Bekijk volle/desktop versie : TE erg...



Pagina's : [1] 2

31-08-2006, 22:55
wat een mens doet om zichzelf te redden..

.. een vriendin van me was is een keertje met een vriend van haar aan het rondlope ofzo, en werd gezien door bekende deze bekende vertelden het aan haar vader etc.. toen ze thuiskwam van school de dag dat het aan haar vader etc werd verteld hebben ze haar aangepakt natuurlijk, haar vader was razend enzo en haar broer vroeg wie het was, zij vertelde dit en hun wacht maar ik vermoord hem dit en dat, en toen vroeg haar broer haar al schreeuwend eh, waarom gaat ge om met manne??? marokkaanse manne dan nog wel eh xxxx en dit en dat, en zij zei 'tis maar een vriend enzo,...' haar broer werd nog kwader 'VRIENDEN??? dat bestaat niet, DAT BESTAAT NIET, terwijl jij denkt dat jullie"vrienden'' zijn, denkt hij waarschijnlijk aan iets vele anders' ' nee tuurlijk niet, want hij is homo'
NEE TUURLIJK NIET, WANT HIJ IS HOMO.. met deze zin heeft ze deze jongen zijn leven verpest, EEN LEUGEN, het is niet eens waar, maar toch haar familie geloofde het en natuurlijk marokkanen kunnen niet anders dan roddelen dus daar begon het meskien hij durft zich amper te tonen in het openbaar, zijn ouders hebben hem 'onterft" en hij woont op zijn eentje nu, niemand die hem gelooft, pff wat mensen doen om zichzelf te redde...

31-08-2006, 22:57




lekker voor hem en haar

31-08-2006, 22:57
als dat meisje zou zeggen dat ik homo was en die broer die gelooft zijn zusje. dan zou ik tegen die broer zeggen. Geef je zusje dan eens aan mij.. dan laat ik je zien of ik homo ben. hier heb je alvast een camera, mag je ons filmen

31-08-2006, 22:59

Citaat door TYGER:


lekker voor hem en haar
zehmaa jij hebt nooit met een meisje op straat zitte lopen en praten, daarvoor moet je leven toch niet verpest worden...

31-08-2006, 22:59


ooooooh wat ergggg hoe erg kan je zijn SOMMIGE mensen denken alleen aan zich zelf

31-08-2006, 22:59

Citaat door TYGER:
als dat meisje zou zeggen dat ik homo was en die broer die gelooft zijn zusje. dan zou ik tegen die broer zeggen. Geef je zusje dan eens aan mij.. dan laat ik je zien of ik homo ben. hier heb je alvast een camera, mag je ons filmen

31-08-2006, 23:00

Citaat door TYGER:


lekker voor hem en haar
Niet zo gemeen jij!!

31-08-2006, 23:00

Citaat door gekkerdje87:
ooooooh wat ergggg hoe erg kan je zijn SOMMIGE mensen denken alleen aan zich zelf
echt eh

31-08-2006, 23:00

Citaat door faatje_:
zehmaa jij hebt nooit met een meisje op straat zitte lopen en praten, daarvoor moet je leven toch niet verpest worden...
ik heb nooit met een meisje op straat gelopen nee.

31-08-2006, 23:00

Citaat door TYGER:
als dat meisje zou zeggen dat ik homo was en die broer die gelooft zijn zusje. dan zou ik tegen die broer zeggen. Geef je zusje dan eens aan mij.. dan laat ik je zien of ik homo ben. hier heb je alvast een camera, mag je ons filmen

31-08-2006, 23:00

Citaat door faatje_:
zehmaa jij hebt nooit met een meisje op straat zitte lopen en praten, daarvoor moet je leven toch niet verpest worden...
Inderdaad ja groot gelijk

31-08-2006, 23:01

Citaat door TYGER:
ik heb nooit met een meisje op straat gelopen nee.
ahhah ahhahaha

31-08-2006, 23:02


Is die broer blond?????



Just a question

31-08-2006, 23:02
Maaar eerlijk is eerlijk ze hebben nu allebei geboet.ZIj is aangepakt door haar ouders en hij ook.. daaarom zijn relaties voor huwlijk ook haram. beter luister je er naar..

31-08-2006, 23:03
geloof hier dus echt helemaal niks van, die jongen kan gewoon bewijzen dat hij geen homo is.
en ook al was die het wat is het verschil het blijft een jongen waar ze mee liep.
homo of geen homo.
belachelijke vader trouwens totaal geen vertrouwen in zijn kind.
zegt ook genoeg over het gezin.
geen sprake van communicatie, uitgezonderd van verbaal.

Pagina's : [1] 2