Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk marokkaanse jurk



03-09-2006, 16:24
Ik heb een marokkaanse jurk laten maken
in marokko en ze hebben het een beetje voor me verpest.

Hij heeft er geen touwtjes op genaaid, zodat ik hem zonder riem kan dragen.
Nu, als ik hem met riem draag, dan lijkt ie kort. Lelijk gewoon.

Zijn er nog andere opties? Ik zie vaak meiden die hun jurk vanachter vast zetten met een speld, maar wat voor speld??????????///

03-09-2006, 16:30


met een broch

anders moet je effe kijken bij een naaister of ze die touwtjes voor je er op kan zetten

03-09-2006, 16:54

Citaat door klinklok:
Ik heb een marokkaanse jurk laten maken
in marokko en ze hebben het een beetje voor me verpest.

Hij heeft er geen touwtjes op genaaid, zodat ik hem zonder riem kan dragen.
Nu, als ik hem met riem draag, dan lijkt ie kort. Lelijk gewoon.

Zijn er nog andere opties? Ik zie vaak meiden die hun jurk vanachter vast zetten met een speld, maar wat voor speld??????????///
Hey meid wat stom zeg dat is het echt nadeel van giyata fil magreb ze doen nooit precies wat je zegt JE kan het toch alsnog laten naaien erop ik weet niet of je in jou omgeving een giyata hebt ofzo hier in adam heb je er wel een paar die kunnen het wel voor je fixen hoor

03-09-2006, 19:41

Citaat door Chouaffa...:
Hey meid wat stom zeg dat is het echt nadeel van giyata fil magreb ze doen nooit precies wat je zegt JE kan het toch alsnog laten naaien erop ik weet niet of je in jou omgeving een giyata hebt ofzo hier in adam heb je er wel een paar die kunnen het wel voor je fixen hoor
Dat is echt zo, als je het uitlegt lijken ze het allemaal te snappen en je geeft ze zelfs een voorbeeld hoe je de jurk precies wil hebben en alsnog maken ze er compleet andere jurk van en 2 maten te groot! Dit jaar had ik weer dezelfde frustraties

04-09-2006, 12:55


Koop gewoon een leuke broche bij de bijoux brigitte.....

04-09-2006, 16:31

Citaat door Chouaffa...:
Hey meid wat stom zeg dat is het echt nadeel van giyata fil magreb ze doen nooit precies wat je zegt JE kan het toch alsnog laten naaien erop ik weet niet of je in jou omgeving een giyata hebt ofzo hier in adam heb je er wel een paar die kunnen het wel voor je fixen hoor
wollah, keer op keer zeg ik dat ik nooit meer iets bij hun wil laten maken,
maar toch doe ik het weer.
De volgende keer koop ik gewoon een klaargemaakte jurk.
elke keer weer hetzelfde, maar goed, als
ik em maar met een broche kan dragen, dan is het oke.

04-09-2006, 17:03
een broche ja, wou net zeggen.