Bekijk volle/desktop versie : Lachen jullie ook altyd om jullie eigen grappen?



Pagina's : [1] 2 3 4

30-08-2006, 17:53
[GLOW="Cyan"]Heeej Lady...Boys...Lachen jullie ook altijd om jullie eige grappe...Hahaha
Moet kunnen Togh .... Nou k En lamyaa Lache door en door Om 0nze eige grapee ... HAHAHAHAHA{zie je nou daar gah k all}Oepsiee...Hmm...Nou wille jullie lache???.......Nou sgrijf je eige blunder op iets "Wat je hebt meegemaakt"Waardoor je door....door...en door erom moet lache als je der aan denkte

»-xxx-« Chaimae & Lamya [/GLOW]

30-08-2006, 17:55



Citaat door Chaimae_Oujdia:
[GLOW="Cyan"]Heeej Lady...Boys...Lachen jullie ook altijd om jullie eige grappe...Hahaha
Moet kunnen Togh .... Nou k En lamyaa Lache door en door Om 0nze eige grapee ... HAHAHAHAHA{zie je nou daar gah k all}Oepsiee...Hmm...Nou wille jullie lache???.......Nou sgrijf je eige blunder op iets "Wat je hebt meegemaakt"Waardoor je door....door...en door erom moet lache als je der aan denkte

»-xxx-« Chaimae & Lamya [/GLOW]
HAHAHHAHA Gekkiee .....

30-08-2006, 18:00

Citaat door lady_mocrochik:
HAHAHHAHA Gekkiee .....
wuahauah sorry ik gekkie jy bent de grootste gekkie

30-08-2006, 18:01
hahahahahahahahah
Egt ieyts voor jullie twee hea..
Ik wil jullie ook wel Mijn Blunders vertellen maar kben bang dat jullie darmen deruit komen van et lachen..

30-08-2006, 18:05



Citaat door Chaiimaa_b:
hahahahahahahahah
Egt ieyts voor jullie twee hea..
Ik wil jullie ook wel Mijn Blunders vertellen maar kben bang dat jullie darmen deruit komen van et lachen..
gooi et gewoon der uitt....


kunne we ook lachen...

30-08-2006, 18:08

Citaat door Chaiimaa_b:
hahahahahahahahah
Egt ieyts voor jullie twee hea..
Ik wil jullie ook wel Mijn Blunders vertellen maar kben bang dat jullie darmen deruit komen van et lachen..
Wuahauhauahauahauaahauaha neeee doe gewoon wuahauh of ik ga je stalken op msn

30-08-2006, 18:09

Citaat door anti_babygirl:
gooi et gewoon der uitt....


kunne we ook lachen...
AHAHAHAHA dit s een Lach t0picc...K zou zegge Chaima..VERTELL LEEF JE UIT MEISIEEEE xXx...Lamyaaa
whahaahhahahaha....

30-08-2006, 18:09

Citaat door anti_babygirl:
gooi et gewoon der uitt....


kunne we ook lachen...
grootttt gelyk

30-08-2006, 18:38

Citaat door lady_mocrochik:
K heb de lachkick...Opeens gekregee...Oeff....


Hier mijn "BLUNDER"....!!



Ooitt S keer kwam een Puppy achter me aan....Wejooww...En K heb een hele erge Hondenangst!!!....Neej egt h0nden m0eten vooral niet in mijn buurt k0me...


K was met mijn vriedinn heel Happy aan het lope....En het was av0nd laat...Opeens zag k een puppy onze richting aan k0men rennen..Okeej k heel zogenaamd euhmm"KALM"....K kon niet meer en ging hlm gille...K had een rok aan...
Telkens als hij 0p me probeerde te springe sprong k ook Je zou kunnen zegge we deden spring wedstrijd......Oeff...g3la hondenangst k heb ejoow was Gwn erg...!!MEVROUWW PAK JE HOND AAAAAAH!!
Haar eerste opmerking"Nou moet je maar lkkr niet rennen nou gaat hij je lkkr bijte...!"K TROK ME VRIENDIN ZO HARD DAT ZE OP DE WEG VIELL..!!GELUKKIG WAREN DER GEEN AUTOS...Maar haar blouse was open gescheurt .....K moest iets doenn...Ging k maar op een autoo staan.....En in de verte zag k 2 jongensss....AAAAAH ME REDDINGG...VERLOSS ME VAN DE HONDE..AAAAH!!

oeff jullie willen niet weteee!!Wat mijn die dag was overkomen...!!

