Bekijk volle/desktop versie : Het Lot Bracht Ons Telkens Naar Elkaar



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

03-09-2006, 16:09
Dit verhaal is niet van mij k heb het gekregen van men nicht het is echt de meoite waardt

Aub geen ruzie[/SIZE]


[SIZE="5"] Het verhaal wat je nu gaat lezen..is mijn levens verhaal dus het is echt gebeurt!

Ik ga mijn levens verhaal hier opgezet..omdat ik de boodschap wil overbrengen dat iedereen voor zich zelf moet leven. Als er een keuze gemaakt moet worden in je leven, moet je die keuze maken aan de hand van je gevoel en niet aan de mensen denken en voor andere leven, want als ik dat zo had gedaan, dan was het niet zo ver gekomen..maar Allah oe Ahlam..dit is mij almaktab..en ik heb het geaccepteerd, hoop en de drang om verder te leven krijg ik van de geen die nu bij mij is..

Bedankt!

Het begon allemaal ruim 6 jaar geleden..
Het was een lekkere zomer dag, ik had geen zin om thuis te zitten. Ik deed me zwarte driekwart jurkje aan, gewoon lekker luchtig en me zwarte slipperjes. Deed me haar in een staartje en maakte me lichtjes op. Ik besloot om naar me zus te gaan om gezellig met haar in de tuin te gaan luieren, ik haaste me snel en liep de deur uit zodat ik de bus nog kon halen, ik liep een beetje vlot, bijna bij de bus aangekomen heb ik toch besloten om te gaan lopen het was tenslotte heerlijk weer. Ik liep terwijl de vogels fluiten en kinderen die aan het spelen waren.
Opeens hoorde ik een auto steeds rustiger rijden..dag schoonheid hoorde ik heel lief.. ik draaide om zonder na te denken. Ik zag tot mij verbazing de mooiste ogen die ik ooit heb gezien..ik hoorde hoi alles goed ik antwoorde met een arrogante blik ja hoor...

Hij zo ooh oke..mag ik je dan wat vragen..ik zo ja hij zo mag ik je nummer, hij was zo een leuke jongen..ik zo nou je mag me nummer wel ik noem hem 1 keer op en niet meer..ik was zo arrogant weet niet eens waarom. Ik heel snel me nummer opgenoemd, en ja hoor hij had hem en ik liep weg. Hij belde me die avond op en ik deed heel erg raar tegen hem. Hij belde daarna ook niet meer, waar ik zoveel spijt van had.

Om percies te zijn 1 jaar later, we waren in marokko en we zouden weer vertrekken om naar nederland te gaan. We stonden bij malaga te wachten op de boot, ik was in het rood gekleed..we gingen met de familie de boot in zochten ons kamer op, ik natuurlijk gelijk spullen neer gegooid op naar het dekteras. En ja hoor als je het dacht daar stond hij dan met zijn familie, oog in oog stonden we tegen over elkaar..nooit verwacht maar op dat moment sprong de vonk op nieuw over...

Hij lachte heel lief naar me en gaf me een knipoog, kwam naar me toe en zei als dit niet iets betekent dan weet ik het ook niet, ik lachte en zei ja tuurlijk geloof je het zelf, maar hart ging als een gek tekeer, wetend dat ik 8 uur met hem in 1 ruimte kon door brengen, we draaide dan ook als gekken om elkaar heen, maar ik bleef mezelf hoog houden, ik weet niet eens waarom.

Het einde van de tocht naderde en er was niet echt iets gebeurt, we hadden ook geen nummers gewisseld maar ik dacht dat ik dat niet erg zou vinden. Pas nadat we allemaal de boot uit moesten en ons reis voort gingen zetten realiserde ik me dat ik hem miste..ooh wat een spijt...het was klaar ik zou hem nooit meer zien dacht ik...
Me vader was moe..en hij zocht een bezinepomp op waar we konden stoppen het was rond 6 uur in de ochtend..we reden een station binnen en tot mij grote verbazing zag ik hem met zijn familie..dit kan niet waar zijn dacht ik..spanje is zo groot en wij moeten uitgerekend bij hetzelfde station stil staan...nu was mij kans dacht ik..ik riep me zus die op de achterbank lag te slapen "geef me toilettasje snel schiet op... ik stapte uit de auto en verdween in 1 van de wc's hopend dat ik hem tegen kom...

