Bekijk volle/desktop versie : ^..uitgehuwlykt aan de duivel...^



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

28-08-2006, 15:09
Heej heej ik begin met een verhaal het gaat Over een meisje ze heet 'Manal'
en ze wOrd uitgehuwlykt aan deze vreselyke jOngen.
zeg me als ik mOet beginnen



Groetjes.

28-08-2006, 15:46


begin lykt me een leuke verhaal :$
duss upp

28-08-2006, 15:50
2e fan
Begin maar Zou Ik Zeggen

29-08-2006, 12:18
ik heb meer reacties nOdig

30-08-2006, 17:57


Oke ik begin alvast dn maar:P




er is een meisje se heet Manal. ze is 18 jaar en woont nog steeds bij haar ouders.
maar ze is van plan om binnenkort haar eigen woning te hebben.
maar wat ze niet weet is dat haar ouders stiekem een jongen voor haar zitten te regelen om te trouwen...
die dag was dus aangebroken...





Manal! Manal! ik hoorde heel vaag me moeder schreeuwen, ik deed me ogen een klein beetje ogen maar ik was zO slap dat ik ze weer dicht deed.
toen hoorde ik haar weer roepen. Manal! Manal! maar toen voelde dat ik heen en weer geschud werd. ik deed me ogen wijd open en zag me moeder naar me glimlachen. A wat is er mamma? zei ik heel slaperig.
kom kom kleed je netjes aan en loop maar naar beneden het is een verassing
ik snapte er niks van. ben ik jarig ofso? of hebben we de lotterij gewonnen?
ik stapte maar me bed uit en keek in de kast. ik deed maar een lichtblauwe spijkerbroek aan en een roze t-shirt en me haar in een staartje.
ik zette wat mascara op en liep als een slak naar beneden. ik was wel nieuwsgierig.
ik zag dat er een heleboel mensen waren gekomen en zaten op de bank te praten. ik liep naar de keuken en toen botste ik tegen iemand aan.
'auw ow sorry het spijt me' zei ik en ik keek naar die gene en zag dat het een jongen was. goed gekleed en heel mooi. ik vraag me af waarom hij hier doet?
maar al gauw kwam ik er snel achter.
hij zei : geeft niets en gaf me een knipoog. ik glimlachte en liep toen naar me moeder. me moeder was aan het koken. A mama waarom is er zoveel bezoek? zei ik.
me moeder glimlachte weer en zei : jah ik had ze uitgenodigd.
heel droog ik snapte er helemaal niks van. ik liep naar de woonkamer en nam plaats tussen de mensen. vreemd ik ken ze helemaal niet. een paar wel ik zag me tante en me nichten maar een paar kende ik niet en vooral niet die jongen. shit gaan me ouders mij uithuwlijken ofso? ik d8 opeens daaraan. nee kan tog niet ik ga binnekort nu al me eigen woning hebben dat weten ze waarom doen ze dit dan? nee het is vast niet zo.
me moeder kwam binnen en had het eten voor ons neergelegd.
het was best wel gezzelig maar nog steeds snapte ik niet wat hun hier doen.
opeens begon me vader aan het woord.
'mag ik even jullie aandacht' zei die dan. iedereen was stil en keken vol aandacht ( vooral ik) naar hem. ' vandaag gaan we nu vast zetten... dat mijn dochter....
( ik vreesde al voor het ergste..)
gaat trouwen! zei hij. iedereen keek me glimlachend aan voroal me moeder.
ik keek verbaasd naar me vader. waatt??!! d8 ik in me hoofd. ik kon niks meer zeggen want ik was gewoon te verbaasd. met wie ga ik trouwen?
