Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er tips voor mij. Bruiloft in Marokko (Nador)...



30-08-2006, 10:50
Salaam dames,

wie heeft er tips voor mij voor een bruiloft in Marokko.

Wie heeft het weleens meegemaakt daar? En waar kan ik bijv. een mooie zaal huren. Kan ik bijv. beter bedankjes uit NL meenemen of daar kopen.

Ik ben van plan om een negaffa in te huren die uit NL komt maar die daar op vakantie is en daar werkt. Ik heb daar nog niet naar gekeken maar volgens mij werken die meiden uit NL ook in Nador.

Ook ben ik van plan om een bruidsjurk van hier mee te nemen. Ik vertrouw het daar niet zo, ben bang dat ze alleen lelijke bruidsjurken hebben of dat ik te laat ben en alles al verhuurd is. Ook vertrouw ik die negaffa's niet zo. Hun make-up is echt lelijk.

Alle leuke ideetjes en tips zijn welkom!

30-08-2006, 11:37



Citaat door Prinz:
Salaam dames,

wie heeft er tips voor mij voor een bruiloft in Marokko.

Wie heeft het weleens meegemaakt daar? En waar kan ik bijv. een mooie zaal huren. Kan ik bijv. beter bedankjes uit NL meenemen of daar kopen.

Ik ben van plan om een negaffa in te huren die uit NL komt maar die daar op vakantie is en daar werkt. Ik heb daar nog niet naar gekeken maar volgens mij werken die meiden uit NL ook in Nador.

Ook ben ik van plan om een bruidsjurk van hier mee te nemen. Ik vertrouw het daar niet zo, ben bang dat ze alleen lelijke bruidsjurken hebben of dat ik te laat ben en alles al verhuurd is. Ook vertrouw ik die negaffa's niet zo. Hun make-up is echt lelijk.

Alle leuke ideetjes en tips zijn welkom!
hey

ik heb mijn huwelijk vorig jaar in marokko gehouden (aruit)
en ik heb de ziana van daar genomen ze is echt super goed ze komt trouwens van Nador
bedankjes en bruidsjurk heb ik van hier genomen

30-08-2006, 11:50

Citaat door ghizlaine23:
hey

ik heb mijn huwelijk vorig jaar in marokko gehouden (aruit)
en ik heb de ziana van daar genomen ze is echt super goed ze komt trouwens van Nador
bedankjes en bruidsjurk heb ik van hier genomen
Heb je ook toevallig een naam of telefoonnummer van die ziana?

30-08-2006, 12:01

Citaat door Prinz:
Heb je ook toevallig een naam of telefoonnummer van die ziana?
ze heet fatima zohra
haar telnr heb ik thuis maar ik zal het je zo snel mogelijk bezorgen incha allah en echt ze is super goed

30-08-2006, 13:07


Bedankt voor jullie reacties dames.

Nog iem anders tips, ideeën?

30-08-2006, 14:15
niemand?

30-08-2006, 15:02
j emeot alene bruidsjurk meenemen...
voor d erest heben ze alle sin marokko
en in nador..moet je een tent huren..je wete wel..die zoo mooi versierd zijn van binnenenzo..

beter dan in huis..


je zult ene kapot gevaarlijk ebruiloft hebben..wete ik zker

30-08-2006, 16:48

Citaat door nesch_zi_nador:
j emeot alene bruidsjurk meenemen...
voor d erest heben ze alle sin marokko
en in nador..moet je een tent huren..je wete wel..die zoo mooi versierd zijn van binnenenzo..

beter dan in huis..


je zult ene kapot gevaarlijk ebruiloft hebben..wete ik zker
Bedankt voor je reactie meid. Ik wil eigenlijk liever in een zaal dan in zo'n tent.