Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk www.depri-en-dan.nl



01-09-2006, 13:09
Jongerenwebsite voor Marokkaanse meiden over depressieve gevoelens.

Lees er meer over
doe de zelfstest
lees de columns
discussieer mee
chat


01-09-2006, 13:14


Blijf uppen!

01-09-2006, 14:57
zid tla3

ik ga zo even kijken op de site. heb ik wel nodig zoiets. niet zwaar depressief maar toch af en toe wel down.

01-09-2006, 15:01

Citaat door jamy:
zid tla3

ik ga zo even kijken op de site. heb ik wel nodig zoiets. niet zwaar depressief maar toch af en toe wel down.
Ach meid dat heeft iedereen wel eens

01-09-2006, 15:03


Tis heel interessant, ook al ben je niet depri. Er wordt ook speciaal aandacht besteed aan MAROKKAANSE meiden. Dat vind wel een goed initiatief!

01-09-2006, 15:06

Citaat door SweetCheeks:
Tis heel interessant, ook al ben je niet depri. Er wordt ook speciaal aandacht besteed aan MAROKKAANSE meiden. Dat vind wel een goed initiatief!
ja precies. onze "cultuur" kent dit niet echt. dus het is fijn dat je dan je informatie van een site kan halen. een voorbeeld is postnatale depressie. Ik zat er na de geboorte van mijn oudste zoontje bijna tegenaan en daar kun je toch niet mee terecht in onze cultuur want het wordt niet begrepen. "Hoezo depressief? En geboorte is toch een blije gebeurtenis??"

01-09-2006, 16:00

Citaat door jamy:
ja precies. onze "cultuur" kent dit niet echt. dus het is fijn dat je dan je informatie van een site kan halen. een voorbeeld is postnatale depressie. Ik zat er na de geboorte van mijn oudste zoontje bijna tegenaan en daar kun je toch niet mee terecht in onze cultuur want het wordt niet begrepen. "Hoezo depressief? En geboorte is toch een blije gebeurtenis??"
Des te reden meer om uppen!

UP!

01-09-2006, 16:09

Citaat door jamy:
ja precies. onze "cultuur" kent dit niet echt. dus het is fijn dat je dan je informatie van een site kan halen. een voorbeeld is postnatale depressie. Ik zat er na de geboorte van mijn oudste zoontje bijna tegenaan en daar kun je toch niet mee terecht in onze cultuur want het wordt niet begrepen. "Hoezo depressief? En geboorte is toch een blije gebeurtenis??"
Onze "cultuur" kent dit wel....alleen ze negeren het.

01-09-2006, 16:22

Citaat door komkommer:
Onze "cultuur" kent dit wel....alleen ze negeren het.
Klopt, het is en blijft een taboe binnen de marokkaanse cultuur. Wel jammer...

01-09-2006, 16:42

Citaat door SweetCheeks:
Klopt, het is en blijft een taboe binnen de marokkaanse cultuur. Wel jammer...
Heel jammer inderdaad....de mensen die het niet accepteren als ziekte en denken dat het aanstellerij is of maken er van dat je gewoon niet spoort, hebben geen idee wat ze de persoon in kwestie aan doen.