Bekijk volle/desktop versie : Real lOvee...(L)



Pagina's : [1] 2

01-09-2006, 14:16
dit verhaal gaat over een meisje Yasmina.
Ze is als kind gestolen in marokkodoor een nederlandse familiee.
maar daar komt ze pas achter als ze ouder is .

01-09-2006, 14:41



Citaat door MOkrO_Tetouania:
dit verhaal gaat over een meisje Yasmina.
Ze is als kind gestolen in marokkodoor een nederlandse familiee.
maar daar komt ze pas achter als ze ouder is .
een nederlander steelt van een marokkaan..

de rollen zijn omgedraaid
mja ben benieuwd...zet gauw je 1e stuk..

01-09-2006, 15:33
ik bedoeel dat die mensen Nederlandse marokanen zijn
Srry dat je het niet begreep

01-09-2006, 15:38
nieuwe fan meldt zich
Lijkt Me een leuk Verhaal
ga gauw verder

01-09-2006, 15:38


dankje wel hahah (K)

01-09-2006, 15:41
Begin snel..

01-09-2006, 15:50
Aan de telefoon met siham (Mijn zusje)
Yasmina:siham je hebt mij trui aan ik heb een afspraakje
Siham : Daar weet ik niks van vertel ......
Yasmina:eeehmm ...
Siham oww okee laat maar ..maar moet ik hem naar huis brengen...
Yasmina :ja nu hoeft het al niet meer !!!Waar licht dat jurkje van only
Siham ooeeewhh srry die heeft hanan nu aan ....
YAsmina :kk hoerr wat heb ik daar aan ik heb je duizend keer gesegt dat je niet meer aan mijn spullen moet sittee
tuut .tuut .tuut . tuut Ze hing de telefoon op

Ik liep naar de spiegel en keek naar mij zelf en dacht zo als altijd waarom lijk ik niet op siham of papa of mama .ik was zo anders .ik had blonde haren en mij zusje zwart mijn moeder ook en mij vader die is grijs hahah
Een ongelukje haha Ik werd gebeld door hicham
hicham: hallo mop
Yasmina: hallo ...:$
Hicham :alles oed schat?
Yasmina :ja en met jou..
Hicham: jewell mOp maar ja ben je zover
Yasmina : eeeh ja eeehh bijnaa ik moet nog mijn Broertje ophalen
Hicham: BRoertje....je hebt tog geen broertjee
??

01-09-2006, 16:09
Yasminaa: eeeh buurjongen (ik lulde me er snel uit want ik was nog helemaal niet klaar)
Hicham: Ooh okey mop dan bel ik je zo DOeii (K)
YAsminaa :doeii :$

Ik rende naar de douche en ging heel snel douchen Deed snel een broek aan met pumps en een leuke truitje Liet mijn haar nat los en
liep naar de schuur pakte mijn fietsen
Mijn telefoon ging af het was hicham
hicham :eey mop
Yasmina hallo
Hicham :waar ben je
Yasmina: eeehh onderweg
Hicham: OOh okeey mopp
Yasmina :waar zie ik je
Hicham :tuut tuut tuut
Yasmina :hallo ??( Beltegoed zeker op )

Ik reed voor de zekerheid naar het plekje waar wij altijd afspreekde

01-09-2006, 16:09
moet ff naar de chinees maak zo een gevolgje af

08-09-2006, 18:44
http://www.popcorns.org/images/thtyjyu.jpg

08-09-2006, 19:19
ahhaa , sgiet op met je chinees , we are waiting!!

09-09-2006, 13:31
(Eindelijk aangekomen)

Er stonden aan alle kanten politie auto's... wat is daar gebeurd.Ik dwaalde ff weg ..eeehh hicham ik zag zij scooter staan ik liep er naar toe maar hicham was daar niet ..ik bleef daar ff zitte ik hoorde dat er iemand achter mij liep( hicham natuurlijk ) ik wou me omdraaien voor hij wat kon seggen ...IK draaide me om maar dit was hicham niet het was politie ... IK schrok ...

Politie :Mevrouw zouden wij u een paar vragen mogen stellen
Yasmina: Ja meneer
politie:Was u erbij met dit ongeval ..
Yasmina :eeeeh .. neee ..
Politiee :Sorry dat we u gestoord hebben fijne dag verder
Yasmina:eeeh ... fijnee dag verder



Ik voelde me heel onseker er was iets miss mijn hart ging te keer ik liep naar de plek waar een ambulance stond . mijn hart ging steeds harder te keer .......