me vader liep naar me toe en zei : 'laat ik je toekomstige man voorstellen, je zult er blij mee zijn.' zei die. ik nog steeds met open mond verbaasd dat ik ging trouwen. opeens stond er een jongen op. het is die jongen waar ik dus tegen aanbotste. hij liep naar me toe en stak zijn hand uit.' Nordinne' zei hij met een glimlach. ' M-Manel' zei ik. shitt.. vanalles ging er door me hoofd. Waarom doen mijn ouders dit? ik liep snell weg naar het toilet. me moeder kwam achter me aan.
A wat is er dochter?
ik hijgde en werd boos ik keek me moeder aan met woede.
' waarom moet ik trouwen mama? ik wil me eigen leventje opbouwen en niet een gedwongen leventje hoe durf je je wete ik ga in een eigen huis wonen'
Jah met hem je brengt nu de rest van je leven met hem ooit moet je wel met iemand trouwen dus waarom niet? hij is perfect voor jou die jongen.zei me moeder. ' maar ik hou niet eens van hem ik ken hem niet' en toen moest ik huilen. waarom? waarom? ik wou niet trouwen pas als ik 20 was of ietsjes ouder.
'ik weet zeker dat je met hem gelukkig gaat worden Manal' zei me moeder dan en zette haar hand op me schouder. ' en nu ga je gedragen alsof je het leuk vind zet ons niet voor schande' zei ze opeens heel gewaarschuwd.
ik keek haar raar aan. ik knikte en ze liep weg. ik veegde snel me tranen weg.
shit me mascara is een beetje uitgelopen, ik ging het snel verwerken en liep toen weer naar de woonkamer. ik zag dat bijna iedereen weg was behalve de ouders van 'Nordinne'.
ze waren een praatje aan het maken met mijn ouders. ze zagen mij niet dus liep naar het balkon. ik leunde tegen het balk aan en snoof de heerlijk buitengeur.
ik deed me ogen dicht en dacht diep na.
ik hoorde voetstappen achter me.
'manel..'hoorde ik opeens. ik deed me ogen open en draaide me om.
ik zag 'Nordinne'. hij keek me diep in de ogen aan met z'n schattige oogjes.
is dat die jongen met wie ik nu voor de rest van me leven moet delen? en niemand anders? en met hem samen me huwlijksnacht doorbrengen? en kinderen krijgen? nee.. ik voelde tranen prikken in me ogen. ik keek naar beneden en draaide me om. toen ik opeens een warme hand voelde bij me schouder.
ik keek naast me en zag dat Nordinne naast me kwam staan.
ik keek hem met grote ogen aan en keek weer vooruit.
ik hoorde een diepe zucht van hem.
'Manel.. je moet weten dat ik dit zelf ook niet wou maar kijk nu ik je gezien heb heb ik helemaal geen spijt meer.'zei hij opeens.
'wat bedoel je daarmee te zeggen?'zei ik toen.
'nou kijk je bent wel mooi en jah.. ik weet niet dus ik kan daar wel mee leven''.
ik keek hem raar aan. wat voor zin is dat? ik kan daar wel mee leven.
'oh dus je vind mij gewoon een vrouw waar je elke dag mee bent enzo?
nou lekker dan. weet je ik zou me eigen huis binnenkort krijgen en ik had gedacht dat het alleen voor mij bestemd was. maar nee me sneaky ouders hebben ervoor gezorgd dat ik met iemand mOest trouwen. terwijl ik dat helemaal niet wou, en nu haat ik ze en aangezien jij niet zo veel begrip heeft dan hoeft het ook niet meer ik kan het nu zo afzeggen en dan gaat niks meer door' zei ik boos.
'Nee, Nee.. zo bedoelde ik niet...'
mara ik liet hem niet uitpraten ik liep weg van hem en rende snel naar me kamer.
ik liet mezelf neervallen op het bed en d8 diep na.
oke wat nu? ik word uitgehuwlijkt en nu? wat kan ik er weer aan doen mijn ouders zijn de baas over mij, en ik kan hun niet tegenhouden. ik keek naar het plafond. misschien is die jongen helemaal niet zo slecht, misschien moet ik het maar eens uitrpoberen.... dacht ik bijmezelf.