Ik bleef een minuutje of 5 in de wc's staan en telkens als ik iets hoorde ging ik kijken maar nee hoor, ik gaf het op en pakte boos me toilettasje en liep de wc uit en knal zo tegen iemand op zonder te kijken, opeens voelde ik zo een warmte tegen me aan..ik keek om hoog en ik zag die mooie ogen weer..hij lachte en zei wij zullen elkaar telkens tegen komen totdat jij het een kans geeft..ik lachte en bloosde ervan. Hij had een briefje in zijn hand en zei hier geef deze aan je zus, ik keek erna en zei pardon hij zo ja ik vindt je zus leuk..ik schrok..wat al die moeite voor niets..ik pakte het aan want ik wou niet laten zien dat het me wat deed..ik zo ik geef het er wel..hij keek me diep aan en zei nu kan je het niet meer terug geven, het is voor jou mooiste meisje die ik ken..ik smelte. Hij zo ja als ik had gezegd hier heb je mij nummer had je hem niet aangenomen...

Op dat moment zag ik me vader aan komen lopen, ik dacht oeps, maar vreemd genoeg zei hij niets. Ik liep met een rood hoofd naar de auto, ik was zo blij. Ik martelde me zus gewoon letterlijk, ze werd de hele weg gek van mij.

Eenmaal in nederland aangekomen, bedacht ik bij mezelf nee ik ga pas bellen over een week..zo gebedacht zo ook gedaan. Na een week ging ik op me bed zitten en belde hem op we hadden zo een leuk gesprek, ik had met nummer gebelt dus hij had me nummer nu weer. Na vele gesprekken hebben we besloten om aftespreken..we spraken het was zo leuk..alles klopte gewoon.

We namen afscheid van elkaar en iets in mij wist dat ik hem na die dag niet meer zou zien, ik had zo een raar gevoel..en dat gevoel klopte..
Ik liep weg..zonder om te kijken omdat het pijn deed, ik voelde me zo raar ik weet niet eens waarom, iets klopte niet, hij was te mooi om waar te zijn, ik wist het gewoon niet.
En wat ik voelde kwam ook uit, ik raakte me telefoon kwijt die avond..ik had ze nummer niet meer ik had niets meer..
Lange jaren gingen voorbij..af en toe schoot hij door me gedachte's waarom moest het zo gaan, was er een rede waarom het zo ging..waarom..maar ik had het los gelaten ook al dacht ik wel aan hem ik vergat het..

Op een dag ruim 4 jaar later liep ik door de stad met me gedachtes heel ver..kom ik een oud klasgenootje tegen een meisje we prate even, ze was met een jongen en ze stelde ons voor, en we raakte aan de praat, van het ene gesprek naar het ander, jullie weten hoe dat gaat bij marokanen, ik vroeg aan die jongen waar hij vandaan kwam, en hij noemde die plaats op waar mij "vage geliefde" vandaan kwam, ik ooh leuk is het leuk daar wonen, hij zo ja best wel leuk, en hij begon me te vertellen over zijn dagelijkse leven en dat hij gaat werken bij zijn neef die een eigen zaak heeft...en liet opeens zijn naam vallen, ik geloofde me oren niet, maar ik dacht gelijk ooh meid er lopen zoveel van die jongens rond die zo heten. Maar ik moest zekerheid hebben en vroeg gewoon recht voor zijn raap hoe heet je neef van zijn achternaam...en opeens hoorde ik voluit de naam van zijn neef...





