Bekijk volle/desktop versie : Bestuurslid AEL vrijgelaten



Pagina's : [1] 2 3

20-06-2003, 18:43
Bestuurslid Nabil Marmouch van de Arabisch Europese Liga Nederland (AEL) is vrijgelaten door justitie, zo meldt het ANP. Marmouch en zijn jongere broer Tariq werden op 19 mei opgepakt op verdenking van afpersing en een gewelddadige beroving. Justitie verdenkt Nabil echter alleen nog van computerheling.

De broer blijft vastzitten. Justitie verdenkt hem wel van betrokkenheid bij de diefstal met geweld.

Het de bedoeling dat de rechtbank in Almelo zich op 9 september over de zaak buigt.

De AEL-leden besloten onlangs op een congres dat Nabil Marmouch aan mocht blijven als bestuurslid. Waarnemend voorzitter Dyab Abou Jahjah zei toen dat de arrestatie van Marmouch een 'politiek element' had. ,,Dit riekt naar misbruik van macht.'' Ook als Marmouch schuldig wordt bevonden, mag hij bestuurder blijven, maakte Jahjah toen al duidelijk.
<!-- bron --><br><font class=vsf><i>Bron: © ANP</i></font><!-- /bron -->

27-06-2003, 20:21


Waar zijn de mannetjes die hier zo hard riepen dat hij een TOP-crimineel was?? Nou... hmm gefaalt of niet

IK weet MOKROMIKE the best

Nabil welkom terug

27-06-2003, 20:32

Citaat:
Origineel gepost door saida_marokko
Waar zijn de mannetjes die hier zo hard riepen dat hij een TOP-crimineel was?? Nou... hmm gefaalt of niet

IK weet MOKROMIKE the best

Nabil welkom terug
TOP criminelen zitten met hun dikke r.eet in een yakuzi, ergens in een villa aan de Spaanse kust met enkele bevallige dames om hun heen.


27-06-2003, 21:17
Ik bedoel maar....

ja sommige hebben hier te hard geroepen dat ze het zo goed wisten

27-06-2003, 21:34


Dit is geen TOPcrimineel, maar een miezerig klein xxx crimineeltje.

27-06-2003, 21:36
Jij moet je bek dicht houden want KLEIN is hij niet en een CRIMINEEL AL helemaal niet.. Vuile zionist.... Echt jongen jij bent ech toppunt van zielig... Achterlijke...hier vang deze maar TFOE

28-06-2003, 00:58
Tariq zat bij mij in de klas...en diefstal met geweld.. sorry hoor maar hij deed nog geen eens een vlieg kwaad.....

maar jah mensen kunnen achteraf gezien toch anders zijn dan dat je verwacht...

En voor Tariq vind ik het echt zonde..tis een slimme jongen..

Allah koefel 3hwn..

28-06-2003, 10:37
Je bent ook niet een van de slimste.. eerst ga je verklaren dat hij geen vlieg kwaad doet en dan ga je zeggen jah achteraf anders dan verwacht.. Damzz wie zegt dat hij echt schuldig is? Hij is nog altijd alleen verdachte... !!!

En als jij hem echt zo goed kent dan weet je dat hij zoiets noooooit zou doen...!!! Wat de media dan ook maar mag beweren!!!

28-06-2003, 10:49
Wil jij MIJ komen vertellen wat er gaande is?? HAHA laat me niet lachen... Luister vikker hou je buiten deze zaken oke???? Ze staaaaaaaaan ver van je bed af dus kom geen onzin uitkramen.... En mischien ben je het al weer vergeten maar ik heb je al een keer duidelijk gemaakt dat zelfs die klote politie fouten maakt!!!!! NOu jah doen ze opzettelijk lijkt wel!!!

Waarschuwing VIKKER: begin niet over Marmouch.... want echt je bent nog lang niet klaar met mij dan!!!!

28-06-2003, 11:08
Jij durft wel zo stoer te doen achter je pc'tje.. ALs hij echt schuldig was dan hadden ze hem daar langer vast gehouden. En daarbij kom nou niet stoer doen... En ga nou maar weer eens...... eeh nee ik zeg het toch maar niet anders ga je weer huilen. Je leeft in vrij land ik ook dus ik maak zelf uit wat ik met jou doe hmmmm goeie zaak watch out ZIONIST

28-06-2003, 13:14

Citaat:
Origineel gepost door saida_marokko
Je bent ook niet een van de slimste.. eerst ga je verklaren dat hij geen vlieg kwaad doet en dan ga je zeggen jah achteraf anders dan verwacht.. Damzz wie zegt dat hij echt schuldig is? Hij is nog altijd alleen verdachte... !!!

En als jij hem echt zo goed kent dan weet je dat hij zoiets noooooit zou doen...!!! Wat de media dan ook maar mag beweren!!!
stille wateren hebben diepe gronden

en jah ik weet ook wel dat de media meer subjectief dan objectieve berichtgeving naar buiten brengt.....


Allahoe Alim!!

28-06-2003, 15:52

Citaat:
Origineel gepost door saida_marokko
want KLEIN is hij niet
Nooit gedacht dat Mocromike een grote pillie had. En Saida, is hij behalve 'groot' ook een beetje 'smakelijk'?


Citaat:
en een CRIMINEEL AL helemaal niet..
Zei ze, vanachter haar laptopje (die ze voor bepaalde 'verleende diensten' gekregen heeft)

28-06-2003, 16:00



Citaat:
Origineel gepost door vikker
O...hebben ze hem dan niet lang genoeg vastgehouden..
Moet ik het nog effe voorkauwen lieve meid.
Het onderzoek zal ondertussen afgelopen zijn, ie kan beschikken en hem wacht sowieso een proces...
Laat ons nog eens praten na het proces...
Dag schat van me...
Jij bent grappig! Wil jij.... jij... vuile idioot mij vertellen waneer er een onderzoek word gehouden en wanneer niet?? JIj die alleen de media hoort praten? Ho ho ho ik denk dat ik iets meer weet dan jij.. maar goed lekker belangrijk we spreken elkaar helemaal niet na het proces..Voor mijzelf weet ik dat hij nisks fouts heeft gedaan. Ik vertrouw op zijn woord.

dag vuile vlikker

28-06-2003, 16:01

Citaat:
Origineel gepost door Soefy
stille wateren hebben diepe gronden

en jah ik weet ook wel dat de media meer subjectief dan objectieve berichtgeving naar buiten brengt.....


Allahoe Alim!!
Tarik is niet stil Ik ken hem beter dan jij meid ik weet wat ik zeg.... geloof me media wilt alleen maar zwart beeld creeeren.

28-06-2003, 16:05

Citaat:
Origineel gepost door saida_marokko
Tarik is niet stil Ik ken hem beter dan jij meid ik weet wat ik zeg....
Zozo...zijn broertje heeft ze ook al gehad

Pagina's : [1] 2 3