Bekijk volle/desktop versie : ouadou en kharja uit selectie gegooid na ruzie met fakhir ha ha ha



31-08-2006, 03:55
http://www.almountakhab.com daar stond ik op te w8 en boukhari is in open armen ontvanger en fakhir had boukhari gesproken dat hij spijt had hem niet heeft geselecteerd boukhari was op een sppor beland van geen plek bij de selectie van marokko maar sinds die goed bezig is bij fc nantes is die nu basis speler geworden op de plek van kharja en boussoufa speelt op de plek van zairi dat is netjes

31-08-2006, 08:59



Citaat door Anoniem_boy2006:
http://www.almountakhab.com daar stond ik op te w8 en boukhari is in open armen ontvanger en fakhir had boukhari gesproken dat hij spijt had hem niet heeft geselecteerd boukhari was op een sppor beland van geen plek bij de selectie van marokko maar sinds die goed bezig is bij fc nantes is die nu basis speler geworden op de plek van kharja en boussoufa speelt op de plek van zairi dat is netjes
Fakher moet zijn bek dichthouden en ik hoop inschallah op zijn bek gaat

31-08-2006, 09:06

Citaat door LaasteGeruchten:
Fakher moet zijn bek dichthouden en ik hoop inschallah op zijn bek gaat
ik hoop dat ze gaan verliezen tegen luxenburg dan is die in 1x weg en wij kunnen dan met een nieuwe en betere trainer gaan beginnen(hij krijgt gelijk de dood straf van de koning als hij verliest tegen luxenburg )

31-08-2006, 09:08

Citaat door mocroyassin:
ik hoop dat ze gaan verliezen tegen luxenburg dan is die in 1x weg en wij kunnen dan met een nieuwe en betere trainer gaan beginnen(hij krijgt gelijk de dood straf van de koning als hij verliest tegen luxenburg )
hahahahaha hij moet eerst winnen van Malawi dan kan hij tegen een team uit Luxemburg spelen

wint hij niet van Malawi dan staat zijn ontslagbrief al klaar

31-08-2006, 09:12



Citaat door LaasteGeruchten:
hahahahaha hij moet eerst winnen van Malawi dan kan hij tegen een team uit Luxemburg spelen

wint hij niet van Malawi dan staat zijn ontslagbrief al klaar
haha wollah ik hoop het egt zo dat hij nu verliest zo dat marokko met een goede trainer komt die wel goede spelers uit kiest en niet megooltjes uit de 3de devisie ofzo waar ik zelfs kan winnen met mijn vrienden team

31-08-2006, 09:23

Citaat door mocroyassin:
haha wollah ik hoop het egt zo dat hij nu verliest zo dat marokko met een goede trainer komt die wel goede spelers uit kiest en niet megooltjes uit de 3de devisie ofzo waar ik zelfs kan winnen met mijn vrienden team
wallah ik begrijp hem niet

Landen kiezen een sterke tegenstander uit om tegen te oefenen en hij haalt een 2de divisie team uit Luxemburg

31-08-2006, 09:30

Citaat door LaasteGeruchten:
wallah ik begrijp hem niet

Landen kiezen een sterke tegenstander uit om tegen te oefenen en hij haalt een 2de divisie team uit Luxemburg
wollah egt een megool
in plaats van zijn team uit te testen tegen nl of frankrijk ,spanje maar nee hoor hij kiest voor luxenburg

31-08-2006, 09:46
tizz man echt gare team / bondscoach/technische staf/

stel gewoon de team op van africa cup 2004 waar ze 2e werden in de finale ...
alleen een paar spelers weg halen en paar bij halen

31-08-2006, 10:08
wanneer pakken we Fakher net zo hard aan als Zaki want toen Zaki slecht presteerde schold het hele stadion hem ook uit

wa Zuemmel wa Zaki sir tkawed dindjmek

http://www.youtube.com/watch?v=gAvnZ_Da-90

dan gaat Fakher ook huilen net als Zaki

31-08-2006, 11:01

Citaat door MasterKhattab:
wanneer pakken we Fakher net zo hard aan als Zaki want toen Zaki slecht presteerde schold het hele stadion hem ook uit

wa Zuemmel wa Zaki sir tkawed dindjmek

http://www.youtube.com/watch?v=gAvnZ_Da-90

dan gaat Fakher ook huilen net als Zaki
als die bolle presteert net als zaki dan pas krijgt hij respekt.
van mij mag zaki terug komen hij is egt de beste trainer die marokko heeft gehad denk ik

31-08-2006, 13:54
Ik kan jullie GARANDEREN DAT HET STADION ZATERDAG niet eens voor de helft gevuld zal zijn.

31-08-2006, 15:06
wner ide wedstrijd tegen luxemburg

31-08-2006, 15:40


zaiiirriiiiiiiiiiiiiiiii de best met hadji rest moge allemaal oprotte behalve chamack

31-08-2006, 16:39

Citaat door tuffnuff:
zaiiirriiiiiiiiiiiiiiiii de best met hadji rest moge allemaal oprotte behalve chamack
ja vooral de vorige wedstrijd was zairi heel goed