Als er meer fans zijn ga k door anders niet en groene peontjes zijn welkom

03-09-2006, 16:14


Hij was het ik sprak met het neefje van mij "vage geliefde", ik wist niet hoe ik moets reageren, ik had het niet meer, ik vroeg hoe het met hem ging, en die neef vroeg of ik hem kende en ik zei ja van vroeger, ik vroeg hem zo opeens of ik ze nummer van hem mocht ik wou hem verassen met me telefoontje, en ik vroeg zijn neef om niets te zeggen, dat beloofde hij ook. Die avond thuis aangekomen werd ik gek..wat moets ik doen..weer werd hij in mij straatje gelegd en ik moest weerd de beslissing nemen wat ik moet doen..we waren inmiddels zo veel jaar verder dacht ik..ik moet het laten rusten, beter of toch niet die gedachtes aten me op...

Ik besloot om te bellen..de tuut geluid ging mijn hart klopte zo hard het leek alsof me hart eruit sprong..opeens hoorde ik heel lief jah hallo..ik was eerst stil en opeens zei ik hoi..er viel een stillte..hij zei me naam..me telefoon viel bijna uit me handen..ik zei alleen maar hoi en hij herkende me..ik schrok..ik hoorde hem lachen en hij zei waar heb ik deze eer aan verdient dat uitgerekend het meisje die me hart heeft meegenomen en ervan door is gegaan mij belt...ik was stil..

We raakte aan de praat over alles en nog wat..en telkens vroeg hij mij waarom was je na onze date gelijk spoorloos..als je wist dat het niets werd had je ook gewoon kunnen zeggen..ik zo nee zo is het niet gegaan en legde hem uit hoe en wat..

Ik stelde hem allerlei vragen over hem het leek wel een kruisverhoor..
Toen kwam ik bij de vraag die ik niet eens uit me kreeg...ben je getrouwd...

Hij was even stil..nee ik ben niet getrouwd..mijn hart ik was zo blij maar hij was nog niet uitgesproken..maar ik ga over 3 maanden trouwen..mijn knieen trilden en ik viel neer op me de grond..gewoon letterlijk. Ik zo ooh leuk voor je..hij zo ja wat dacht je ik ben op leeftijd ik wil een gezin, en ik kan niet altijd op jou hopen, die hoop heb ik opgegeven, ik weer heel arrogant ooh maar dat is niet de rede dat ik belde hoor ik wou gewoon weten hoe het met je ging..hij zo nou je hoort het..ik zo ja goed en gelukkig dus..hij zo nee gelukkig ben ik niet en word ik ook niet.ik schrok van zijn antwoord..ik zo je gaat toch trouwen dan ben je toch gelukkig..hij zo ja normaal moet dat ook, maar in geval niet..hij zo denk niet verkeerd ik heb haar zelf gekozen en heb ook een relatie met haar van ruim 3 jaar..ik zo waarom ga je trouwen dan..ja omdat het hoort was zijn antwoord...
Ik kon me er niet bij neerleggen dat hij zo pratte ik werd gek..en stelde hem zoveel vragen dat hij gek werd...hij zo waarom vraag je al die dingen..waarom doe je dit..ik floepte eruit dat ik heel veel om hem geef en dat ik wil dat hij gelukkig wordt...hij werd er stil van..na nog even gesproken te hebben, besloten we elkaar te zien..

Het was op een dinsdag, ik zou naar hem gaan..die ochtend ik werd wakker heel vroeg ik kon niet slapen..wat moet ik aan hoe moet me haar...ooh mijn god wat zal hij van me denken na zo lang tijd..ben ik verandert..snel zoek ik fotos van toen op en kijk..ooh hij zal me niet meer herkenen of wel..ik doe me zwarte pantalon aan met een zwarte Vhals truitje..me zwarte naald hakken en doe me haar los..ik maak heel mooi op..sta nog voor de spiegel en zeg tegen me zelf..daar ga je dan..je 'vage liefde weer ontmoeten'.

