Bekijk volle/desktop versie : Champions league



Pagina's : [1] 2

28-08-2006, 23:27
wie verwacht wat van wie op deze tournooi?Mijn 2 favorieten ploegen Anderlecht & Inter milaan zullen het zoals gewoonlijk niet zo goed doen alhoewel de kans voor anderlecht om naar de volgende ronde te gaan gestegen is

28-08-2006, 23:39


Barcelona!! Maar ben ook benieuwd naar Liverpool dit jaar..

29-08-2006, 00:06
Ajax

29-08-2006, 13:43
Ik denk Chelsea of Real Madrid

29-08-2006, 13:50


ac milan of chelsea

29-08-2006, 14:19

Citaat door MightyMo:
wie verwacht wat van wie op deze tournooi?Mijn 2 favorieten ploegen Anderlecht & Inter milaan zullen het zoals gewoonlijk niet zo goed doen alhoewel de kans voor anderlecht om naar de volgende ronde te gaan gestegen is
Ik denk juist dat Inter het wel goed zal gaan doen bayern en inter gaan wel door uit die poul, alleen Anderlecht verwacht ik niet veel van....maar het zou wel leuk zijn als ze wat leuks zouden laten zien!

Ik hoop dat Psv weer eens gaat schitteren (ookal verwacht ik het niet, heb nog niet alle vertrouwen in Koeman) En verder verheug ik me op de wedstrijden van Chelsea en Barcelona en hoop ik op een revenge van Chelsea

Ik baal nog steeds dat Juventus niet mee doet en verder hoop ik dat het een leuk toernooi wordt met spannende en leuke wedstrijden

29-08-2006, 14:20
oh ja.. real Madrid mag dit toernooi wel laten zien wat ze waard is!! Ik verwacht wel veel van Real

29-08-2006, 15:36
Forca Barca weer natuurlijk he, hopelijk vernederen ze die arrogante kutploeg van die waterhoofd Mourinho.....

29-08-2006, 15:58
Manchester united en dinamo kiev daar verwacht ik veel van......

29-08-2006, 16:05
bij wie zit anderlecht in de pool dan?

ik ga dit jaar voor Ol. Lyon en Manchester

29-08-2006, 16:07

Citaat door Mustapha AA:
bij wie zit anderlecht in de pool dan?

ik ga dit jaar voor Ol. Lyon en Manchester
met Ac milan, Lille en Athene

29-08-2006, 16:09

Citaat door xxhananexx:
met Ac milan, Lille en Athene
Is te doen, al mag rijsel niet onderschat worden omdat ze uit een sterkere competitie komen.

29-08-2006, 16:11



Citaat door Mustapha AA:
Is te doen, al mag rijsel niet onderschat worden omdat ze uit een sterkere competitie komen.
Precies, ik dnek dat Anderlecht ook wel een kans maakt, maar heb het gevoekl dat de Belgen het gaan verprutsen

Psv heeft gewoon de rotste loting

29-08-2006, 16:16

Citaat door xxhananexx:
Precies, ik dnek dat Anderlecht ook wel een kans maakt, maar heb het gevoekl dat de Belgen het gaan verprutsen

Psv heeft gewoon de rotste loting
Hoezo rot? die turken zijn niks waard en bordeaux is ook niet geweldig. PSV is daarintegen ook niet top, afgelopen zondag was de slechtste wedstrijd sinds lange tijd, heb me 90 minuten geirriteerd. ik hoop dat het met de komst van kluivert toch weer goed komt.

Liverpool is favoriet maar ik zie ze niet in het rijtje barca chelsea ac milaan

29-08-2006, 16:20

Citaat door Mustapha AA:
Hoezo rot? die turken zijn niks waard en bordeaux is ook niet geweldig. PSV is daarintegen ook niet top, afgelopen zondag was de slechtste wedstrijd sinds lange tijd, heb me 90 minuten geirriteerd. ik hoop dat het met de komst van kluivert toch weer goed komt.

Liverpool is favoriet maar ik zie ze niet in het rijtje barca chelsea ac milaan
Nee okey, maar precie zoals jij zegt Psv is ook niet in topvorm... en die Turken moeten we echt niet onderschatten, die hebben paar jaar terug nog uefacup gewonnen... en Bordeaux is ook helemaal niet slecht en Liverpool is misschien geen kaliber Chelsea, maar heeft ook een sterke ploeg..

Kluivert komt misschien niet naar Psv, ik heb nu weer gelezen dat ze bezig zijn met 1 of andere Zuid-Amerikaan...Ik vind Kluivert wel een hele grote aanwint als hij zou komen... En Farfan!!! die speler... Toppertje gewoon!!!

Pagina's : [1] 2