Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Douglas Card



01-09-2006, 21:25
Wie heeft er hier allemaal een Douglas Card?
Ik heb er wel, en wat hebben jullie allemaal gekocht met die card

01-09-2006, 21:26


ik heb em ook..
geurtjes voornamelijk en make up af en toe.

01-09-2006, 21:31
-Geen-



-Niets-



01-09-2006, 22:19
Ik heb hem ook

Ik haal geurtjes, mascara....Maar jah er gaat niet zo veel af

Kus fa_roosje

01-09-2006, 22:27


IK koop altijd parfum make - up ect. ect.
ik had vorige maand een tegoedbon gekregen van 5 euro gratis omdat ik 1000 punten had gespaard!

02-09-2006, 00:15
Ik ook!

10 % korting maar ofzo..

02-09-2006, 00:33
Die heb ik ook ik had laatst cremes enzo gehaald,

02-09-2006, 11:16
Hoe kom je eraan ?

02-09-2006, 11:43
ik ook

parfum en pincet make-up ( cadeautjes )

02-09-2006, 14:10

Citaat door Zahra__:
Wie heeft er hier allemaal een Douglas Card?
Ik heb er wel, en wat hebben jullie allemaal gekocht met die card
ik had eerst een Ici paris kaart maar die is allang verlopen..en ik kreeg zoieso toch korting 10% daar omdat ik toen bij het kruidvat werkte en ici paris hoort ook bij kruidvat dus was die korting daar ook geldig..

Maar nu kom ik vaak bij de douglas..vind de douglas ook veel mooier..bij de ici paris kun je de spullen nooit zelf bekijken want het staat achter de balies..bij de douglas kun je wel gewoon alles bekijken want het staat gewoon in de schappen
was laats in de douglas in Utrecht (net buiten Hoog-Catherijne) en er werkt daar een homo man..met kort zwart geverfd haar en hij ziet er ook heel vrouwelijk uit..die ging mij een goede foundation adviseren en toen ging hij me een beetje opmaken(kon mijn lachen bijna niet inhouden) hij praatte ook zo vrouwelijk..
Mensen die daar vaak komen zullen wel weten wie ik bedoel denk ik

02-09-2006, 14:12

Citaat door wipneusje:
ik had eerst een Ici paris kaart maar die is allang verlopen..en ik kreeg zoieso toch korting 10% daar omdat ik toen bij het kruidvat werkte en ici paris hoort ook bij kruidvat dus was die korting daar ook geldig..

Maar nu kom ik vaak bij de douglas..vind de douglas ook veel mooier..bij de ici paris kun je de spullen nooit zelf bekijken want het staat achter de balies..bij de douglas kun je wel gewoon alles bekijken want het staat gewoon in de schappen
was laats in de douglas in Utrecht (net buiten Hoog-Catherijne) en er werkt daar een homo man..met kort zwart geverfd haar en hij ziet er ook heel vrouwelijk uit..die ging mij een goede foundation adviseren en toen ging hij me een beetje opmaken(kon mijn lachen bijna niet inhouden) hij praatte ook zo vrouwelijk..
Mensen die daar vaak komen zullen wel weten wie ik bedoel denk ik
ik ken hem, hij is heel aardig haha


het lijkt of hij chanel promoot, chanel oorbellen, chanel horloge zijn ogen heel subtiel opgemaakt likje mascara.

02-09-2006, 14:20

Citaat door Ladyx1983:
ik ken hem, hij is heel aardig haha


het lijkt of hij chanel promoot, chanel oorbellen, chanel horloge zijn ogen heel subtiel opgemaakt likje mascara.
Ja hij is zeker aardig....maar ondanks dat moest ik bijna lachen...hij ziet er zo overdreven homoachtig uit...en praat ook zo vrouwelijk over cremetjes enz..
Ja het ging namelijk ook over Chanel foundation..over de double perfection creme poudre..hij heeft nummer 50 op mij uitgeprobeerd...ik wou het eerst niet..maar hij zij dat je altijd eerst moest testen op je gezicht..dus deed die een likje bij mijn kaak

02-09-2006, 14:27



Citaat door wipneusje:
Ja hij is zeker aardig....maar ondanks dat moest ik bijna lachen...hij ziet er zo overdreven homoachtig uit...en praat ook zo vrouwelijk over cremetjes enz..
Ja het ging namelijk ook over Chanel foundation..over de double perfection creme poudre..hij heeft nummer 50 op mij uitgeprobeerd...ik wou het eerst niet..maar hij zij dat je altijd eerst moest testen op je gezicht..dus deed die een likje bij mijn kaak
haha ja als je daar make-up zoekt adviseert hij altijd chanel als eerst.
Vandaar dat ik dacht dat hij voor chanel bij douglas werkt.
En hij draagt veel chanel.

Ik zocht een blush voor de bruiloft van mijn vriendin.
En hij heeft mij toen die van chanel geadviseert.