Bekijk volle/desktop versie : Bidden en 'intimiteit'



Pagina's : [1] 2 3

01-09-2006, 22:16
Salaam dames,
Ik heb een vraag waar ik al lang mee zit en die ik eigenlijk niet onder mijn eigen naam wou posten, maar ik doe het toch.

Hoe gaan jullie om met de soms onhandige combi bidden - intimiteit. Soms wil mijn man mij niet kussen omdat hij over een uur moet bidden en zijn woedoe niet wil verliezen. Hij is bang dat kussen... nou ja, jullie snappen het. Ook vind ik het vervelend om na het 'klussen' volledig te moeten douchen. Soms ben ik gewoon verrot, wil me even beetje opfrissen en slapen. Maar als je de volgende dag of dezelfde dag nog wil bidden, moet je meteen volledig douchen. Ik vind dat soms heel moeilijk en het houdt me tegen in knuffelen/'klussen'. Herkennen jullie dat? Hoe gaan jullie hier mee om? Ik voel het als een afwijzing, maar ik weet dat dat mijn eigen gedachten zijn en dat mijn man dat helemaal niet wil doen.

01-09-2006, 22:34



Citaat door bellydancefan:
Salaam dames,
Ik heb een vraag waar ik al lang mee zit en die ik eigenlijk niet onder mijn eigen naam wou posten, maar ik doe het toch.

Hoe gaan jullie om met de soms onhandige combi bidden - intimiteit. Soms wil mijn man mij niet kussen omdat hij over een uur moet bidden en zijn woedoe niet wil verliezen. Hij is bang dat kussen... nou ja, jullie snappen het. Ook vind ik het vervelend om na het 'klussen' volledig te moeten douchen. Soms ben ik gewoon verrot, wil me even beetje opfrissen en slapen. Maar als je de volgende dag of dezelfde dag nog wil bidden, moet je meteen volledig douchen. Ik vind dat soms heel moeilijk en het houdt me tegen in knuffelen/'klussen'. Herkennen jullie dat? Hoe gaan jullie hier mee om? Ik voel het als een afwijzing, maar ik weet dat dat mijn eigen gedachten zijn en dat mijn man dat helemaal niet wil doen.
meid ik begrijp gelijk wat je bedoelt.....in het begin toen we nog pas getrouwd waren toen zag ik het ook als een afwijzing ....maar ik ben het nu wel gewend na 11 jaar getrouwd te zijn...

01-09-2006, 22:36

Citaat door moslimmagirl:
meid ik begrijp gelijk wat je bedoelt.....in het begin toen we nog getrouwd waren toen zag ik het ook als een afwijzing ....maar ik ben het nu wel gewend na 11 jaar getrouwd te zijn...
Ik ben zoooooooo blij dat je dit zegt, ik dacht dat ik de enige was.
Ik vind overigens nog steeds dat het heel onhandig is om om het gebed heen te 'klussen'.

01-09-2006, 22:39
Als je met elkaar zoent, hoef je toch niet opnieuw woedoe te doen...?

de profeet 3alayhi salaat wa salaam, kuste zijn vrouw en vertrok naar de majied om daar te gaan bidden.. (zonder na het kussen woedoe te verrichten).

01-09-2006, 22:41


tussen we en nog moet pas komen......het komt over net of ik nu gescheiden ben...layster!!!! hoop dat je me wel begrepen heb....en met dat klussen vooral als je echt doodop ben dan is het heel erg vervelend!!!

01-09-2006, 22:44

Citaat door FesRose:
Als je met elkaar zoent, hoef je toch niet opnieuw woedoe te doen...?

de profeet 3alayhi salaat wa salaam, kuste zijn vrouw en vertrok naar de majied om daar te gaan bidden.. (zonder na het kussen woedoe te verrichten).
Ja, dat heb ik vaak gezegd. Maar mijn mans middlename is 'temperament'

01-09-2006, 22:44

Citaat door FesRose:
Als je met elkaar zoent, hoef je toch niet opnieuw woedoe te doen...?

de profeet 3alayhi salaat wa salaam, kuste zijn vrouw en vertrok naar de majied om daar te gaan bidden.. (zonder na het kussen woedoe te verrichten).
Ja, dat heb ik ook begrepen. Alleen als de daad wordt verricht moet je gaan douchen anders hoeft het niet.

01-09-2006, 22:45

Citaat door FesRose:
Als je met elkaar zoent, hoef je toch niet opnieuw woedoe te doen...?

de profeet 3alayhi salaat wa salaam, kuste zijn vrouw en vertrok naar de majied om daar te gaan bidden.. (zonder na het kussen woedoe te verrichten).
Door het zoenen kan het gebeuren dat de man opgewonden wordt en misschien wel een klein beetje ejaculeert en dus hierdoor zijn woedoe verliest..

01-09-2006, 22:45

Citaat door moslimmagirl:
tussen we en nog moet pas komen......het komt over net of ik nu gescheiden ben...layster!!!! hoop dat je me wel begrepen heb....en met dat klussen vooral als je echt doodop ben dan is het heel erg vervelend!!!
Ik heb het niet zo opgevat, hoor.

Enne, ik ben erg blij dat ik niet de enige ben.

01-09-2006, 22:46

Citaat door Shifae:
Door het zoenen kan het gebeuren dat de man opgewonden wordt en misschien wel een klein beetje ejaculeert en dus hierdoor zijn woedoe verliest..
Precies! Dat bedoel ik. Hetzelfde trouwens de Ramadan, dan vermijdt hij me echt. Major vermijden bedoel ik dan, het liefst is hij de hele dag niet bij me in de buurt. Terwijl ik daarin veel relaxter ben (ik kan me behoorlijk goed afsluiten voor dingen als iets niet uitkomt)

01-09-2006, 22:49

Citaat door Shifae:
Door het zoenen kan het gebeuren dat de man opgewonden wordt en misschien wel een klein beetje ejaculeert en dus hierdoor zijn woedoe verliest..
mannen zijn echt...... raar... om het maar netjes te houden...

01-09-2006, 22:50

Citaat door FesRose:
mannen zijn echt...... raar... om het maar netjes te houden...



Maarre, hoe gaan jullie hier nou mee om? Of als het bv. kort voor het bidden is, laten jullie je 'zin in' dan voor wat het is?

01-09-2006, 22:52


in de ramadan......na shor als we gegeten hebben en gebid enz. enz. dan gaan we terug slapen....dan zegt hij niet te dicht bij komen het is ramadan

01-09-2006, 22:57

Citaat door moslimmagirl:
in de ramadan......na shor als we gegeten hebben en gebid enz. enz. dan gaan we terug slapen....dan zegt hij niet te dicht bij komen het is ramadan
Helemaaaaaaaaaal mijn man!

01-09-2006, 22:57

Citaat door bellydancefan:



Maarre, hoe gaan jullie hier nou mee om? Of als het bv. kort voor het bidden is, laten jullie je 'zin in' dan voor wat het is?
Ik ben niet getrouwd... dus ik zou het eeeegt niet weten...
Als het van zijn kant komt, dan ga ik niet weigeren, dat zeker niet..

Ik vind douchen best leuk dan maar.. haha

Pagina's : [1] 2 3