terug.

De hele dag door, alleen maar valpartijen. Ik kwam amper overeind.

Ik heb toen besloten nooit meer te skieen. Geef mij maar zon, zee, strand.

04-09-2006, 09:43

Citaat door Mfelsa_nr1:
Nou dames mn man en ik willen rond kerst in Frankrijk gaan skieen, maar we hebben geen enkel idee hoe we dit moeten aanpakken. We hebben nog nooit geskieed/t (En ook nog nooit het woord geschreven!).
Dus dames kom op met jullie ideeen/tips!

Wat moet ik kopen en wat moet ik allemaal gaan regelen en wat staat mij nog meer te wachten?
Gekkieeee

04-09-2006, 10:00
Het is hartstikke leuk...Je kan niet voorkomen dat je een keer goed op je bek gaat, maar zie daar de pret van in. Trouwens..., vaak krijg je van tevoren instructies op de plek waar je gaat skieen.
Ik vond het in ieder geval hartstikke leukl....

04-09-2006, 10:00

Citaat door teletubbie:
ik ging een keer skieen, was verschrikkelijk ik kwam met blauwe plekken terug.

De hele dag door, alleen maar valpartijen. Ik kwam amper overeind.

Ik heb toen besloten nooit meer te skieen. Geef mij maar zon, zee, strand.
Straks denken ze als ik terug kom dan mn man me goed heeft mishandeld.

Ach joh ik kan wel tegen stootjes!

PS Tips meid tips!

04-09-2006, 10:01

Citaat door bunty aur bably:
Gekkieeee
Soort zoekt soort! Gekkie van me

Foto's van vakantie? Jallah stuur stuur!

04-09-2006, 10:02

Citaat door nova:
Het is hartstikke leuk...Je kan niet voorkomen dat je een keer goed op je bek gaat, maar zie daar de pret van in. Trouwens..., vaak krijg je van tevoren instructies op de plek waar je gaat skieen.
Ik vond het in ieder geval hartstikke leukl....
Oke waar ben je geweest? Met wie? Hoe heb je dat allemaal aangepakt?

04-09-2006, 10:03


Een skivakantie is echt een DOE-vakantie, ik vond het heeel leuk. Zowel mijn man als ik zijn gewoon verslaafd eraan.

Je krijgt een kick zodra je het kunt. We hebben gewoon skilessen geboekt voor daar , we zaten in een leuke skiklas. Ik was trouwens de 1 na slechtste maar na 3 dagen had ik alle schade ingehaald. Onze skileraar was een 57 jaar oude man en die ging als een speer. Meskien, was een keer zelfs vol op hem gebotst, terwijl ik een hersenschudding had, bewoog hij niet van zijn plek af. Hij noemde me supermamma, hihi.

Je leert het met vallen en opstaan maar vergeet niet te genieten van de superzuivere schone lucht. Het maagdelijk witte , de mooie bergen, als je erbovenop staat lijkt het alsof je de bergen kunt aanraken.

Aaaaaahhhh, ik wil weeeeer, inshallah dit jaar gaan we weer.

04-09-2006, 10:05
Zorg voor goede skikleding en investeer in goede handschoenen want je gebruikt ze heel vaak.

We hebben skikleren gekocht met een zendertje erin, bij lawine of iets dergelijks kunnen ze je opsporen.

04-09-2006, 10:07

Citaat door noona:
Een skivakantie is echt een DOE-vakantie, ik vond het heeel leuk. Zowel mijn man als ik zijn gewoon verslaafd eraan.

Je krijgt een kick zodra je het kunt. We hebben gewoon skilessen geboekt voor daar , we zaten in een leuke skiklas. Ik was trouwens de 1 na slechtste maar na 3 dagen had ik alle schade ingehaald. Onze skileraar was een 57 jaar oude man en die ging als een speer. Meskien, was een keer zelfs vol op hem gebotst, terwijl ik een hersenschudding had, bewoog hij niet van zijn plek af. Hij noemde me supermamma, hihi.

Je leert het met vallen en opstaan maar vergeet niet te genieten van de superzuivere schone lucht. Het maagdelijk witte , de mooie bergen, als je erbovenop staat lijkt het alsof je de bergen kunt aanraken.

Aaaaaahhhh, ik wil weeeeer, inshallah dit jaar gaan we weer.
Zullenw e met zn 4en gaan?
Waar ben je ook al weer geweest? Frankrijk?

Pagina's : [1] 2