Bekijk volle/desktop versie : Haar zusjes trouwen eerder dan haar,hsoema



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

03-09-2006, 16:00
Een jongen ging gisteren de hand vragen bij een marokkaanse famillie. Alleen er was verwarring. Hij kwam voor het zusje en die pa dacht dat hij voor zijn oudste dochter kwam. Ze kwamen er pas achter toen het meisje naar binnen kwam. Die jongen zei meteen dat hij voor het zusje kwam. Een vernederende situatie want dit als al het tweede zusje van haar dat gaat trouwen en zij nog niet. Ze is al 29

03-09-2006, 16:04


Dat kan toch, de één is er klaar voor, de ander niet. Niets mis mee.

03-09-2006, 16:05
ik zie het probleem niet!!!!!!!

03-09-2006, 16:06

Citaat door the man:
Een jongen ging gisteren de hand vragen bij een marokkaanse famillie. Alleen er was verwarring. Hij kwam voor het zusje en die pa dacht dat hij voor zijn oudste dochter kwam. Ze kwamen er pas achter toen het meisje naar binnen kwam. Die jongen zei meteen dat hij voor het zusje kwam. Een vernederende situatie want dit als al het tweede zusje van haar dat gaat trouwen en zij nog niet. Ze is al 29
Is wél erg,...net of er iets mis is met de oudste, omdat niemand haar handje komt vragen but ya er zal wél meer aan zitten

03-09-2006, 16:06


Lucky her, zit ze later opgescheept met een stel schapen...

03-09-2006, 16:07
Wat maakt het uit?

03-09-2006, 16:08
het moet je maar overkomen

03-09-2006, 16:08

Citaat door the man:
Een jongen ging gisteren de hand vragen bij een marokkaanse famillie. Alleen er was verwarring. Hij kwam voor het zusje en die pa dacht dat hij voor zijn oudste dochter kwam. Ze kwamen er pas achter toen het meisje naar binnen kwam. Die jongen zei meteen dat hij voor het zusje kwam. Een vernederende situatie want dit als al het tweede zusje van haar dat gaat trouwen en zij nog niet. Ze is al 29
weet je wat hsoema is dat jij hier komt roddelen over dat gezin

03-09-2006, 16:10

Citaat door Hanaetje:
Is wél erg,...net of er iets mis is met de oudste, omdat niemand haar handje komt vragen but ya er zal wél meer aan zitten
Verleden he

03-09-2006, 16:12

Citaat door Studente_124:
ik zie het probleem niet!!!!!!!
Jij ziet het probleem niet? Wat moet die pa wel niet denken. Zijn oudste dochter wordt alleen maar gepasseerd. Hij vraagt zich nu wel af hoe dat komt. Hij zal ook niet stom zijn. 29, haar kansen zijn bijna helemaal verkeken. Ik denk dat ze kapot gaat van binnen, de vernedering bij heel de famillie

03-09-2006, 16:14

Citaat door the man:
Jij ziet het probleem niet? Wat moet die pa wel niet denken. Zijn oudste dochter wordt alleen maar gepasseerd. Hij vraagt zich nu wel af hoe dat komt. Hij zal ook niet stom zijn. 29, haar kansen zijn bijna helemaal verkeken. Ik denk dat ze kapot gaat van binnen, de vernedering bij heel de famillie
Dus omdat ze 29 is (bij marokkanen te oud) en nog steeds niet getrouwd is.. betekent het gelijk dat er iets mis met haar moet zijn.. slaat nergens op! Haar kansen zijn verkeken??????? we zijn niet in de middeleeuwen beland of zo!!!

03-09-2006, 16:15
Is gewoon mektab ik ken ook een collega van me vader die boven de 30 is en nog niet getrouwd is ...

03-09-2006, 16:15



Citaat door the man:
Jij ziet het probleem niet? Wat moet die pa wel niet denken. Zijn oudste dochter wordt alleen maar gepasseerd. Hij vraagt zich nu wel af hoe dat komt. Hij zal ook niet stom zijn. 29, haar kansen zijn bijna helemaal verkeken. Ik denk dat ze kapot gaat van binnen, de vernedering bij heel de famillie
Oh gut, meskien waar jij je druk om maakt

03-09-2006, 16:15
Maar die 29 jarige wil dus wel heel graag trouwen....

...aangezien ze de kamer binnenkwam....

....hmmm.... kwestie van el mektab...

...wanneer haar "man" voor der komt...

03-09-2006, 16:16

Citaat door safia_mt:
weet je wat hsoema is dat jij hier komt roddelen over dat gezin
wilde ik net zeggen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6