Bekijk volle/desktop versie : Jongens van NL in Marokko...?



Pagina's : [1] 2

02-09-2006, 16:11
Salaam,

Waarom doen jongens van Nl zo stoer in Marokko.
B.v. hard rijden en hard muziek draaien. En showen met wat ze hebben.

Ik kan daar gewoon niet tegen. Blijf gewoon je zelf of niet?

02-09-2006, 16:29


da komt omdat ze net die auto konde betale bij het verhuur bedrijf en wille daar ffkes van profitere...

02-09-2006, 16:38
Ik heb ook van die 4 mannen man thuis.Maar 1 is gewoon overdreven Wallah.Echt elke jaar koop hij dure auto s 20000 ongeveer:wallah ik weet echt niet waarom hij dat doet hij krijg alleen maar boze ogen van familie leden want elke jaar hebben ze wat tegen hem en nu is er zelfs uitgekomen dat ze Fudoe hebben gedaan bij me broer.


Wallah die dure auto s moet kappen man.Ik hoop dat me broer het heeft geleerd.

02-09-2006, 16:45
Ja en wij meiden uit "garizj" valt niks op aan te merken zeker?

02-09-2006, 16:54



Citaat door Jamila_1980:
Salaam,

Waarom doen jongens van Nl zo stoer in Marokko.
B.v. hard rijden en hard muziek draaien. En showen met wat ze hebben.

Ik kan daar gewoon niet tegen. Blijf gewoon je zelf of niet?


stoer dat ze doen
voelen zich hoog
denken dat ze het hebben gemaakt
hun wereld stopt bij "ik"

God, mag weten wat hun itentie is, maar die acties zijn alles behalve goed!

Ze kunnen beter hun broeders en zusters helpen, die daar elke dag strijden om te overleven.


xZo heb je daar ook veel meiden uit europa die er alles aan doen om blikken te onvangen.



02-09-2006, 16:56

Citaat door Jamila_1980:
Salaam,

Waarom doen jongens van Nl zo stoer in Marokko.
B.v. hard rijden en hard muziek draaien. En showen met wat ze hebben.

Ik kan daar gewoon niet tegen. Blijf gewoon je zelf of niet?
en hier ze je ze elke dag bij een muur staan net of die muur gaat omvallen

of daar gaan ze met hun auto's stoer doen terwijl ze hier met schulden zitten tot hun nek.....

en als ze terug zijn in nl hebben ze merkkleding gekocht van marokko van 5 euro!!!

02-09-2006, 17:10

Citaat door Biya:


stoer dat ze doen
voelen zich hoog
venken dat ze het hebben gemaakt
hun wereld stopt bij "ik"

God, mag weten wat hun itentie is, maar die acties zijn alles behalve goed!

Ze kunnen beter hun broeders en zusters helpen, die daar elke dag strijden om te overleven.


xZo heb je daar ook veel meiden uit europa die er alles aan doen om blikken te onvangen.



02-09-2006, 17:20
dat doen ze voor jou

02-09-2006, 17:39
Omdat als ze in Nederland stoer proberen te doen met een dure huurauto iedereen toch weet dat ze om die te betalen al 5 jaar in onderhuur zitten in een kelderbox in de Bijlmer. In Marokko geloven sommigen misschien nog dat ze een baan hebben in plaats van alleen een uitkering.

02-09-2006, 17:41

Citaat door Skyclad:
Omdat als ze in Nederland stoer proberen te doen met een dure huurauto iedereen toch weet dat ze om die te betalen al 5 jaar in onderhuur zitten in een kelderbox in de Bijlmer. In Marokko geloven sommigen misschien nog dat ze een baan hebben in plaats van alleen een uitkering.

02-09-2006, 18:33

Citaat door Jamila_1980:
Salaam,

Waarom doen jongens van Nl zo stoer in Marokko.
B.v. hard rijden en hard muziek draaien. En showen met wat ze hebben.

Ik kan daar gewoon niet tegen. Blijf gewoon je zelf of niet?
Tsja waarom doen ze dat?

Omdat dit in marokko overtuigend overkomt, zo lijkt het alsof ze 't echt ver hebben geschopt in hollanda, terwijl de meesten maar net rondkomen... Ik noem het zielig...

Daarentegen is het zeker niet verkeerd om er goed en verzorgd uit te zien en jezelf te verwennen met je eerlijk verdiende geld, maar denk ook aan de ander die zijn hart en ziel in marokko moet verkopen om te overleven.

Laten we dit gedrag maar zien als de jaarlijkse 'traditie' van de marokkaan uit Hollanda... Lah ijib sber!

02-09-2006, 18:51
heb ik in Marrakech niet opgemerkt
maarjah....Marrakech
met al die rijke mensen daar...

02-09-2006, 19:11


Het is zomer mensen hebben hard gewerkt voor hun geld en kijken uit naar Marokko, tuurlijk zitten er veel bij die hun vette bakken hebben gehuurd mischien wel gestolen (dat weet ik niet) Bedoel het is vreemd dat je 20 jarige jochies in zulke bakken ziet rijden maar tjah laat men genieten van hun zomer, ieder zijn eigen verantwoordelijkheid en zorgen tuurlijk komt het extra hard aan bij de lokale bewoners maar zo gaat het al jaren helaas. Maar daarnaast hebben de Marokkanen uit Nederland nog altijd de beste reputatie betreft nesh elgerish.

02-09-2006, 19:19

Citaat door raffa:
Het is zomer mensen hebben hard gewerkt voor hun geld en kijken uit naar Marokko, tuurlijk zitten er veel bij die hun vette bakken hebben gehuurd mischien wel gestolen (dat weet ik niet) Bedoel het is vreemd dat je 20 jarige jochies in zulke bakken ziet rijden maar tjah laat men genieten van hun zomer, ieder zijn eigen verantwoordelijkheid en zorgen tuurlijk komt het extra hard aan bij de lokale bewoners maar zo gaat het al jaren helaas. Maar daarnaast hebben de Marokkanen uit Nederland nog altijd de beste reputatie betreft nesh elgerish.

02-09-2006, 19:24

Citaat door thamza_riffia:
wat betekend dat?

Pagina's : [1] 2