Bekijk volle/desktop versie : Eerste werkdag



31-08-2006, 12:57
Ben 4 weken vrij geweest en voel me nu belabberd. Heb zo'n zin om een dutje te doen en voel me echt doodmoe.
Ben er al sinds half 8 en er komt maar geen werk uit mn handen. Hoe kom ik deze dag in godsnaam door???

31-08-2006, 13:00


Voor je het weet is het voorbij en mag je weer naar huis..

Werk ze!

31-08-2006, 13:37
Hé leuk wat van je te lezen, heb je leuke vakantie gehad, maroc???

Hoe is het met je zwangerschap, hoop dat alles goed gaat

01-09-2006, 10:00
Nou heb het overleefd, niet vragen hoe


Hee Saadia, ben niet weggeweest, vanaf dag 1 hebben we regen gehad . Wel even een lang weekendje Barcelona gedaan om er maar even tussenuit te zijn, het blijft een superleuke stad om te bezoeken.
Zwangerschap gaat goed, heb er veel meer moeite mee dan toen met mijn dochtertje maar dat wijt ik maar aan de leeftijd Kan ook minder rust nemen dan toen omdat ik natuurlijk die kleine er nu bij heb maar dat herken jij denk ik wel als de beste met je 3 kids.
Jij bent ook niet weggeweest toch?

01-09-2006, 10:03



Citaat door Selly:
Ben 4 weken vrij geweest en voel me nu belabberd. Heb zo'n zin om een dutje te doen en voel me echt doodmoe.
Ben er al sinds half 8 en er komt maar geen werk uit mn handen. Hoe kom ik deze dag in godsnaam door???
Gewoon lekker rustig aan doen, doe ik ook altijd op mijn eerste werkdag na mijn vakantie.............................

01-09-2006, 10:06

Citaat door aliyaah:
Gewoon lekker rustig aan doen, doe ik ook altijd op mijn eerste werkdag na mijn vakantie.............................
Haha ja ik heb gisteren ook echt geen bal uitgevoerd, gelukkig is het werk tijdens mijn afwezigheid goed opgevangen door mijn collega
Vandaag extra rustig aan gedaan, ben pas om half 10 begonnen...


en ga ook bijtijds naar huis

01-09-2006, 10:08

Citaat door Selly:
Haha ja ik heb gisteren ook echt geen bal uitgevoerd, gelukkig is het werk tijdens mijn afwezigheid goed opgevangen door mijn collega
Vandaag extra rustig aan gedaan, ben pas om half 10 begonnen...


en ga ook bijtijds naar huis
Gelijk heb je en vooral in je conditie lekker alles op je gemak....

01-09-2006, 10:52

Citaat door Selly:
Nou heb het overleefd, niet vragen hoe


Hee Saadia, ben niet weggeweest, vanaf dag 1 hebben we regen gehad . Wel even een lang weekendje Barcelona gedaan om er maar even tussenuit te zijn, het blijft een superleuke stad om te bezoeken.
Zwangerschap gaat goed, heb er veel meer moeite mee dan toen met mijn dochtertje maar dat wijt ik maar aan de leeftijd Kan ook minder rust nemen dan toen omdat ik natuurlijk die kleine er nu bij heb maar dat herken jij denk ik wel als de beste met je 3 kids.
Jij bent ook niet weggeweest toch?
Ik heb ook vier weken thuis gezeten, eerste twee weken was heerlijk, maar daarna alleen maar regen, helaas!
Fijn dat het met je zwangerschap goed gaat, en ja ik weet wat je bedoeld, een zwangerschap met nog een actieve kleintje rond lopen, vergt veel energie, maar daarnaast houdt zo'n kleine je wel fit