Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wat denken jullie?



29-08-2006, 20:43
Is er nog hoop of zal ik gewoon alle zomerkleding opbergen?
Al mijn kleerkasten puilen van de kleding uit en ze zijn ietwat rommelig, maar als ik de zomerkleding opberg dan heb ik weer genoeg ruimte voor de rest van de kleding en blijven de kleerkasten lange tijd netjes....alleen ik durf niet zo ben bang dat het weer wat warmer zal worden en straks mijn kindjes geen zomerkleertjes hebben.

Met opbergen bedoel ik in de koffer en naar de zolder!

Wat hebben jullie tot nu gedaan?

29-08-2006, 20:50



Citaat door Bintje:
Is er nog hoop of zal ik gewoon alle zomerkleding opbergen?
Al mijn kleerkasten puilen van de kleding uit en ze zijn ietwat rommelig, maar als ik de zomerkleding opberg dan heb ik weer genoeg ruimte voor de rest van de kleding en blijven de kleerkasten lange tijd netjes....alleen ik durf niet zo ben bang dat het weer wat warmer zal worden en straks mijn kindjes geen zomerkleertjes hebben.

Met opbergen bedoel ik in de koffer en naar de zolder!

Wat hebben jullie tot nu gedaan?
Ik heb de helft van al mijn zomerkleding ook al netjes opgevouwen en opgeborgen. En mijn winterkleding heb ik ook al tevoorschijn gehaald. Denk niet dat we nog heet weer krijgen. Maximaal 22gr en dan is het nog frisjes buiten......
Anders moet je een deel van de kinderkleding opbergen en de andere helft niet voor de zekerheid.

29-08-2006, 20:55
Ruim ze maar op Bintje ik heb mijn zomer kleding ook al opgeruimd echt hopeloos weer..... Nou niet alles een paar broeken heb ik nog steeds..

29-08-2006, 21:00
ja hé zoiets dacht ik ook....

Ik moet echt alles in 1 keer opruimen omdat de koffer op een rotplek staat op de zolder en daar kan ik héél moeilijk bij, misschien kan ik wel 1 of 2 dingen laten staan in de kast.

Ik moet echt beginnen aan die kasten namelijk, ziet er niet meer uit

29-08-2006, 21:05


Begin er maar aan bintje en als je hebt opgeruimd laat je
ons maar een foto zien open je maar een topic over kijk
hoe schoon mijn kast is

29-08-2006, 21:15
Ik weiger mijn zomerkleding in augustus op te ruimen, desnoods doe ik ze aan met de verwarming aan, maar opbergen dat weiger ik

29-08-2006, 21:29
k ga ook mn kast nu opruime helft gaan na de zolder

29-08-2006, 21:35

Citaat door smaragd:
Ik weiger mijn zomerkleding in augustus op te ruimen, desnoods doe ik ze aan met de verwarming aan, maar opbergen dat weiger ik
iwa ik ben echt een koukleum hoor, de verwarming staat aan in de winter aan en dan nog dikke kleding aan... en eigenlijk gaat het me min of meer ook om kinderkleding, veel zomerkleding kan ik nog best wel aan idd.

Ook een deel van mijn man zijn kleding wil ik eigenlijk opbergen veel blouzen met korte mouwen, 3 kwart broeken ed

zou echt een hoop ruimte schelen

En sibel....maak maar ervan...hoe LANG blijft mijn kast schoon...

29-08-2006, 21:39

Citaat door Bintje:
iwa ik ben echt een koukleum hoor, de verwarming staat aan in de winter aan en dan nog dikke kleding aan... en eigenlijk gaat het me min of meer ook om kinderkleding, veel zomerkleding kan ik nog best wel aan idd.

Ook een deel van mijn man zijn kleding wil ik eigenlijk opbergen veel blouzen met korte mouwen, 3 kwart broeken ed

zou echt een hoop ruimte schelen

En sibel....maak maar ervan...hoe LANG blijft mijn kast schoon...

29-08-2006, 21:47
Ik heb mijn zomerkleding al opgeborgen, behalve wat zomerschoentjes en linnen rokken, die kan ik nog wel aan...........ik ga niet nu al laarzen aandoen

29-08-2006, 21:57
Ik zou ze ook opbergen.. ben van plan om mijn kleren ook op te bergen morgen.. mijn mooie zomerkleertjes kan ik nu niet meer aandoen!!

zoo stom , vorig jaar was het nog lekker weer rond deze tijd he..

wat jammer!

29-08-2006, 22:14
heb gisteren toevallig mijn kast opgeruimd, alle zomerrokjes naar de zolder
3 kwart broeken heb ik nog niet opgeruimd, alle mouwloze schirtjes en mijn slippers heb ik ook al naar de zolder gebracht
voor de kids, heb ik alle korte broeken en mouloze schirtjes opgeruimd

de kans is zooooo klein dat het nog echt warm wordt