Bekijk volle/desktop versie : Dames effe 1 vraagje over....je weet wel



Pagina's : [1] 2

23-06-2003, 20:28
Ben al 2 maanden niet ongesteld geworden
Maar ik durf niet naar de huisarts te gaan..........want we hebben een mannelijke huisarts en vindt het moeilijk om zulke problemen met hem te bespreken.

Wie kan me raad geven!!!!!!!!!!!!!!!

23-06-2003, 20:29


Als je geen sex hebt gehad kan het niet zijn dat je zwanger bent heb je misschien stress?

23-06-2003, 20:29
Ben je het net geworden?? Ik bedoel in het begin kan het onregelmatig zijn...maar ik zou toch naar je huisarts gaan ook al is het een man.. je kan beter het zekere voor het onzekere nemen..

23-06-2003, 20:29
heb je stress?.............maak je je ergens druk over(examens/uitslag, vakantie), dan kan t een tijdje wegblijven!

23-06-2003, 20:31


Hoe kan dat??? Ik neem aan dat je geen sex hebt...

Slik je misschien de pil ofzo? Heb al eens vaker een onregelmatige menstruatie gehad?

Meid...als ik jou was zou ik gewoon naar de dokter gaan...wie weet is het iets ergs...beter laat je je goed nakijken...
Ik weet dat een mannelijke dokter niet fijn is...maja je moet wel...het is voor je eigen bestwil...je gezondheid!

Succes lieverd... X Layla

23-06-2003, 20:32

Citaat:
Origineel gepost door Noa
Als je geen sex hebt gehad kan het niet zijn dat je zwanger bent heb je misschien stress?
Nee geen sexs en ook geen stress maar ik ben wel begonnen met de pil ..........

23-06-2003, 20:32
Maar je moet je niet te druk maken hoor .........want doordat je je weer druk maakt dat je t al 2 maanden niet bent geweest, kan t nog langer uitblijven !.......duurt t te lang en twijfel je dan ga gerust naar je dokter...........tenslotte is en blijft alles wat je hem zegt in vertrouwen!

23-06-2003, 20:33

Citaat:
Origineel gepost door M1noes
Nee geen sexs en ook geen stress maar ik ben wel begonnen met de pil ..........
Door de pil kan je ongesteldheid wat onregelmatig zijn... Ik zou de huisarts anders even opbellen ipv langs te gaan hoef je hem in ieder geval niet onder ogen te komen...

23-06-2003, 20:34
Sinds wanneer ben je met je pil begonnen......................??????????
want met pil regel je toch zelf je menstruatie?!!!

suc6 meid!

23-06-2003, 20:35

Citaat:
Origineel gepost door farah77
Sinds wanneer ben je met je pil begonnen......................??????????
want met pil regel je toch zelf je menstruatie?!!!

suc6 meid!
Ja maar in het begin schijnt je lichaam er aan te moeten wennen...waardoor het de eerste keer/en onregelmatig kan zijn.

23-06-2003, 20:36

Citaat:
Origineel gepost door samiratjee
Ben je het net geworden?? Ik bedoel in het begin kan het onregelmatig zijn...maar ik zou toch naar je huisarts gaan ook al is het een man.. je kan beter het zekere voor het onzekere nemen..
Ik word iedere maand ongesteld maar dit keer wil het maar niet komen..ik ben al 2 maanden niet geworden!!!!!!!!

Met de pil ben ik in maart begonnen, dus daar zal het ook niet aan liggen denk ik..........

23-06-2003, 20:36
klopt idd daarom was ik ook benieuwd naar hoe lang ze hem al gebruikte!.......................

23-06-2003, 20:37


Als je de pil nog niet zo lang met de pil bent begonnen kan dat daardoor komen,maar ik zou toch gaan als ik van je was ... anders ga je maar naar een andere arts ... vraag het aan een vriendin of ga gewoon naar de gyneacoloog ofzo ... wollah maar loop niet zo rond ... kan iets ergs zijn,ik wil je niet ontmoedigen ofzo maar ik vind dat gezondheid héél belangrijk is zinna dus do what u got to do...

Tada

23-06-2003, 20:37

Citaat:
Origineel gepost door M1noes
Ik word iedere maand ongesteld maar dit keer wil het maar niet komen..ik ben al 2 maanden niet geworden!!!!!!!!

Met de pil ben ik in maart begonnen, dus daar zal het ook niet aan liggen denk ik..........
Bel je huisarts gewoon op meid. Het kan trouwens ook over vermoeidheid zijn...?
Maar bel hem op!

23-06-2003, 20:38
Sorry meid kan je helaas niet helpen (zou t graag willen), maar ik zou idd gewoon contact opnemen met je huisarts evt telefonisch!

Pagina's : [1] 2