Bekijk volle/desktop versie : help ik ben bijna 6 weken zwanger en heb hele erge pijn aan me linker zij ..



Pagina's : [1] 2

30-08-2006, 01:12
mensen heb een vraagje aan de dames ik maak me zorgen ik ben nu bijna 6 weken zwanger ... en heb opeens erge pijn aan me linkerkant van me zij .het doet echt pijn als ik een beweging maak naar de linkerkant voel ik steek ik maak me zorgen kan iemand me vertellen wat het zou wezen of het gevaarlijk is dan kan ik nu bv naar de eerste hulp gaan



help me aub

30-08-2006, 01:23

waarom reageert niemand help me nou aub ............

30-08-2006, 01:23

Citaat door love21:
mensen heb een vraagje aan de dames ik maak me zorgen ik ben nu bijna 6 weken zwanger ... en heb opeens erge pijn aan me linkerkant van me zij .het doet echt pijn als ik een beweging maak naar de linkerkant voel ik steek ik maak me zorgen kan iemand me vertellen wat het zou wezen of het gevaarlijk is dan kan ik nu bv naar de eerste hulp gaan



help me aub
Indien je veel pijn hebt is een bezoek bij de eerste hulp nooit overbodig. Je bent daar altijd welkom dus als het niet gaat zou ik je man wakker maken en toch maar een bezoekje brengen.

30-08-2006, 11:33
Ik ben 9 weken zwanger en ik heb daar geen last van, ik heb meer last van de bekende symptonen ik ben letterlijk 24 uur per dag misselijk heb jij dat ook?

30-08-2006, 11:43

hallo meid ik had
last van linker en rechterkant onder in me buik
ik heb toen de doktergebeld en precies de pijn om schreven
maartoen bleek het bandenpijn te zijn dat me baarmoeder groter
wordt maar als ik jou was zal ik tog even lang de huisarts gaan
dan kan hij je inchallah gerust stellen

ik wens je een fijne zwangerschap toe

30-08-2006, 14:07
ik ben nu bijna 9 weken zwanger en ik had dat ook vaak, ook als je bijvoorbeeld in bed ligt en dan draait opeens zo'n steek of als je niest ook, dat is bandenpijn!

niets om je zorgen over te maken


30-08-2006, 18:07
bon, als de pijn zo hevig is bij de minste beweging zou het ook kunnen dat het bevruchte eitje zich buiten de baarmoeder heeft ingenesteld, dat noemt buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Uiteraard uit te sluiten als je al een eerste echo achter de rug hebt waarbij wel degelijk iets te zien was binnen de baarmoeder! Ik weet dat het nu al een tijdje geleden is en hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt, maar kan je ons/mij op de hoogte houden van je evolutie sindsdien?

04-09-2006, 15:01
selem alekoem meid,ik ben ook 12 weken zwanger en ik had ook wel last van me linker zij en toen had ik een blaasonsteking plus zijn het gewoon je bekken omdat je baarmoeder steeds uitgerekt word.

04-09-2006, 17:08
vrouwen hebben rare lichamen

08-09-2006, 19:56
vrouwen hebben rare lichamen? Tis toch maar dankzij een 'raar lichaam' dat jij er nu bent he!!

08-09-2006, 20:18

Citaat door toeffaa7a:
vrouwen hebben rare lichamen? Tis toch maar dankzij een 'raar lichaam' dat jij er nu bent he!!
Wollah Illah

08-09-2006, 20:22
ik zou maar naar de dokter gaan
je hebt immers een leven in jou
vergeet dat niet!

09-09-2006, 00:19


Citaat door toeffaa7a:
vrouwen hebben rare lichamen? Tis toch maar dankzij een 'raar lichaam' dat jij er nu bent he!!
ja

ik heb nooit gezegd dat rare lichaam iets slechts is?

tis gewoon facinerend hoe de menselijk lichaam werkt.

Maar dank je wel dat je ff wijst van waar ik kwam!

09-09-2006, 00:26
ik denk ook dat het bandenpijn is..dat had ik ook bij mn eerste. Maar niet continu! als ik jou was zou ik toch maar contact opnemen met je verloskundige. je weet nooit meid, ik hoop dat het niks ergs is, maak je niet druk, en sterkte toegewenst

09-09-2006, 00:29

Citaat door nora_tab:
ik denk ook dat het bandenpijn is..dat had ik ook bij mn eerste. Maar niet continu! als ik jou was zou ik toch maar contact opnemen met je verloskundige. je weet nooit meid, ik hoop dat het niks ergs is, maak je niet druk, en sterkte toegewenst
Waarom show je als moeder met je lichaam op die foto.. Ik moet je toegeven je hebt een mooi lichaam maar wat bescheidenheid zou niet deren..

Pagina's : [1] 2