Bekijk volle/desktop versie : Eerste 2 vragen die een marokaanse jongen stelt zodra je net terug bent van een date.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-08-2006, 12:04
Is ze mooi?
Neukt ze?

Hahaha nog nooit heb ik gehoord gekregen van en hoe was je date heb je wat leuks gedaan.

29-08-2006, 12:06



Citaat door ikenjij:
Is ze mooi?
Neukt ze?

Hahaha nog nooit heb ik gehoord gekregen van en hoe was je date heb je wat leuks gedaan.
en daar zijn jullie zeker trots op

29-08-2006, 12:06

Citaat door Beloved:
Men..
en ik lieg niet

29-08-2006, 12:07

Citaat door soena_412:
en daar zijn jullie zeker trots op
wie ikke nee helemaal niet

29-08-2006, 12:08



Citaat door ikenjij:
Is ze mooi?
Neukt ze?

Hahaha nog nooit heb ik gehoord gekregen van en hoe was je date heb je wat leuks gedaan.
je ebnt er een vergeten: heeft ze nog een vriendin regel die voor mij

29-08-2006, 12:09

Citaat door Flasher:
je ebnt er een vergeten: heeft ze nog een vriendin regel die voor mij
Hahah dat is voor de echte hyena’s onder ons

29-08-2006, 12:10

Citaat door ikenjij:
Is ze mooi?
Neukt ze?

Hahaha nog nooit heb ik gehoord gekregen van en hoe was je date heb je wat leuks gedaan.
waarom zijn mannen zo echt rare wezens

29-08-2006, 12:10

Citaat door ikenjij:
wie ikke nee helemaal niet
ja ja dat zal wel

29-08-2006, 12:11

Citaat door ikenjij:
Is ze mooi?
Neukt ze?

Hahaha nog nooit heb ik gehoord gekregen van en hoe was je date heb je wat leuks gedaan.
awel jij bent nu de 2de die dat beweert wollah echt erg.

Er heeft nog een gast dat tegen mij gezecht van als een jongen een date heeft dan vragen ze altijd neukt ze want zo kom je jezelf wel tegen in de toekomst , dan is het niet neukt ze maar itich tagna

29-08-2006, 12:11

Citaat door soena_412:
ja ja dat zal wel
dan niet

29-08-2006, 12:13

Citaat door ikenjij:
dan niet
o wat is jou andwoord dan als je vrienden dat vragen?

29-08-2006, 12:15

Citaat door soena_412:
o wat is jou andwoord dan als je vrienden dat vragen?
Ze zag eruit als een man en kon me niet inhouden en ben toch maar losgegaan haha geintje.
Mijn reactie krijg je wel in je pm.

29-08-2006, 12:15


ey mensen heb is ooit gehoord van een jongen die graag op andere meisjes speelde en hij had een nederlandse en marokkaanse vrienden en die waren net gelijk hem.

Op een gegeven moment had een van die vrienden een meisje leren kennen het bleek een zus te zijn van die jongen die ook graag playde.

Dus hij tegen zijn vriend van ik heb 2 meisjes leren kennen we gaan hun (je weet wel ik ga geen tekeningen maken) het kwam erop neer ze wilden die meisjes verkrachten.

Uiteindelijk zijn die meisjes is meegegaan met die jongen om zogezegt iets te gaan halen van zijn huis die meisjes blijven schonekes wachten en opeens werden ze gemaskerd en verkracht.

Het ergste van al die gast heeft zijn eigen zus verkracht zonder dat hij het wist tot hij de masker af heeft gezet van die meisje en hij heeft haar vermoord ter plekke en die vriendin van zijn zusje ik weet niet hoe het ermee is afgelopen maar ja je ziet maar

boontje komt om zijn loontje

29-08-2006, 12:15
Walgelijk.. Wat zielig zeg..

29-08-2006, 12:17

Citaat door MAJDOLINA:
ey mensen heb is ooit gehoord van een jongen die graag op andere meisjes speelde en hij had een nederlandse en marokkaanse vrienden en die waren net gelijk hem.

Op een gegeven moment had een van die vrienden een meisje leren kennen het bleek een zus te zijn van die jongen die ook graag playde.

Dus hij tegen zijn vriend van ik heb 2 meisjes leren kennen we gaan hun (je weet wel ik ga geen tekeningen maken) het kwam erop neer ze wilden die meisjes verkrachten.

Uiteindelijk zijn die meisjes is meegegaan met die jongen om zogezegt iets te gaan halen van zijn huis die meisjes blijven schonekes wachten en opeens werden ze gemaskerd en verkracht.

Het ergste van al die gast heeft zijn eigen zus verkracht zonder dat hij het wist tot hij de masker af heeft gezet van die meisje en hij heeft haar vermoord ter plekke en die vriendin van zijn zusje ik weet niet hoe het ermee is afgelopen maar ja je ziet maar

boontje komt om zijn loontje
die verhaal klopt wel maar ji jgaat gelijk diep jij deknt meteen aan verkrachten zieke geest

Pagina's : [1] 2 3 4 5