Ik stapte in me auto en reed..muziekje aan en ja hoor over de liefde..ik wist niet wat ik moest doen ik wou terug rijden en afbellen..ik dacht bij mezelf hij gaat trouwen laat het rusten..maar ik kon het niet om die woorden van hem ik ben niet gelukkig..eenmaal bij hem in de stad aangekomen..bel ik hem om te vragen hoe ik het best kan rijden en hij legde het me uit..we hadden gewoon bij hem thuis afgesproken..ik pakeerde de auto. Ik keek nog in me auto spiegel en stapte uit...keek om me heen..oh wat ging er veel door me heen op dat moment..ik liep de trap op naar boven..hij woonde in een flat..ik stond voor de deur en de deur ging open...mijn god zeg...hij was zo mooi..nog mooier dan toen we keken elkaar aan en de spanning was voelbaar..hij zei ahlan gaf me een hand en trok me naar zich toe om me vervolgens vier maal te kussen..ik werd gek zijn geur alles aan hem..maar ik hield me groot..zoals altijd..zahma..
Ik liep naar binnen, en hoorde hem opeens zeggen wat ben jij mooi zeg! Ik bloosde ervan ik vroeg of ik door mocht lopen..zijn antwoord was doe alsof je thuis bent..in mezelf dacht ik was dat maar zo..na een leuke middag te hebben gehad met veel geklets en heerlijke eten..besloot ik maar te gaan..het was zo fijn om bij hem te zijn..maar hij was niet van mij..ik kon het haar niet aan doen..zij heeft inmiddels drie jaar van haar leven aan hem gegeven..

In de drie maanden voor zijn huwelijk zijn we hele goeie vrienden geworden..we zagen elkaar regelmatig en deden veel leuke dingen met elkaar..we groeide naar elkaar toe..en ik begon echt van hem te houden maarik drukte het weg..het mocht niet en het kon niet..zijn aanstaande wist van mij bestaan maar ik had haar nog nooit ontmoet hij vondt het niet nodig..en ik eerlijk gezegd ook niet...

Zijn bruiloft naderde en iedereen in zijn omgeving was bezig met voorbereiden..ik kende zijn moeder ook al en zijn zussen, ik had dan ook een hele leuke band met 1 van zijn zussen opgebouwd..2 weken voor zijn grote dag ging zijn neef trouwen en ik werd ook uitgenodigt voor het feest..ik twijfelde of ik wel moest gaan of niet..maar hij stond erop dat ik moest komen en zijn zusje die inmiddels een vriendin was geworden ook. Nou ik besloot te gaan maar ik wou wel op me mooist gaan..ik zorgde dan ook dat ik een hele mooie jurk had..ik ging naar de kapper heb me nagels gedaan me make up moest perfect..want uiteraad kwam zijn aanstaande ook..en ik wou toch er goed uit zien voor de eerste keer dat ze me zag..hij zou me komen ophalen maar dat weigerde ik anders kwam dan zo raar over voor de familie, dus zijn zusje kwam me halen omdat me eigen auto in de garage stond voor reparatie. De avond brak aan het was 17.30 en ik hoorde de deur bel..ik deed open en zag zijn zusje staan vol verbazing met een grote lach..zei ze wil jij het onderwerp zijn op de bruiloft van me neef ofzo..ik zo nee hoezo ze zei weet je hoe je eruit ziet..ik ben een vrouw en me ogen vallen erbijna uit..ik zo stel je niet zo aan..ze zei kom schiet op het is nog een uur rijden..ik pakte me tasje en de bos bloemen en kado en we vertrokken..

