Bekijk volle/desktop versie : Gescheiden vrouw



Pagina's : [1] 2

30-08-2006, 12:18
Hoe zien jullie een gescheiden vrouw?
Hoe zien jullie een gescheiden vrouw met kind?

30-08-2006, 12:19



Citaat door leilashakira:
Hoe zien jullie een gescheiden vrouw?
Hoe zien jullie een gescheiden vrouw met kind?
gecheiden vrouw met kind is ook mens toch??
en het kan iedereen overkomen

30-08-2006, 12:21
euhm als n weduwe met n kindje

30-08-2006, 12:22

Citaat door leilashakira:
Hoe zien jullie een gescheiden vrouw?
Hoe zien jullie een gescheiden vrouw met kind?
hahaha raar mens

30-08-2006, 12:23


Eeen gescheiden vrouw is een vrouw zoals een ander toch en als ze een kind heeft ja daar kan zij toch niets aan doen en dat kind evenmin dus is eigenlijk een beetje een domme vraag vindt je ni???

Maar nee ik denk dat het ervan af hangt waarom ze gescheiden is.

30-08-2006, 12:40

Citaat door leilashakira:
Hoe zien jullie een gescheiden vrouw?
Hoe zien jullie een gescheiden vrouw met kind?
gewoon zoals elke vrouw alleen je hebt een kind..
dus dat betekent automatisch dat je wijzer en zorgzamer bent dan die andere meiden.. want jij hebt een kleine waar je voor moet zorgen en die je moet opvoeden.. en als gescheiden vrouw ben je weer vrijgezel:P

30-08-2006, 12:58
ligt eraan waarom ze is gescheiden.

30-08-2006, 13:01

Citaat door leilashakira:
Hoe zien jullie een gescheiden vrouw?
Hoe zien jullie een gescheiden vrouw met kind?
als een gescheiden vrouw
als een gescheiden vrouw met kind




30-08-2006, 13:02
Situatiegebonden, maar verdient ook gewoon respect. Het is ook een mens..

30-08-2006, 13:04

Citaat door Flasher:
ligt eraan waarom ze is gescheiden.
niemand zal zichzelf de fout geven (is dit normaal nederlands? ik ben het een beetje kwijt )

30-08-2006, 13:06
gewoon normaal, is niets mis mee hoor

30-08-2006, 13:07

Citaat door ghizlen:
niemand zal zichzelf de fout geven (is dit normaal nederlands? ik ben het een beetje kwijt )
kijk als een vrouw scheidt van haar man omdat hij niet voldoet aan zijn verplichtingen, slecht is vor haar, drinkt etc...en die vrouw bewaard haar kuisheid: dan denk ik dat het gewoon een goede vrouw is.

Maar vruwen die scheiden omdat ze ze3ma: vrijheid willen...iwa dat zijn gewoon rkhab

30-08-2006, 13:10



Citaat door Flasher:
kijk als een vrouw scheidt van haar man omdat hij niet voldoet aan zijn verplichtingen, slecht is vor haar, drinkt etc...en die vrouw bewaard haar kuisheid: dan denk ik dat het gewoon een goede vrouw is.

Maar vruwen die scheiden omdat ze ze3ma: vrijheid willen...iwa dat zijn gewoon rkhab
ik begrijp jou volkomen.. maar stel dat een vrouw zou scheiden omdat ze ze3ma die vrijheid wilt. dan zal ze het niet zo over laten brengen maar zal ze zeggen dat haar man haar mishandelde en haar opsloot voor onbenullige dingen niemand zal zijn fout snel erkennen


ik vraag me dan toch altijd af hoe het zit met de recitatie.. vrome vrouwen voor vrome mannen en slechte vrouwen voor slechte mannen

30-08-2006, 13:11

Citaat door ghizlen:
ik begrijp jou volkomen.. maar stel dat een vrouw zou scheiden omdat ze ze3ma die vrijheid wilt. dan zal ze het niet zo over laten brengen maar zal ze zeggen dat haar man haar mishandelde en haar opsloot voor onbenullige dingen niemand zal zijn fout snel erkennen


ik vraag me dan toch altijd af hoe het zit met de recitatie.. vrome vrouwen voor vrome mannen en slechte vrouwen voor slechte mannen
jij weet niet wat intenties van die emnsen zijn, en wat in harten van hun spelen.

30-08-2006, 13:14
Een ontwikkelde vrouw met veel levenservaring .
En dat ze gescheiden is, iedereen heeft wel eens pech in het leven.

Pagina's : [1] 2