het is vast niet gOed he als je het wel gOed vind zet er maar reacties Op
dOei dOei

30-08-2006, 18:10
leuk begin
ga verder

30-08-2006, 19:12
goed begin ga verder

31-08-2006, 20:07
Een Super Goed Begin Ga snel verder meid

05-09-2006, 14:17
Dagen gingen vOorbij en we hadden al een datum waneer we zouden trouwen.
het komt in juli. en vandaag is het 30 juni. dus het komt nabij.
me man 'nordinne'. ik heb amper contact met hem. ik ben 1 of 2 keer met hem gaan afspreken het was wel leuk maar soms deed die heel raar :S? het lijkt wel of ie iets verborgen houd.
maar het kan mij ook niks schelen.
me ouders zaten voor te bereiden wat ik moest aantrekken voor het huwelijk enz...


uiteindelijk is die dag aangebroken...
ik zit in de kamer met me bruidsmeisjes. ze zitten me haar te doen en me gala jurk. ik heb een bosje bloemen in me handen. ik ben zenuwachtig.
ik ben fucking uitgehuwlijkt aan deze jongen die ik niet eens ken. dat had ik steeds in mij hoofd. ik kneep steeds harder aan het bosje bloemen en ging heen en weer wrijven.
'zenuwachtig?' zei 1 van me bruidsmeisjes. ik keek haar aan. 'ja heel zenuwachtig... ik wete niet of ik er klaar voor ben' zei ik. ik keek teleurgesteld naar de grond.
' meid die jongen is perfect voor jou je ouders zijn een schat dat ze jou deze jongen hebben uitgekozen, ik wou dat hij mijn man was!'
ik glimlachtte. misschien heeft ze wel gelijk. ik ga het uitproberen zoals ik gezegd heb.
ze waren klaar met me jurk en haar.
en daar ging ik dan. naar de zaal naar me man toe....
het verliep zo verder we zaten te dansen en te eten. precies hoe wij een trouwfeest geven. nordinne leek heel gelukkig te zijn met mij. hij was de hele tijd met mij aan het praten. en toen ik hem die zoen gaf was hij anders. hij praatte meer en was losser volgens mij vind ik hem wle leuk...
het feest was voorbij, we gingen naar de auto heel gelukkig en we stapte in. opweg naar onze huis...
onze koffers waren al in de auto en we reden weg iedereen juichtte en klapte naar ons van blijdschap.
het was stil in de auto en wat we alleen deden is glimlachen naar elkaar.
we waren na 10 min. bij ons huis. Nordinne pakte alle koffers uit de auto en liep naar het huis.
ik liep achter hem na en hij zette de sleutel erin. hij deed de deur open en er heerste een doodse stilte....
alles was kaal en koudd. ik deed me armen over me heen en trilde.
'brrrr'' zei ik. 'heb je het koud?' zei Nordinne. kom hier'. zei hij en knuffelde me.
hij heeft me wel warm gemaakt.
' kan je de centrale verwarming niet aan doen ofso...' zei ik tegen hem.
hij knikte van ja en liep weg. 5 min kwam hij terug.
zoo geregeld zei hij. hij keek toen diep in me ogen en ik in de zijne.
hij deed de deur dicht en kwam dichterbij mij. ik keek hem verlegen aan en draaide me hoofd om.
'wat is er Manal het is onze huwelijksnacht weet je nog?' zei hij en deed zn armen om me middel.
ik kreeg kippenvel van de zenuwen. 'jaah maar eeh...' ik kon niet uit me woorden want hij gaf me toen een hevige zoen op me bek.
ik beantwoordde zijn kus en zo waren we een tijdje klefferig te doen.
het is raar, een jongen waar ik weinig mee spreek en zo op verliefd ben geworden
ik stopte en ging naar de woonkamer. ik veegde me mond af en ging zitten.
Nordinne kwam naast me zitten.
'schat weet je hoelaat het is?' zei hij enthousiast.
ik keek hem met de hoek van me ogen aan en deed 1 wenkbrauw omhoog.
ik keek op me horloge. 9 uur...
'jaa... hoezo..' zei ik nerveus. ik trilde een klein beetje. vandaag zou ik mijn huwelijksnacht doorbrengen met hem. is dat wel zo goed?
' het is tijd lieve schat en ik hou van je en wil nu beginnen..' zei hij.
'ohh..' zei ik. het zweet brak uit bij mij.
Nordinne keek me verward aan en zette zijn hand op mijn schouder.
kom mee naar boven..' zei hij bijna fluisterend.
ik kon niet bewegen ik was zo nerveus. hij tilde me op. en liep de trap op.
ik moest lachen want ik wou niet aan hem zien dat ik bang was.
hij zoendde me en hij ging naar de slaapkamer. hij zette me neer op de grond.
' ben je er klaar voor?' zei hij tegen me. ik haalde me adem diep in en weer uit.
zal ik ja zeggen of nee? als ik ja zeg dan gebeurt het maar het is eng en ik wil niet maar als ik nee zeg dan word hij vast boos. maar hij is me man dus wat kan hij doen? maar dat is ook niet zo handig want het is onze huwelijksnacht. dan hoor je het eigenlijk te doen.
ik zei maar ja...ik had dat nooit moeten zeggen als ik wist wat hij zou gaan doen. hij glimlachtte diep en kwam meteen naar me toe. hij zoende me overal en deed me t-shirtje een beetje omhoog.
hij tilde me op en zette me neer op bed.
ik bleef stil liggen en liet hem maar alles doen. ik hield hem soms alleen vast en zoende hem. hij deed me knopen van me broek los.
uit reflex schopte ik automatisch. hij stopte even en zei : wil je dit nou wel of niet?
ik zei snel : ja sorry doe maar..
ik deed me ogen dicht en hoorde hoe hij zijn riem losmaakte en z'n gulp.
hij kwam weer op me liggen en kuste me weer.
opeens stopte hij. hij ging een beetje omhoog van zijn achterste en toen voelde ik het pijnlijkste wat ik ooit voelde...
hij kwam in me uiteindelijk. hier was dus wara ik bang voor was.
hij ging steeds harder. ik zei de hele tijd auww.. en stop effe.
hij hijgde de hele tijd op me buik. hij kneep in me borsten. Waarom stopt hij niet?
ik heb pijn.. toen sprong er een traantje uit me oog. hij ging steeds harder.
ik besloot keihard te huilen zodat hij zou gaan stoppen want alles leek gescheurd beneden..
ik huilde hard, en toen stopte hij en kwam in mij klaar. nee waarom dat nou weer... hij heeft me verkracht op me huwelijksnacht! wat is er met Nordinne waarom deed hij zo nee ik ga nu van hem weg ik zeg het tegen me ouders.
ik zette me handen voor me gezicht en huilde nog harder en kroop in me als een bol. ik trilde en ik voelde me vies. ik was bang voor Nordinne opeens van lieve jongen naar een duivel.
Nordinne keek alleen en zei tegen mij wat mij hart van stil werd :
' we gaan dit vaker doen meisje als je dit leuk vind of niet en me vrienden komen ook langs.' je leven word nu een hel en als je uit de deur gaat dan ga je eraan..'
en hij liep de kamer uit. ik wist niet wat ik hoorde,
was dit Nordinne? meteen op me huwelijk ben ik verkracht en nu is zijn gedrag zo anderss.. ik kon dit niet geloven, hoe kan dat? hoe kunnen me ouders hem nou aan mij geven? wat moet ik doen ik zit hier nu vast en wat gaan zijn vrienden hier doen?
ik moet me ma nu meteen bellen...