En het ergste was..Meskinna me vriendinn was lag daar op die wegg...Lamyaa helpe me...In me ged8te neej m0p moet me eige redde!!




ahahahaahhahahahaahahhahahahahahah de lach Kick....
hahahaha..
Wollah ik had ook een keer zo ieyts hea..
Ook met een hond.. :
Kijk ik liep zo op straat helemaal alleen.. Egt in zown marokanen buurt hea.. Alleen maar marokanen.. Ineen keer zie ik zown kk grote hond.. Zown wolf weetje well.. Dus ik zo rennen ,,rennen en gilllen en al diey marokane mij uuitlache.. En diey man roept em nieyt eens terug .. Diey kk Zemell. Majja.. Dus ik bleef zo rennen totdat ik bij zown struik kwam.. Ik kon gwn nieyt verder meer renne,, Dus rende ik diey struik in.. Ik had allemaal schrammen enzoo.. En toen likte diey hond me ook nog.. IegggTfooe.. Diey dag vergeet ik egt nooit meerr.. Als ik ernu nog aan denk moet ik lachhen... hahah..

wajjow nu pas heriiner ik me nog meer blunderrs..
Ik vertell zo nog wel eentje..

30-08-2006, 18:43
ewa Chaima jy wou zo graag een blunder van my weten hier heb een schaamteloze blunder Wuhauahaauhaauh

Er stonden van die kk mooie jongens onderaan de trap he eentje waar ik verliefd op W-A-S En ik liep met wehed gangbang naar beneden en ik probeerde ze3ma stoer over te komen en gaf Sakim een vuist nou Samir sloeg my dus terug..Hy liep daarna gewoon weg weetje en ik ging by hem pootje lappen hy viel byna en ik en de rest natuurlyk kk hard lachen he wat doet hy hy weet dat ik op die ene jongen WAS en Samir kwam naast my lopen en ik dacht hy gaat my pootje lappen dus ik tegen hem zeggen van ja je gaat geen pootje lappen he,,hy zo nee doe ik niet. en ik lette niet op want ik was romerig naar die boy aan het kyken en wat doet hy hy doet by my pootje lappen ik val kk hard op de grondd voor die jongen zyn neus Samir kk hard lache en die jongen ook he en ik keek hem kei kwaad aan he en hy hield ineens zyn mond en ik zei klootzak tegen hem en hy zo nee sorry Chaimae ma ik liep weg hy loopt my achterna en zei zo van ja Chaimae dat was echt niet myn bedoeling!! heb je pyn bla bla bla je kent dat geslym wel ik zo nee heb geenpyn he lykt alleen maar zo sukkel.. hy zo waarom doe je ineens zo koppig ik weet heus wel dat je op my verliefd bent hoor!! safe ik kon wel door de grond zakken man ik was kk rood phel wehed tomaticha Hy zo Chaimae ik voel; ook het zelfde voor my Wy wouden naar buiten lopen val ik over wehed eerstejaars tas stond ik wéér voorschut maarja dit x lachte HY NIET nee al myn vrienden lachten my uit
Shit eej dat was echt kk voorschuttt mann Wollah zoiets wil ik echt nooit meer meemaken

30-08-2006, 18:49
Mijn tweede Blunderr.. :
Ik liep dus zo in de Stad me met vriendin.. Ik zag zo een heel groepje marokenen staan.. Mooie marokanen..
Dus ik en me vriendin lopen der zo langs.. Egt met onze bil enzo.. En ik had egt van diey Naaldhakken aan.. En we liepen opp zown soort grond met gaten.. Ineens keer zit raakt me hak zow daarin vast en ik blijf doorlopen.. En ineen keer hoor je zo: KRAKK..!! en ik helemaal op me bek vliegee.;; VOOR DIEY JONGENS.. ! Me hak zat gwn vast in die ding.. Al diey jongens helemaal doodlache daarzoo.. Eentje viel zelf bijna op de grond van het lachen en mijn vriiendin lachte me kapot hard uit en deed alsof ze mij nieyt kende., hahahahahahahaahahah Wajjow.. Egt erg diey dag..