Ze vertelde me dat haar broer me tante is gaan ophalen en dat hij later er zou zijn...rond 19.00 kwamen we aan in de zaal..bij de deur stonden er allemaal mannen en jongen die keken..maar ik keek niet ik dacht dat hij er mischien bij zou staan....in de gadarobe deed ik me cape uit en liep nog even samen met zijn zusje de wc in voor en snelle kijk in de spiegel..toen zei zijn zusje opeens ooh jah me aanstaande schoonzus is er ook dan kan je haar zien, opeens voelde ik me niet goed,maar waarom eigelijk zij kan daar niets aan doen..we liepen de zaal binnen naar het tafeltje van zijn moeder..ik zag hoe ze naar me keek en lachte..ik bukte om haar te groete maar ze was al opgestaan..en zei salaam azin, ik groete de rest van de tafel en pakte een stoel en zat zo dat ik met de rug naar de ingang van de zaal zat..opeens hoorde ik zijn zusje heel zachtjes zeggen heb je haar al gezien op een nogal botte manier, ik zo wie, ze zei ja dat wijf waar me broer me gaat trouwen en toen viel het kwartje voor mij...ooh nee zei zo ja ze Zit achter ons in het roze en ze zei ook dat ze niets een bij ons komt zitten, ze voelt zich hoog voegde ze er nog aan toe...ik draaide heel onopvallend me hoofd en keek haar recht aan..en ze zwaaide en vroeg of ik die goeie vriendin was..ik zo jah en stond uit respcet op om haar te groeten...ze keek me vol verbazing aan een ik hoorde toen ik weer weg liep iemand zeggen wie is dat meisje...en ze antwoorde daarop ooh nee gewoon zomaar iemand niets bijzonders

03-09-2006, 16:54
ga verder please het is prachtig

03-09-2006, 16:55

Citaat door misz_hafida:
ga verder please het is prachtig
Voor you een vervolg k plaats hem zo

03-09-2006, 16:56


Ik dacht in mezelf voor jou misschien jah..

Het feest was in volle gang..het was gedeeltelijk een mix feest..de neeven en vrienden liepen in en uit..maar hem zag ik niet..en opeens hoorde ik zijn andere zus zeggen eindelijk daar is hij..ik wist dat ze hem bedoelde en ik moest zogenaamd naar de wc..op het moment dat ik me omdraaide zag ik hem staan..het leek alsof hij niet zag dat ik het was..hij was verbaast..tergelijke tijd zag ik haar kijken..met die aggressie in haar(wat ik mewel kan voorstellen), ik liep naar hem toen, en hij lachte zo mooi en echt uit ze hart, gaf me een hand en ging half op zijn knieeen..jullie weten wel zahma prinses..ik zo doe normaal iederdeen kijkt..hij zo ja lekker boeiend..hij zo wat ben je mooi..mijn god zeg prachtig..ik zo ja hou maar op..hij zo waar ga je heen je hoeft niet in de spiegel te kijken je bent al prachtig ik zo nee ik moet naar de wc..hij zo jajaja..en hij liep mee de zaal uit..we leken wel een stelletje..mij hart deed zo pijn..ik liep alleen terug en ging weer zitten bij zijn moeder..en ik hoorde ze pratte over de bruiloft van hem..het deed me pijn maar ik lachte gewoon..opeens voelde ik een hand op me schouder het was zijn zus..zullen we dansen samen..ik stond op en eerlijk is eerlijk...dansen is 1 van de dingen die ik het liefst doe..ik zag hem bij de deur staan..ik begon te dansen..hij stond versteld..ik zag hem kijken..maar ja..het maakte niet uit dacht ik hij is van haar..ik zag letterlijk heel die zaal naar me kijken..

Opeens liep hij de dansvloer op en pakte me bij de hand en begon met me te dansen..ik schrok eerst omdat ik inmezlf dacht wat doe je nou..iedereen weet dat je gaat trouwen er kwam zelf een fotoman een foto nemen van ons samen..waarbij hij een arm om me heen sloeg..maar toen zag ik dat ze moeder in haar handen klapten en lachten..en we dansen leuk..ik hield hem wel op een afstand..ik wou geen slecht indruk geven aan de familie..