ik zag iemand op de grond liggen
hicham .....is dat hicham neee er flitste allemaal dingen in mijn hoofdd
Hichaaaaaaaam ik rende naar hem toee het begon te regenen de politie dieuwde me weg en zij allemaal dingen maar ik wist niet waa hij het over had ik dieuwde iedereen aan de kant en rende naar hicham hoe heb jij mij dit aan kunne doen hicham jij was mijn alles ik pakte hem beet en huildee heel hard het begon steeds harder te regenen Wie heeft deze kogels in zijn lijf kunnen schieten wie o wie Allah hij was de rustigste jongen die ik ken wie o wie neemt mij hicham af hicham is niet dood hij ademd nog helppp dan ik zag al die mensen staan ze bleven kijken en deden nikss wat is er tog ik begon nog hardere te huilen ik keek hem lang aan hij lag daar zo vredigg ik herinerde me heel veel alles flitste door mijn hoofd hoe we altijd op dat bankjee lagen de politie rende weer naar mij toe en paktee me beet ik schreeuwde heel hard maar ze bleven mij vast houden ik zag dat een paar mensen hicham in een zak wikkelde en hem in de ambulance legde de politie vroeg me wie ik was ik antwoorde niet ik bleef maar huilen hicham RABII hoe heb jij mij hicham kunnen af nemen nee dit is niet waar ik zou gaan verloven en trouwen met hem ik zou kinderen krijgen een groot huis krijgen een goede baan hebben ik zou kapster worden en hij een Chirurg ALLAHH hoe heb jij dit kunnen doen De Politie vroeg weer wie ik was ik keen ze aan en schreeuwde HiCHAM en rende weg weg van alle problemen weg ver weg ik bleef maar rennen en rennen en huilde steeds harder toto ik bij een bos aan kwam ik bleef even staan en keek om mij heen hier was onze eerste afspraakje ik rende nar de boom waar hij mij zijn eerste kus had gegeven ik ging daar tegen die boom aan staan en sloeg er tegen HICHAMM!!! neeee IK HOU VAN JEEEE .... HICHAM ik hou van jee please hicham hoe heb je mij kunnen verlaten we hadden ee belofte hicham nee mijn moeder beld ik nam niet op ik moest begrijepn dat hiocham dood was ik was al wat afgekoeld = ik huilde nog steeds maar ik kon mijn tranen niet bedwingen .........
MIjn moeder belde weer ik nam niet op ....
Siham stuurde mij een smsje eey waar blijfje papa is boos hoesoow ben je soww lang weggebleven nou kok snal naar huis papa is gaan kijken bij de winkelcentrum er is daar een hele grote ongeluk gebeurdd maar ja mop ik zie je zoo inshallah doei

ik begon nog harder te huilen ja siham dat is mijn haicham mijn enige egte hicham
ik besefte dat ik naar huis moest gaan ik zag er uit als een junk rode ogen mijn trui helemaal kapot getrokken straks dachten de mesen dat ik was verkragt maar niks boeide er leipen veel mensen naar me toe ne vorgen of alles wel goed was maar ik keek ze niet aan en liep gewoon naar huis thuis aangekomen

siham maakte de deur open
soow de volgende keer mag je het ook tegen mij seggen als je gaat zwemmen
ik keek haar aan van waa heb je het over maar toen dacht ik aan mijn ogen ik keek haar aan en liep door mijn vriendd is dood en zij maakt grappen daarover maar ik besefte me ook dat zij niks wist
ze zij kom we gaan eten ik keek haar aan liep naar mijn kamer en viel in slaap

09-09-2006, 13:51


IK wou niet meer in nederland blijven op school keken mensen mij aan van je vriend is dood maar zoo sie jij er niet uit hoessow kom je naar school
ik deed mijn best niet de leraren praatte niet meer goed over mij

IK besloot om naar marokko te gaan ik vertelde niks aan mijn ouders belde mijn zusje op en vroeg of ze wou kijken welke dagen de vliegtuigen naar marokko zouden gaan ze vertelde me de eerste vlugt over 2 dagen zou gaan ik zij dat hem moest boeken voor mij en niks tegen papa en mama moest zeggen want het is een cadeau voor hun . Ik liep de stad in haalde een paar spullen die ik nodig zou kunne hebben pinde mijn geld ff van de bank en liep naar huis thuis aangekomen pakte ik mijn spullen deed het in een grote koffer ik belde nog ff mijn vriendinnen en zij dat ze goed op hun zelf moesten passen enhing op voor ze wat konden zeggen ik liep naar mijn zusje en gaf haar de trui en het jurkje dat zij altijd van mij stal ik gaf haar mijn telefoon mijn ketting en deed zelf de ketting van hicham om ik begon hard te huilen ik legde een foto boek op mijn ouder de kamer en pakte de sleutel van de huis van marokko uit mijn vader de paporten tasje ik legde ook een fotoboek de kamer van siham
ik liep naar de bushalte nam de bus naar de station en toen nam ik de trein naar a-dam ik boekte daar een hotel ik bleef daar een nachtje slapen de volgende nacht ging ik naar schiphol 4 uurtjes later eindelijk in marokko ................

09-09-2006, 13:54
Ga door meid echt leuk verhaaal mashallah !!

09-09-2006, 13:55
Hee nieuwe fan ga j snel verder!!

Pagina's : [1] 2