Verder ??

27-09-2006, 20:59

Citaat door only_:
was dit Nordinne? meteen op me huwelijk ben ik verkracht en nu is zijn gedrag zo anderss.. ik kon dit niet geloven, hoe kan dat? hoe kunnen me ouders hem nou aan mij geven? wat moet ik doen ik zit hier nu vast en wat gaan zijn vrienden hier doen?
ik moet me ma nu meteen bellen...[/SIZE][/FONT]






Verder ??


[FONT="Palatino Linotype"][SIZE="6"]Ga Je Nog Verder...!!!

28-09-2006, 19:08
ik was alleen in de kamer...
ik probeerde overeind te komen wat nog net lukte. me haar was helemala in de war. ik was aan het einde van het bed. ik strekte me uit om de telefoon te bereiken ik was er bijna.....
opeens hoorde ik een deur opengaan. ik bevroor. ik deed net alsof ik zat te slapen.
ik deed me ogenb dicht. ik trilde want ik hoorde hem zachtjes naar mij toekomen.
wat gaat hij doen?
opeens begon hij zichzelf neer te vallen op mij. auw hij lag nu op me rug.
hij deed rare bewegingen en hijgde steeds.
ik deed alsof ik wakker werd.
'auuww... auww.' zei ik. ik deed dus langzaam me ogen open.
ik duwde zonder 1 seconden van me af.
'WAT HEB JE MET MIJ GEDAAN?' zei ik tegen hem. hij viel neer op de grond.
ik schrok. want ik zag aan zijn gezicht dat hij niet blij was.
hij stond op en gaf me een klap in de gezicht en liep weer weg. hij is zo stil..
ik huilde weer en zonder enige twijfel pakte ik snel de telefoon. toetste de nummer in van me oude huis. met hoop dat iemand antwoordde.
'ja hallo?' hoorde ik aan de andere kant van de lijn. het was me moeder wat was ik toch blij
' mamaaaa help mij Nordinne is niet de man wat ik wil asjeblieftt' ik kon alleen maar huilen en zei haar de hele tijd dingen dat ik weg wou enzo en dat de huwelijksnacht niet goed is verlopen.
het was stil aan de lijn....
'haloo mama ben je er nog?'
'Manel!! ga je nou weer beginnen?! wij hebben deze man voor jou gekozen en nu moet je niet dingen gaan bedenken zodat jij weg gaat van hem. wij hebben dit speciaal voor jou gedaan. hij is zo een aardige man ik ken hem heus wel denk je egt dat ie dat bij je zou doen? en waarom lieg je? je moet wennen met hem oke ik geef je paar weeken dan zie je vast wel dat het niet zo erg is want ik ga je nu niet in me huis laten alsjeblieftt.. laat me Nordinne aan de telefoon hebben.
shitt...
'nee hij is in de WC mama ik hang op oke doei doei' en ik hing op.
toen moest ik nog harder huilen. me moeder gelooft me niet niet te geloven.