De avond kwam tot zijn eind..ik was moe en wou naar huis..maar hoe moet ik thuis komen..hij liep naar me toe en zei he schoonheid terwijl zijn aanstaande achter me stond..hij zo moet ik je naar huis brengen..ik keek hem aan en zag aan haar dat ze het niet leuk vondt..hij groete haar en zei ik spreek jou later wel..en zei tegen hem kom haal je jas en groet iedreen ik breng je..ik zoo ooh oke..ik wenste iedereen een fijne avond en liep achter hem aan..heb je genoten lieverd hoorde ik hem zeggen tijdens de rit..ik ja het was heel leuk..nu jij over twee weken dan maken we er ook zo een feest van..hij was opeens stil en zijn gezichts uitdrukking veranderde..de hele weg zei hij geen woord meer en ik ook niet...thuis bij mij aangekomen..liep hij met me mee naar binnen..(ik woon niet meer bij me ouders maar woon al een tijdje alleen)..ik voelde me niet op me gemak het was 04.30 en hij staat in me huis...
Daar stonden we dan..twee mensen die zoveel liefde voor elkaar voelen maar toch niet samen konden zijn op 1 of ander.. Ik wist eigelijk niet zo goed hoe ik moest reageren hij was bij mij thuis, ik voelde me heel ongemakkelijk..ik vroeg hem of hij wat te drinken wou..hij antwoorde nee..ik zei tegen hem dat ik even me jurk uit ging doen..die zware jurken altijd. Ik haaste me slaapkamer binnen en deed gauw me jurk uit..ik merkte aan mezelf dat ik trilde..waarom tril ik dacht ik..ik pak snel iets om aan te doen..wat moet ik aan..alles wat ik pakte wat te overdreven of te bloot. Ik deed dus maar een rood driekwart jurkje aan die aan doe aan wou doen in de zomen..het was een nieuw jurkje..maar ik wist echt niet wat ik aan moest doen. Ik keek nog snel in de spiegel en deed een haar klip in het was ook zo warm..
Ik liep me woon kamer binnen en ik zag hem al kijken ..staat je goed! We waren zulke goede vrienden geworden maar toch op dat moment voelde ik me niet op me gemak. Ik ging zitten op de bank en de tv had hij al aan gezet..hij kwam naast me zitten, en zei ik denk dat we even moeten praten..ik schrok..en keek hem diep aan..hij pakte me hand en ik voelde dat hij trilde..ik vroeg hem wat er was en hij zei IK HOU VAN JE EN WIL MIJ LEVEN MET JOU DELEN…ik had het niet meer ik wist niet wat ik moest zeggen ik was zo blij maar aan de .......

03-09-2006, 16:57
Als er meer fans zijn dan pas ga k door sorr sgat maar 1 fan is niet echt genoeg en groene poentjes zijn welkom groene he geen grijze

03-09-2006, 17:01
ga snel verder


-xxxxx-je tweede fan

03-09-2006, 17:03

Citaat door salimaatje:
ga snel verder


-xxxxx-je eerste fan
2e

03-09-2006, 17:03
andere kant zag het gezicht van zijn moeder..het vertrouwen wat ze me gaf…ik zei hem dat het niet kan..je gaat over twee weken trouwen..hij zo ooh je wilt dus dat ik nooit gelukkig wordt..ik zo nee je hebt gekozen..hou je je bij je besluit..hij zo hoe kan ik trouwen na vandaag..ik zo hoezo na vandaag..hij zo ik wist dat ik gevoelens voor je had maar toen ik je vandaag zo zag en hoe je met mijn familie omging en met de rest gewoon met alles..mij hart heeft toen de keuze gemaakt dat ik met jou verder wil..mijn enige antwoord wat ik gaf was en zij dan..hij zei dat regel ik wel..wat moest ik doen…ik kan hem tot mij bezit maken, waarom zegt iets in mij dan dat het verkeerd is…met zijn hand strelend over me wang keek hij me diep aan..en zei de woorden ik hou echt van je..ons blikken kruisden elkaar en hij kwam dichterbij en toen..

Voelde ik zijn lippen op de mijne..voor het eerst voelde ik zijn ‘echte warmte’. Ik kuste hem terug en realiserde me toen pas dat het niet kan, ik nam afstand en fluisterde nee dit kan niet…en stond op en ging bij me raam staan..hij bleef zitten en zei dus jij wilt niet een leven met mij..ik had het kunnen weten jij hebt zo vaak de kans gehad en je hebt hem nooit gepakt, ik had niets van je verwacht..die woorden deden mijn pijn..en draaide me om met tranen die over me wangen rolde..zei ik nee dat is niet waar ik hou zoveel van je..je hebt geen idee hoeveel..ik reageer zo juist omdat ik van je hou..ik zag dat hij schrok van mij reactie..hij stond op en zei hou op dit ons kans laten we hem nemen..het is nog niet te laat..hoe graag ik in zijn armen wou gaan..ik kon het niet ik dacht ook aan zijn familie..aan de naam van de familie..je weet zelf hoe marokanen zijn..ik liet me leven dus leven door anderen..

