Bekijk volle/desktop versie : Mijn mislukte leventje



29-08-2006, 21:21

Esma : hoofdpersoon
Fatima : vriendin van esma
Ilias : broer van esma
Justin : vriendje van Esma

Esma dit is POTVERDORRIE de 2de keer dat ik moet zeggen dat je moet opletten zij Meneer vossen mijn mentor ik ging geïrriteerd recht op zitten en mompelde nog wat in het Marokkaans …. En hou dat Marokkaanse gedoe maar over voor thuis je kent de regels geen Marokkaans praten dame! Jaha het is al goed en ik zuchte diep wat kan hij veel lullen zeg dacht ik ondertussen was mijn hoofd weer weg bij wat ik vanavond aan moest want weet je ik had weer een afspraakje met Justin en heb alleen van die kleren die al een jaar uit zijn maarja ESMA POTVE….. TRRRRRRRRRR yes gered door de bel! Dacht ik totdat Esma ik heb je 2 kansen gegeven niet meer dat word dus een uurtje nakomen TAZZZZZZ zij ik hard GEEN MAROKKAANS voor de 50ste keer genoeg doe er maar een half uurtje extra bij toen liep ik boos de klas uit……
Na de anderhalve uur mocht ik weg wajouw ik zuchte nog eens heel diep ik had de hele atlas register moeten overschrijven tfoe 3la gedoe alleen omdat ik ff niet meeluisterde ff fatima bellen die ligt vast weer weg te rotten achter de tv met een zak chips ofzo
Haai , ewa met mij alles goed
Ja gaat wel ewa wat voor straf was het deze keer zij fatima heel schijnheilig
Whahaha wil je niet weten maar ff een vraagje heb je straks nog wat te doen nee hoezo ??
Ja ik wou ff de stad induiken als je kon ff kleren kopen moet er goed uitzien voor Justin o zo ja is goed ik haal je wel op om….
Half 7 ja oké is goed is goed oke spreek je laterzzz


30-08-2006, 17:40


Aangekomen in de stad met Fatima gingen we een paar winkels binnen we waren zo een uur bezig we hadden honger gekregen dus gingen we ff bij de Mac binnen aangekomen daar bestelde we allebei een visburger en een cola light we zaten daar een paar minuten en zagen dat er een lekkere jongen naar binnen kwam Fatima begon te fluiten sow zeg jij mag er best wezen de jongen glimlachte en ging zitten bij het tafeltje naast ons er waren al een paar kwartier voorbij waneer een medewerker van de Mac langskwam en ons een heel menu gaf ik zei zo van ja wij hebben dat niet besteld “is van de jongens hiernaast” Fatima zo naar die jongen toe gaan en ff kletsen toen kwam ik er ook ff voor de lol bij ewa alles goed enzo…
We wisselde telefoon nummers uit enzo en gingen weer naar huis onderweg werd ik gebeld…..
Ja hallo met esma…..
Vieze xxxx kom NU naar huis
Wat wie ben jij
Je broer ah xxxx
Hou je bek ff wat kan jij zeiken man wat heb jij
Wat ik heb wat ik heb wat heb jij kutwijf even met jongens omgaan die je niet kent wacht maar tot je thuis bent xxxx tuut …. Tuut …. Tuut …


30-08-2006, 17:42

Verder...?!


04-09-2006, 17:02
[FONT="Comic Sans MS"]Ik kwam mijn straat binnen zonder verdere gedachten ik zette mijn fiets tegen een muurtje en deed de voordeur open daar stond mijn Oudere broer Ilias al klaar waar was je ah sletje Gaat je niks aan doe niet zo lomp en ga opzij ik liep door toen trok hij aan mijn haren zeg waar je was laat me los vieze hoerenzool
Hoerenzool ..??? wie is hier nou de xxxx ff bij jongens gaan zitten he die je niet kent ik zal je leren hoe kan jij dat nou weten rot op man blijf van mij af het waren mijn vrienden ze hebben mij opgebeld xxxx de enigste gedachten die ik toen had is : Shit hoe kan ik nou met de vrienden van mijn broer ff rondhangen in de Mac ….
Ik rende vlug de trap op en deed mijn kamerdeur op slot toen ging ik op bed zitten en begon te huilen wat een kut dag man hoe kan ik nou zo stom zijn…..
Ik keek op mijn horloge SHIT het is al half 10 ik ben al een kwartier te laat ik moet naar justin!!! Ik maakte me vlug op en deed mijn nieuwe kleren aan en ging weer naar beneden ik wou net de voordeur open doen om te gaan toen ….
WAAR GA JE NAAR TOE ehhh…ikkemmm…ik ga ff naar Fatima zij ik heel snel jij gaat nergens naar toe voor je het weet lig je in bed met een of andere xxxxxx WAT zij ik boos
Kijk alleen maar hoe je eruitziet ging hij verder net een xxxx
Och man hui je bek ik ben hier gewoon tijd aan het verspillen aan jou dus de mazzel toen pakte hij mij aan mijn schouder en ik draaide me om Laat me los pleas oké dan maar o wee als ik erachter kom dat jij iets met een jongen hebt gedaan of iets dergelijks dan zal ik je leren toen liep ik door ik dacht wielie man wat is hij oplettende zeg wat gaat hij mij nou xxxx noemen….. [/FONT]

15-09-2006, 18:10


Ga verder zou ik zeggen

15-09-2006, 18:57
je bent online