ik ga hier weg en nu meteen ik pak me spullen en wat geld dan zoek ik wel een hotel en een baantje.
ik pakte snel me koffer ik had nog niet uitgepakt dus het was zo klaar. ik ging
200 euro pakken van Nordinne's portemonnee. hij zal boos worden maar het moet zo wel...
ik liep met moeite de trap naar beneden. ik had zo een pijn van onderen.
en ik bloedde een beetje. weet je wat ik ga eerst naar de wc. ik liep naar de wc en deed een maandverbandje in me onderbroek.
ik liep rustig weer verder. ik vraag me eigenlijk af wara Nordinne is?
maar dara kwam ik al snel genoeg achter,
ik was bijna bij de deur totdat Opeens Nordinne verscheen en de deur blokkeerde.
'WAT wil JIJ Gaan dOen ??' zei hij. oh nee he.
'Nordinne ik moet weg laat me,' zei ik met tranen.'Nee je gaat niet weg' hij pakte een bezem en richtte het op mij.
als je weggaat dan sla ik je kapot en ik laat mensen op je afsturen en ik heb de deur opslot gedaan dus je kan het niet meer openen je zit hier vast en ik heb de sleutel bij mij. en wat heb je in je zak? geld? van mij he! vieze dief! je blijft hier want me vrienden komen nog langs.
hij kwam dichter bij mij met woede in zijn ogen en zag hem die bezem naar mij slaan.
ik schreeuwde het uit van angst.
'AAAAAAAH neee niet slaannn!'
wat ik alleen hoorde was een klap en werd zo duizelig ik viel neer op de grond..
en zag zwart voor me ogen.

het voelde alsof ik zweefde ik zag een heleboel licht. maar me ogen waren dicht.
ik voelde pijn in me rug en benen.
ik deed me ogen weer open en zag steeds meer feller licht. ik dacht dat ik in de hemel was.
maar helaas was dat licht een velle lamp die heen en weer bewoog. en ik was vast gebonden aan een stoel.
waar was ik?
ik keek om me heen en zag dat ik in de badkamer was.
ik zag Nordinne in een hoek zitten helemaal nat en naakt.
'whaa Nordinne wat doe jee ?' zei ik. hij maakte me bang. hij vroeg iets heel zachtjes naar me. wat ik niet hoorde.
hij leek zo onschuldig. net sloeg ie me nog met een bezem en kijk nu? wat is hij tog ene rare gast.
'wat zei je?' zei ik nog tegen hem.
'is het 7 uur?' zei hij bang. ik keek op de klok en zag dat het half 8 was.
'jah geweest.. hoezo?' zei ik tegen hem.
hij snikte. ik moet je wat laten zien maar ik moet het je buiten lAten zien....
ik keek hem raar aan. wat bedoelt hij?
hij stond op en liep weg. daar was ik dan. helemaal alleeen naakt vast gebonden op een stoel. ik flipte em dood. ik probeerde los te komen van deze stoel.
en wat bedoelde Nordinne met : ik moet je iets laten zien ... ?
opeens ging de deur weer open. het was Nordinne. hij had zn kleren aangetrokken. zonder wat te zeggen bindde hij me los.
hij trok me omhoog en nam me mee naar buiten. hij liep door de straten en keek steeds naar de ramen.
Wat is er aan de hand:S? is hij iets van plan.....

28-09-2006, 19:09
Oke people dat duurde lang heaa maar wat vinde jullie fn het verhaal?

30-09-2006, 14:12



Citaat door only_:
Oke people dat duurde lang heaa maar wat vinde jullie fn het verhaal?

Ik Vind Het Een Kei Goed Verhaal...!!!!!

30-09-2006, 14:17
Uppppp..!!!

30-09-2006, 14:30
wajoo ga door

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24