Bekijk volle/desktop versie : Wens: geluk in de liefde



Pagina's : [1] 2

31-08-2006, 13:02
Hoi hoi,

Kort maar krachtig: ik hoop echt dat iedereen geluk in de liefde zal vinden en haar of zijn ware zal ontmoeten. Zo eerlijk als ik ben, heb ik mijn tijd gehad....maar ik gun iedereen ongeacht haar of zijn leeftijd en ook al ben je net zoals ik 32 + echt een toppertje waar je lief en leed mee deelt en die je zielsmaatje is...

Dat was het.....

Jamie

31-08-2006, 13:03




insha-allah

alles is mektab dus je weet nooit wat voor jou is weggelegd: geluk, geen geluk, later geluk

31-08-2006, 13:04
Insha'Allah....
Heel sweet berichtje zeg!!

31-08-2006, 13:07

Citaat door MocrowGirlBella:


insha-allah

alles is mektab dus je weet nooit wat voor jou is weggelegd: geluk, geen geluk, later geluk
Ik wil gewoon de mensen om me heen gelukkig zien....en ik hoop wallah dat iedereen zijn ware vindt.....ik ben al die nare verhalen over players en playets het meer dan zat.....Iedereen heeft er ook recht op om geluk in zijn of haar leven te krijgen......Ik ben zelf een kreng van de bovenste plank en ik heb mijn tijd gehad....ik blijf het keer op keer zeggen...maar een ander alatief ik gun ze alleen maar het beste zoals ik mezelf in het leven ook het beste gun..

Kus

31-08-2006, 13:10


Omdat jij 32+ bent, heb jij je tijd gehad?

Wat een onzin!

31-08-2006, 13:12

Citaat door Addicted:
Omdat jij 32+ bent, heb jij je tijd gehad?

Wat een onzin!
lieverd that's life! ik heb me er bij neer gelegd..... we hebben het niet over mij, maar dat ik iedereen de ware liefde gun..

31-08-2006, 13:13

Citaat door Jamilia32:
Ik wil gewoon de mensen om me heen gelukkig zien....en ik hoop wallah dat iedereen zijn ware vindt.....ik ben al die nare verhalen over players en playets het meer dan zat.....Iedereen heeft er ook recht op om geluk in zijn of haar leven te krijgen......Ik ben zelf een kreng van de bovenste plank en ik heb mijn tijd gehad....ik blijf het keer op keer zeggen...maar een ander alatief ik gun ze alleen maar het beste zoals ik mezelf in het leven ook het beste gun..

Kus
jah precies das egt heel lief van je

zo is dat je moet elkaar alles gunnen voooral geluk wens een ander wat je jezelf ook wenst, ghair-inshaallah

al het ik het nog nooit meegemaakt ben idd ook al die verhalen meer dan zat
men moet gewoon ophouden met roddelen en elkaar zwart maken en gewoon op zijn/haar eigen leven letten en dingen te vebeteren n zijn/haar leven en waar het lot dan terechtkomt dat zien ze wel als ze hun eigen pad maar blijven volgen en weten dat alles mektab is

31-08-2006, 13:15
inchallah..moet wel lukken...voel me de gelukkigste vrouw ter wereld mijn mijn schatje aan mijn zijde...moge allah je alle geluk van de wereld geven meid....vind het echt lief van je om deze topic te plaatsen

31-08-2006, 13:18


Ik wens jou idem dito meid echt een hele lieve topic en gedachte van je

31-08-2006, 13:18
ik wens iedereen wat hij of zij verdient.

31-08-2006, 13:19

Citaat door btisaaam:
inchallah..moet wel lukken...voel me de gelukkigste vrouw ter wereld mijn mijn schatje aan mijn zijde...moge allah je alle geluk van de wereld geven meid....vind het echt lief van je om deze topic te plaatsen
graag gedaan meid wil iedereen een hart onder de riem steken hij of zij komt zeker in je leven als je maar vertrouwen erin blijft hebben en voor alle players en playets laat de mensen die hun ware hopen te vinden met rust en ga met elkaar playen....als je niet toe bent aan iets moois en serieus ....

31-08-2006, 13:20

Citaat door Jamilia32:
lieverd that's life! ik heb me er bij neer gelegd..... we hebben het niet over mij, maar dat ik iedereen de ware liefde gun..
Mooi gebaar! Heb een vraagje, ben je gescheiden?

31-08-2006, 13:20



Citaat door Jamilia32:
lieverd that's life! ik heb me er bij neer gelegd..... we hebben het niet over mij, maar dat ik iedereen de ware liefde gun..

Age is nothing but a number

Gun jezelf wat je andere ook wenst, je zal zien dat het je ver brengt. Negativiteit straal je uit en mannen zien dwars door je aura heen...

31-08-2006, 13:21

Citaat door Diamantje__:


Ik wens jou idem dito meid echt een hele lieve topic en gedachte van je

31-08-2006, 13:22

Citaat door JustaGuy:
Mooi gebaar! Heb een vraagje, ben je gescheiden?
nee nog nooit getrouwd geweest. waarom dan???

Pagina's : [1] 2