Bekijk volle/desktop versie : Vraagje aan de autochtonen!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

29-08-2006, 16:17
di 29/08/06 - Een van de drie minderjarige skinheads die gisteren is opgepakt, heeft bekend dat hij het voorbije weekend een jonge Slovaak heeft neergestoken. Gisteravond zijn nog twee meerderjarige skinheads opgepakt.

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/060829Skinheads/index.shtml


Als twee Polen een jongen neersteken, of enkele Marokkanen op een buschauffeur slaan, dan ligt dat aan de 'allochtone gemeenschap', het niet geïntegreerd zijn,hun afkomst, de islam.... Maar als een autochtoon iets gelijkaardig doet, wordt het afgeschoven op psychische problemen, omstandigheden,enz...In elk geval het word afgeschildert als een uitzondering.

Nu vraag ik mij af of de autochtonen hier, mans genoeg zijn om toe te geven dat hun jeugd een probleem heeft met racisme en zinloos geweld.

29-08-2006, 16:20


Je weet niet hoe sterk er gelet wordt op racistische uitingen, ook van autochtone afkomst. Lonsdale dat verboden wordt, extreemrechts geweld dat in de gaten wordt gehouden.
Dat wordt zeer zeker afgekeurd ja.

29-08-2006, 16:21

Citaat door HalfMarokkaan:
di 29/08/06 - Een van de drie minderjarige skinheads die gisteren is opgepakt, heeft bekend dat hij het voorbije weekend een jonge Slovaak heeft neergestoken. Gisteravond zijn nog twee meerderjarige skinheads opgepakt.

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/060829Skinheads/index.shtml


Als twee Polen een jongen neersteken, of enkele Marokkanen op een buschauffeur slaan, dan ligt dat aan de 'allochtone gemeenschap', het niet geïntegreerd zijn,hun afkomst, de islam.... Maar als een autochtoon iets gelijkaardig doet, wordt het afgeschoven op psychische problemen, omstandigheden,enz...In elk geval het word afgeschildert als een uitzondering.

Nu vraag ik mij af of de autochtonen hier, mans genoeg zijn om toe te geven dat hun jeugd een probleem heeft met racisme en zinloos geweld.
Vraagjes horen hier niet thuis..dit is MJA...en de 'a' staat voor 'actualiteiten'
Gefrustreerd soms?

29-08-2006, 16:21

Citaat door HalfMarokkaan:
di 29/08/06 - Een van de drie minderjarige skinheads die gisteren is opgepakt, heeft bekend dat hij het voorbije weekend een jonge Slovaak heeft neergestoken. Gisteravond zijn nog twee meerderjarige skinheads opgepakt.

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/060829Skinheads/index.shtml


Als twee Polen een jongen neersteken, of enkele Marokkanen op een buschauffeur slaan, dan ligt dat aan de 'allochtone gemeenschap', het niet geïntegreerd zijn,hun afkomst, de islam.... Maar als een autochtoon iets gelijkaardig doet, wordt het afgeschoven op psychische problemen, omstandigheden,enz...In elk geval het word afgeschildert als een uitzondering.

Nu vraag ik mij af of de autochtonen hier, mans genoeg zijn om toe te geven dat hun jeugd een probleem heeft met racisme en zinloos geweld.

Gewoon een laffe racistische daad.

29-08-2006, 16:22


Racisme en geweld zijn een groot probleem onder alle jeugd.

29-08-2006, 16:26

Citaat door rijmaran:
Vraagjes horen hier niet thuis..dit is MJA...en de 'a' staat voor 'actualiteiten'
Gefrustreerd soms?
Wat een zwak antwoord. Reageer gewoon on-topic of kun je dat je niet?

29-08-2006, 16:29

Citaat door rijmaran:
Vraagjes horen hier niet thuis..dit is MJA...en de 'a' staat voor 'actualiteiten'
Gefrustreerd soms?
Hmm, met deze uitspraak keur je Neo-Nazisme dus goed.

Ik had ook niet anders verwacht van je,

29-08-2006, 16:29

Citaat door jakko:
Je weet niet hoe sterk er gelet wordt op racistische uitingen, ook van autochtone afkomst. Lonsdale dat verboden wordt, extreemrechts geweld dat in de gaten wordt gehouden.
Dat wordt zeer zeker afgekeurd ja.
Voorzover ik weet houdt de AIVD de extreemrechtse jeugd scherp in de gaten ja. Dit probleem wordt helemaal niet ontkend volgens mij.

29-08-2006, 16:30

Citaat door Hamza_T:
Racisme en geweld zijn een groot probleem onder alle jeugd.
Dat ben'k met je eens. 'T is treurig, maar waar.

29-08-2006, 16:31

Citaat door CartoonBill:
Hoe vaak zijn hier in de lage landen al Slowaken neergestoken ?
Uitzondering volgens mij ......
Hans Van Themse die op strooptocht gaat door Antwerpen, de Afrikaan die in Brugge in coma werd geslagen omdat hij zwart is, de mysterieuze verdwijning van Bouazza ook in Antwerpen. Uitzonderingen??

29-08-2006, 16:31

Citaat door oeps:
Voorzover ik weet houdt de AIVD de extreemrechtse jeugd scherp in de gaten ja. Dit probleem wordt helemaal niet ontkend volgens mij.
Ik zie veel overeenkomsten tussen Jakko en jij.

29-08-2006, 16:33

Citaat door Hamza_T:
Racisme en geweld zijn een groot probleem onder alle jeugd.
Dat is nu juist mijn punt. Waarom hoor ik dit niet niet van Belgen of Nederlanders...

29-08-2006, 16:33



Citaat door HalfMarokkaan:
Wat een zwak antwoord. Reageer gewoon on-topic of kun je dat je niet?
Laat dan eens zien waar dit terug te vinden is in het bericht!!

Maar als een autochtoon iets gelijkaardig doet, wordt het afgeschoven op psychische problemen, omstandigheden

29-08-2006, 16:34

Citaat door Hazouz_55:
Ik zie veel overeenkomsten tussen Jakko en jij.
Nou dat weer ! In jouw brein bestaat het hele forum uit slechts 3 deelnemers met ieder een paar honderd forumnamen.

Je kunt het ook zo zien dat er tussen een paar honderd deelnemers altijd wel een paar zitten die af en toe gelijkaardige reacties plaatsen. Tenzij je van complottheorieën houdt natuurlijk.

29-08-2006, 16:34

Citaat door HalfMarokkaan:
Dat is nu juist mijn punt. Waarom hoor ik dit niet niet van Belgen of Nederlanders...
Je moet de nieuwsberichten en kranten eens wat beter doorslaan, dan vertel je zulke onzin niet.
Deze post hoort alweer thuis onder 'wij zijn het slachtoffer syndroom'

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20