Bekijk volle/desktop versie : Waaaaaaaaaarom...



Pagina's : [1] 2

02-09-2006, 12:08
- [porberen de dames alsnog een relatie met je te nemen wanneer als je ze net kent duidelijk maakt dat jij nog niks van een vaste relatie moet.......keer op keer]

02-09-2006, 12:09


Ewa jah sommige meiden zijn zo he

02-09-2006, 12:15
en wanneer ze je duidelijk maakt dat het niet kan...ben je een stouterik

02-09-2006, 12:16
sommige mensen hebben geen verstand van liefde

Incha'allah kom je de ware wel tegen

02-09-2006, 12:16


zo lang jij dat van tevoren eerlijk aangeeft en ze blijft met je omgaan kan ze je achteraf niets kwalijk nemen.

Ik zou de voordelen ervan inzien

02-09-2006, 12:20

Citaat door Miss_Den_Haag20:
sommige mensen hebben geen verstand van liefde

Incha'allah kom je de ware wel tegen
sommige laten zien dat ze de ware zijn...maar ik heb zo iets van nu ff niet...er zijn nog andere belangerijke dingen op dit moment

heb ik de ware late gaan??

02-09-2006, 12:22
Vond jij dat ze de ware was? Voelde je iets voor haar zo wel dan mss wel zo niet kom je haar wel nog tegen er zijn er zoveel die zeggen ik ben de ware maarjah allemaal leugentjes

02-09-2006, 12:22

Citaat door Ikke25:
zo lang jij dat van tevoren eerlijk aangeeft en ze blijft met je omgaan kan ze je achteraf niets kwalijk nemen.

Ik zou de voordelen ervan inzien
eerlijk standaard...ik zou niet weten hoe ik het anders moet vertellen...het is niet dat ik niet wil....maar ik weet dat er veel bij komt kijken in een relatie, je moet tijd maken en tijd maken is ff lastig

02-09-2006, 12:25

Citaat door CHITA:
- [porberen de dames alsnog een relatie met je te nemen wanneer als je ze net kent duidelijk maakt dat jij nog niks van een vaste relatie moet.......keer op keer]
dan zegt ge maar keer op keer dat ge ze niet wilt

02-09-2006, 12:26

Citaat door Miss_Den_Haag20:
Vond jij dat ze de ware was? Voelde je iets voor haar zo wel dan mss wel zo niet kom je haar wel nog tegen er zijn er zoveel die zeggen ik ben de ware maarjah allemaal leugentjes
ik weet niet hoe het voeld als je de ware treft..en om eerlijk tezijn wil ik niks voelen van de persoon...houd het liever kort....hoe meer je met elkaar in contact komt hoe sneller die fonken ook gaan ontsaan

02-09-2006, 12:28

Citaat door CHITA:
eerlijk standaard...ik zou niet weten hoe ik het anders moet vertellen...het is niet dat ik niet wil....maar ik weet dat er veel bij komt kijken in een relatie, je moet tijd maken en tijd maken is ff lastig
Dat is een volwassen gedachte

Als je wel wilt en er zijn factoren (tijd) die dat belemmeren, wordt het kiezen...

02-09-2006, 12:31

Citaat door CHITA:
ik weet niet hoe het voeld als je de ware treft..en om eerlijk tezijn wil ik niks voelen van de persoon...houd het liever kort....hoe meer je met elkaar in contact komt hoe sneller die fonken ook gaan ontsaan
Dat is ook waar maar als je niets wilt voelen van de persoon en het liever kort hou moet je mss ook zo'n persoon zoeken en jah het is waar hoe meer je met elkaar in contact komt hoe sneller die vonken komen jah hiermee kan ik je echt niet helpen ik hoop gwn incha'allah dat je de ware nog zult tegen komen en dat je het dan weet

02-09-2006, 12:33



Citaat door baby_style:
dan zegt ge maar keer op keer dat ge ze niet wilt
goed idee

02-09-2006, 12:34

Citaat door Ikke25:
Dat is een volwassen gedachte

Als je wel wilt en er zijn factoren (tijd) die dat belemmeren, wordt het kiezen...
mag delen ook?

02-09-2006, 12:37

Citaat door CHITA:
mag delen ook?
ook een optie!

Pagina's : [1] 2