30-08-2006, 18:50

Citaat door Chaiimaa_b:
hahahaha..
Wollah ik had ook een keer zo ieyts hea..
Ook met een hond.. :
Kijk ik liep zo op straat helemaal alleen.. Egt in zown marokanen buurt hea.. Alleen maar marokanen.. Ineen keer zie ik zown kk grote hond.. Zown wolf weetje well.. Dus ik zo rennen ,,rennen en gilllen en al diey marokane mij uuitlache.. En diey man roept em nieyt eens terug .. Diey kk Zemell. Majja.. Dus ik bleef zo rennen totdat ik bij zown struik kwam.. Ik kon gwn nieyt verder meer renne,, Dus rende ik diey struik in.. Ik had allemaal schrammen enzoo.. En toen likte diey hond me ook nog.. IegggTfooe.. Diey dag vergeet ik egt nooit meerr.. Als ik ernu nog aan denk moet ik lachhen... hahah..

wajjow nu pas heriiner ik me nog meer blunderrs..
Ik vertell zo nog wel eentje..
WHAHAHAAHAHHAHAAHHAH KAN NIET MEER WAJOOWWW.....Precies tegenover gestelde vn mijn....AHAHAH als er zo een grote hOnd achter me aan was....Zou k Superman gaan r0epe!!wajoow whahahahahhaha rende je Meskinaa egt de struiken in....WAJOOOOW AHAHAHHAHAHAHHAHA...

30-08-2006, 18:53



Citaat door Chaimae_Oujdia:
[SIZE=3]ewa Chaima jy wou zo graag een blunder van my weten hier heb een schaamteloze blunder Wuhauahaauhaauh

Er stonden van die kk mooie jongens onderaan de trap he eentje waar ik verliefd op W-A-S En ik liep met wehed gangbang naar beneden en ik probeerde ze3ma stoer over te komen en gaf Sakim een vuist nou Samir sloeg my dus terug..Hy liep daarna gewoon weg weetje en ik ging by hem pootje lappen hy viel byna en ik en de rest natuurlyk kk hard lachen he wat doet hy hy weet dat ik op die ene jongen WAS en Samir kwam naast my lopen en ik dacht hy gaat my pootje lappen dus ik tegen hem zeggen van ja je gaat geen pootje lappen he,,hy zo nee doe ik niet. en ik lette niet op want ik was romerig naar die boy aan het kyken en wat doet hy hy doet by my pootje lappen ik val kk hard op de grondd voor die jongen zyn neu Samir kk hard lache en die jongen ook he en ik keek hem kei kwaad aan he en hy hield ineens zyn mond en ik zei klootzak tegen hem en hy zo nee sorry Chaimae ma ik liep weg hy loopt my achterna en zei zo van ja Chaimae dat was echt niet myn bedoeling!! heb je pyn bla bla bla je kent dat geslym wel ik zo nee heb geenpyn he lykt alleen maar zo sukkel.. hy zo waarom doe je ineens zo koppig ik weet heus wel dat je op my verliefd bent hoor!! safe ik kon wel door de grond zakken man ik was kk rood phel wehed tomaticha Hy zo Chaimae ik voel; ook het zelfde voor my Wy wden naar buiten lopen val ik over wehed eerstejaars tas stond ik wéér voorschut maarja dit x lachte HY NIET nee al myn vrienden lachten my uit
Shit eej dat was echt kk voorschuttt mann Wollah zoiets wil ik echt nooit meer meemaken[/SIZE=3]
hahahahahahhahaha .. Lijkt beetje op de mijne.. Maar bij mij kwam er geeyn mooie jongen mij helpee..

30-08-2006, 19:00
WUAHAUAHAUAHAUH JULLIE 2 BANG VOOR HONDEN WUAHAUHAAUH IK LEKKER NIET MAN MYN BUURVROUW DIE IK AL ME HELE LEVEN KEN HEEFT EEN HOND DUS IK BEN HET WEL GEWEND

30-08-2006, 19:05

Citaat door Chaimae_Oujdia:
WUAHAUAHAUAHAUH JULLIE 2 BANG VOOR HONDEN WUAHAUHAAUH IK LEKKER NIET MAN MYN BUURVROUW DIE IK AL ME HELE LEVEN KEN HEEFT EEN HOND DUS IK BEN HET WEL GEWEND
Ze3maa..

Pagina's : [1] 2 3 4