Bekijk volle/desktop versie : Ver weg van Huis



28-08-2006, 16:37
Hallo Damens en heren.Ik heb verschillende verhalen gelezen.De ene was goed en de ander weer niet. Ik heb besloten om ook een verhaal erbij te zetten en hier komt de eerste deel van het verhaal.Een deel ervan is waar en de andere deel weer niet. Graag hoor ik een van de reacties, als ik niets hoor dan stop ik ermee..Alvast veel lees plezier...



Er was eens een meisje. Ze was 18 jaar. Ze heette Nadia en nadia had 1 zus en 3 broers. Nadia studeerde nog. Ze deed was net klaar met MBO en ze had net gehoord van haar leraar dat ze geslaagd was.Nadia was heel erg blij.Nadia had een hele strenge vader, dus alles wat ze deed, deed ze stiekem achter haar vader. haar zus (hatice)was al het huis uit want ze was al getrouwd. En haar 2 oudste broer waren ook het huis uit. Nadia woonde met haar jongste broer en haar ouders thuis.Maar toen nadia hoorde dat ze geslaagd was was ze blij en ze sprak af met haar klasgenoten en haar beste vriendin (jamila) om een dagje uit tegaan. Niet disco ofzo maar gewoon naar en verre stad om te shoppen en haar feestdag te vieren. Ze was tenslotte geslaagd. Maar hoe moest ze dat tegen haar vader zeggen? Ze durfde het niet te vragen want hij zegt zeker weten NEE! Nadia`s vader was echt heel streng. Nadia mocht helemaal niks. jamila mocht niet eens langs komen bij haar. Maar toch dacht nadia; Ik zal hoe dan ook gaan shoppen met mn vriendin.Ik heb het verdiend!

nadia was iemand die heel hard werkte en studeerde. Ze studeerde 5 dagen in de week en in de weekend werkte ze ook nog.Al haar centjes wat ze verdiende moest ze aan haar vader geven. Als er maar 1 euro te weinig gaf kreeg ze klappen van haar vader en maakte haar uit voor DIEF! En nadia geloofde het ook nog. Ze dacht echt Van; SOOW WAT HEB IK GEDAAN IK BEN EEN DIEF.

maar even terug naar de dag van vertrek om te gaan shoppen

Ik werd wakker,het was een heerlijk weer.Echt een weer om te shoppen. Ik stond op om me te gaan douchen. Nadat ik gedouched had had ik me omgekleed.Ik had zwarte krullend haar tot mn billen en had volle lippen en grote licht bruine ogen met lange winpers. Ik wierp een blik in de spiegel en liep naar beneden om af te spreken met mn vriendinnen, mn vader wist het niet, hij dacht dat ik naar school ging maar dat was niet zo.Het leek net alsof hij voelde dat ik ging spijbelen waarop hij zei NADIA IK BRENG JE NAAR SCHOOL
Ik keek echt letterlijk zo
Ik kon niks zeggen.Ik moest luisteren.En toen zei ik maar JA IS GOED PA

Was ik maar nooit gegaan.Als ik wist dat dit mij zou overkomen was ik nooit gaan afspreken met mn vriendinnen [/SIZE]

08-09-2006, 15:46


Up!


08-09-2006, 21:53
Ewa saffie moest ik 2 weken wachten op 1 reactie maar? Ik schrijf niet mee wollah.. Ik ga echt niet weer 2 weken wachten voor dat iemand een reactie geeft.. Geen nut.. Sorry mensen