Bekijk volle/desktop versie : Essaouira



29-08-2006, 22:24
ZIJN ER NOG MENSEN NAAR Essaouira geweest dit jaar

30-08-2006, 02:57


Ja, ik ben er geweest. Was echt faya saai. Om 23 uur is alles al gesloten, kan je niet eens even wat gaan eten ergens. En die wind heb je na 1 dag ook wel genoeg van. Hoe kan je zo chillen op het strand?

30-08-2006, 14:09

Citaat door Essouira-boy:
ZIJN ER NOG MENSEN NAAR Essaouira geweest dit jaar
Heerlijk rustig Maar ben ook een Agadiriaanse, dan weet je genoeg, buurtje

30-08-2006, 14:12

Citaat door Mokertje:
Ja, ik ben er geweest. Was echt faya saai. Om 23 uur is alles al gesloten, kan je niet eens even wat gaan eten ergens. En die wind heb je na 1 dag ook wel genoeg van. Hoe kan je zo chillen op het strand?
Het strand van Essaouira is echt alleen maar geschikt om te surfen en dergelijke Maar voor chillen, spanning en relaxen moet je toch 160 km verder richting Zuid-Westen gaan, nl AGADIR, de beruchte buur van Essaouira

30-08-2006, 19:34



Citaat door AgadirGirl:
Het strand van Essaouira is echt alleen maar geschikt om te surfen en dergelijke Maar voor chillen, spanning en relaxen moet je toch 160 km verder richting Zuid-Westen gaan, nl AGADIR, de beruchte buur van Essaouira
Ik vond het anders wel lekker hoor..
Lekker uitwaaien na het eten..

30-08-2006, 19:37
Ik plaats zo wel fotos van Essaouira

30-08-2006, 19:46

30-08-2006, 19:46
Zelf gemaakt
Is ie niet mooi

01-09-2006, 21:15
Agadir is egt relaxed da is zeke. Essaouira weet ik NOG niet :P

03-09-2006, 16:23

Citaat door Essouira-boy:
ZIJN ER NOG MENSEN NAAR Essaouira geweest dit jaar
Ik was er een dag en heb daar overnacht, maar dat doe ik echt never meer..
Was met de hele familie dus dat was wel gezellig, maar zelf zou ik er niet meer naar toe gaan.. Valt gewoon niks te doen daar en in de avond is het echt koud dus voor mij

09-09-2006, 19:49
Essaouiraaaaaa is egt myn home city as k in agadir weekje ben gwst gwoon weer lekker chille in myn stadjee... ben wel gwn een roudani eigenlyk mr onze stad is gwn; ESSAOUIRA:d:d

13-09-2006, 00:28

Citaat door Essouira-boy:
ZIJN ER NOG MENSEN NAAR Essaouira geweest dit jaar
Hier nog iemand die afgelopen zomer in Essouira is geweest!!! Het was overigens niet de eerste keer dat ik daar was. Ik ben helemaal weg van Essouira.... echt een indrukwekkend stadje. Effe heel wat anders dan de overige Marokkaanse steden. Ook de mensen die daar rondlopen zijn opzich al apart....echt van die reggea types.... te moeilijk gewoon.

Maar leuk om te zien dat er ook Essouirien in Nederland wonen....heb alle soorten steden en dorpjes al eens gehoord maar Essouira nog niet....jullie hebben alle recht om trots te zijn op waar jullie vandaan komen .....

13-09-2006, 10:31



Citaat door slijmbalnmr1:
Hier nog iemand die afgelopen zomer in Essouira is geweest!!! Het was overigens niet de eerste keer dat ik daar was. Ik ben helemaal weg van Essouira.... echt een indrukwekkend stadje. Effe heel wat anders dan de overige Marokkaanse steden. Ook de mensen die daar rondlopen zijn opzich al apart....echt van die reggea types.... te moeilijk gewoon.

Maar leuk om te zien dat er ook Essouirien in Nederland wonen....heb alle soorten steden en dorpjes al eens gehoord maar Essouira nog niet....jullie hebben alle recht om trots te zijn op waar jullie vandaan komen .....
Ik ga ook haast elk jaar naar essouira maar niet voor mezelf maar voor me moeder ze is gek van essouira ik zelf vind het best wel saai is een mooie stad maar erg klein en je bent snel uitgekeken .

13-09-2006, 14:31

Citaat door AgadirGirl:
Het strand van Essaouira is echt alleen maar geschikt om te surfen en dergelijke Maar voor chillen, spanning en relaxen moet je toch 160 km verder richting Zuid-Westen gaan, nl AGADIR, de beruchte buur van Essaouira
ja togg ik kom ook uit agadir!! en et is focking mooi:$

13-09-2006, 14:37
ja agadir egt ene leuke stad mooi gwn...hebbe we ook een huisje ligge