Bekijk volle/desktop versie : Aankomen niet alleen qua gewicht maar dat je het ook ziet

03-09-2006, 20:02

Citaat door loeten:
Hallo mensen, ik ben een tijdje ziek geweest en ben toen heel veel afgevallen zelf ben ik sowieso nooit echt vol geweest maar ik wil graag aankomen.
Ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen, ik eet al genoeg maar toch kom ik niet aan, zijn er mischien bepaalde dingen waar je snel mee aankomt en dat het ook zo blijft.. of een bepaald dieet want ik eeet ik nu best veel mamita en daar komen de meeste mensen wel mee aan maar bij slaat het niet. Ik ben namelijk 18 jaar, ik ben 1.67 meter lang en weeg 48 kilo dat is best wel weinig voor mijn leeftijd.
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt...Samira.
.

03-09-2006, 20:08

presies de zelfde probleem bij mij
ik eet zoo veel maar je ziet er helemaal nix van

Wil iemand ons helpe

[glow=deeppink]up up [/glow]

03-09-2006, 20:34
gaan jullie niet naar dieetisten ike wel want was ook ziek geweest en woog 46 kg en nu weeg ik 50 en moet nog 10 kg aan komen maar stap voor stap ik ga weleens naar de dieetisten ben door mij dokter gestuurd want ik was te mager en extreem vitamine tekort etc etc.

03-09-2006, 22:16
wat moslima-arabia zegt, vraag verwijzing naar de dietist.......

04-09-2006, 21:33

dames niet klagen jullie zijn gezegend, ik hoef alleen naar een schocolade reep te kijken en ik ben 1kg rijker.

04-09-2006, 21:54
was ik maar zo gezegend alleen te kijken en 1 kg rijker pffffffffffff maar insha allah als ik kinderen krijgt. he he