Hij stapte iets verder van me af..en ik zag het verdriet gewoon in zijn ogen de tranen rolde bijna..en hij zei met een brok in zijn keel..is goed we laten het hierbij..ik vertrek nu en ik kijk niet meer om..ik wil je ook niet op mijn bruiloft hebben want dat zal mijn ondergang zijn..ik wens je alle …en ik deed mijn vingers op zijn mond en zei ssst praat niet en ik omhelzde hem en fluisterde in zijn oor….
Ik hou van je en ik laat je niet gaan..hij keek me aan en ik kuste hem, het intresserde me niet meer..ik hield van hem en daar ging het om..opeens voelde ik een tril..zijn telefoon ging..hij keek op zijn telefoon en het was zijn aanstaande..hij nam op terwijl hij me nog vast hield..hij nam op en zei JA…toen ik hoorde ik opeens..ja met mij waar ben jij? Ik zag al zijn wenkbrauwen bij elkaar schieten, en hij zo pardon? Zij zo ja waar ben je..hij zo wat is er met jou..zei zo niets wat moet er zijn..ik vraag gewoon waar je was..hij zo ik ben jou geen antwoord schuldig ik keek hem aan en schudde nee..niet doen! Hij zo ik bel je later wel ik ga slapen…zij zo nee ik wil nu met je praten..oke zei hij begin maar wat heb je te vertellen..zei zo heb je haar thuis gebracht..hij zo ja waarom..toen zij hij nou heb je haar toch gezien dat wou je toch zo graag..ze zei niet echt veel..hij zei waarom heb je niets te zeggen..ik zag hoe hij met haar praatten en vol verlangen naar mij keek, en toen hoorde ik opeens zeggen nou dat je met zulk soort omgaat..ik zag de boosheid in zijn gezicht en zei opeens tegen haar wat bedoel je met dat soort..zei zo ja gewoon..zo goedkoop! Hij werd zo boos en zei tegen haar jij zal nooit aan haar kunnen tippen, zij zo ooh ja wat is er nou zo bijzonder aan dat wijf en waarom geef je haar zo veel aandacht..ik wordt je vrouw en niet zij..hij was stil en zei luister heel goed naar mij 1 verkeerd woord over haar en..ik ontbrak hem met me vinger op zijn mond en schudde nee..hij was stil en zei had nog het lef om te zeggen ja en dan..wat wou je doen..toen legte hij neer, dat voor mij idee harder..ze bleef terug bellen, maar hij nam niet op..hij zo het einde tussen haar en mij is onderweg, ik voelde me zo schuldig..jullie willen niet weten hoe erg..hij ging zitten en ik ging bij hem zitten..opeens voelde ik dat hij tegen me aanleunde met zijn hoofd..het was zo een fijn gevoel..Yarabi geef mij een teken wat moet ik doen…

03-09-2006, 17:04
K wil poentje

03-09-2006, 17:04
Dit snap k niet dit verhaal is al zo een 25 keer bekeken en er is niet op gereageerd :S


Je kan ook zeggen dat je hetniet leuk vindt ofzo of wat dan ook

03-09-2006, 17:09

Citaat door _minime_:
2e
sorry had die andere niet gezien..........
ik heb het al verbeterd

03-09-2006, 17:10


k kan helaas niet doorgan k heb te weinig fans

03-09-2006, 17:16
en ikke dan???


plz doe het voor mij.................

ps: check je hoekje

03-09-2006, 17:19
Voor jou nog 1 vervolgje

Maar er moeten meer fans komen en dat kan jij mischien doen
als je dat doet dan zul je beloond worden met poentje en een xxxxxxl Vervolg

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17