Bekijk volle/desktop versie : De marokkaanse meisjes, Masa Allah vrouwen, de beste onder alle......



Pagina's : [1] 2 3

01-09-2006, 16:38

Citaat door superieurka:
vrouwen. Onze zusters, met het beste karakter! Nergens zie je eentje sletteren, onze zusters, die kunnen niet ge-evenaard worden. De beste onder de vrouwen. Zij die op het rechte pad zijn, geen dwaling maken, de vrouwen in de Islam. Zij die de pilaren van de Ummah zijn, vrouwen waar onze metgezellen tevreden mij zouden zijn. Vrouwen met een gouden hart, vrouwen met de beste manieren. Vrouwen die ongekende imaan bezitten, ongekende taqwa, vrouwen die eer en trots hebben. Ooooh wat zal onze profeet mohammed saw trots op deze vrouwen zijn, die het hart van de Ummah zijn.



Waarlijk, zij zijn de beste vrouwen!
.

01-09-2006, 16:42


Marokkaanse vrouwen zijn levendig ...

01-09-2006, 16:45
Sarcastische posting ?

01-09-2006, 16:45

Citaat door superieurka:
Masa Allah vrouwen de marokkaanse vrouwen, de beste vrouwen!
kon ik het maar eens met je zijn


helaas is de werkelijkheid heel anders

01-09-2006, 16:47



Citaat door superieurka:
Masa Allah vrouwen de marokkaanse vrouwen, de beste vrouwen!

Ik voel me gevleid !

01-09-2006, 16:49

Citaat door Boufra7i:
Sarcastische posting ?
Nee, zo voor de ramandan wilt hij een goed woordje doen voor de Marokkaanse vrouwen. Hij is al wreed genoeg geweest de laatste tijd.

Ik heb het over vrouwen, niet over sletjes, bitsches en andere troep .

01-09-2006, 16:51

Citaat door superieurka:
Agi, het zijn de beste vrouwen! Kijk maar buiten!
dat is het hem juist, buiten lopen de sletten en de goede vrouwen sluiten zich thuis op tegen de wrede buitenwereld.


Je woont zelf in utrecht en je weet zelf hoe het aan toegaat in de wereldberoemde HC utrecht centraal

01-09-2006, 16:51

Citaat door superieurka:
Alle vrouwen zijn Masa Allah vrouwen, de beste vrouwen!
Mijn moeder is blij met een schoonzoon als jij !!

Wanneer kom je langs

01-09-2006, 16:57

Citaat door loco_rifia:
Nee, zo voor de ramandan wilt hij een goed woordje doen voor de Marokkaanse vrouwen. Hij is al wreed genoeg geweest de laatste tijd.

Ik heb het over vrouwen, niet over sletjes, bitsches en andere troep .
Alleen voor de Ramadan

01-09-2006, 16:58

Citaat door vervlokker:
Dag vervolker , nog een goed woordje toetevoegen !

01-09-2006, 16:58

Citaat door superieurka:
waarom sarcastisch, als men zegt dat jullie slecht zijn dan is het onzin!? Dus als ik goed praat zou dat toch de waarheid moeten zijn?!



Masa Allah vrouwen de marokkaanse vrouwen, de hijaab en de soenna volgend, vrouwen, oooooh wat een prachtige vrouwen!
Oké

01-09-2006, 16:59

Citaat door superieurka:
alle vrouwen. Onze zusters, met het beste karakter! Nergens zie je eentje sletteren, onze zusters, die kunnen niet ge-evenaard worden. De beste onder de vrouwen. Zij die op het rechte pad zijn, geen dwaling maken, de vrouwen in de Islam. Zij die de pilaren van de Ummah zijn, vrouwen waar onze metgezellen tevreden mij zouden zijn. Vrouwen met een gouden hart, vrouwen met de beste manieren. Vrouwen die ongekende imaan bezitten, ongekende taqwa, vrouwen die eer en trots hebben. Ooooh wat zal onze profeet mohammed saw trots op deze vrouwen zijn, die het hart van de Ummah zijn.



Waarlijk, zij zijn de beste vrouwen!
IK WIL JE NIET VAN EEN ILLUSIE BEROVEN MAAR EH

DIT KLOPT VOOR VEEL MAROKKAANSE VROUWEN NIET


01-09-2006, 17:00



Citaat door Boufra7i:
Alleen voor de Ramadan
Typisch Marokkaans !

01-09-2006, 17:02

Citaat door BellaScorpione:
IK WIL JE NIET VAN EEN ILLUSIE BEROVEN MAAR EH

DIT KLOPT VOOR VEEL MAROKKAANSE VROUWEN NIET

Wat klopt er niet aan ?

01-09-2006, 17:23

Citaat door superieurka:
Wanneer men over marokkaanse vrouwen praat, krijg ik tranen in mijn ogen. Oooooh zusters, jullie zijn het voorbeeld voor alle vrouwen!

Pagina's : [1] 2 3