Bekijk volle/desktop versie : visagiste/hairstyliste marwa uit a'dam ?????



Pagina's : [1] 2 3 4

28-08-2006, 15:06
Ik heb aanstaande weekend bruiloft en ben opzoek naar marwa uit amsterdam heb gehoord dat ze heel mooie visagie doet en dat ze ook mooie en aparte kapsels zet

ik wil er graag speciaal uitzien want mn beste vriendin gaat trouwen en heb gehoord dat zij heel goed is in haar werk

dus AUB ALS IEMAND HAAR NR HEEFT OF EMAIL OF WAT DAN OOK HELP ME DAN HET IS ECHT ERG KORTDAG IK WEET HET

help me!

28-08-2006, 15:10


haar nr is 0622112592 ze is heel goed inderdaad maar ze zit vaak ook vol je moest eigenlijk wat eerder ermee zijn insha Allah kan ze volgende week

28-08-2006, 15:11

Citaat door dangerousewoman:
haar nr is 0622112592 ze is heel goed inderdaad maar ze zit vaak ook vol je moest eigenlijk wat eerder ermee zijn insha Allah kan ze volgende week
Bedankt!!! ik ga dr meteen bellen BarkAllAHoe feyky oegtie

28-08-2006, 15:14

Citaat door noenoetjuh:
Ik heb aanstaande weekend bruiloft en ben opzoek naar marwa uit amsterdam heb gehoord dat ze heel mooie visagie doet en dat ze ook mooie en aparte kapsels zet

ik wil er graag speciaal uitzien want mn beste vriendin gaat trouwen en heb gehoord dat zij heel goed is in haar werk

dus AUB ALS IEMAND HAAR NR HEEFT OF EMAIL OF WAT DAN OOK HELP ME DAN HET IS ECHT ERG KORTDAG IK WEET HET

help me!
Ik kan je garanderen dat ze je er echt tiptop uit zal laten zien
mijn zus heeft haar als zyana genomen en sindsien doe ik mn kapsels altijd bij haar als ik naar feesten ga maar zoals dangerousewoman al zei ze zit vaak volgeboekt dus ik hoop dat je bij dr trecht kan volgende week


28-08-2006, 15:15



Citaat door bride:
Ik kan je garanderen dat ze je er echt tiptop uit zal laten zien
mijn zus heeft haar als zyana genomen en sindsien doe ik mn kapsels altijd bij haar als ik naar feesten ga maar zoals dangerousewoman al zei ze zit vaak volgeboekt dus ik hoop dat je bij dr trecht kan volgende week

IK hoop het ik ga dr nu bellen bedankt voor alle info lady's


kussssss

28-08-2006, 16:52
Hey je maakt zeker een goede keus k heb laatst voor het eerst mn haren bij haar laten doen en was er echt heel erg tevreden over mijn zusje heeft dr halen laten stijlen dat kan ze ook heel goed en ook heeft ze visagie latn doen echt mooi werk levert ze!!!

28-08-2006, 17:04
Kan ze alles qua kapsels? Niet van die standaard kapsels van bruidjes maar ook met half los half ogestoken haar?

28-08-2006, 17:09

Citaat door Bellissima:
Kan ze alles qua kapsels? Niet van die standaard kapsels van bruidjes maar ook met half los half ogestoken haar?
ja ze is echt heel goed ik weet niet of je die hairstylist tony el mendelak kent nou in ieder geval zet ze zulke soort kapsels heel mooi maar toch ook simpel ze springt er echt uit wellah heb mn haren bij dr laten doen en hoorde al veel goeds over haar maarja zoals iedereen zelf ook denkt eerst zien dan geloven en echt ze heeft mn haren prachtige halflos opgestoken en ze is ook nog eens heel aardig en luuistert naar al je wensen
ze maakt dr eigen creaties ik had een plaatje latn zien van tony el mendelak en toen heeft ze een deel ervan in mn haren terug laten komen en het nog mooier gemaakt

Ik hoop dat ik je genoeg info over haar stijl heb gegeven je kan dr altijd bellen voor een afspraak 0622112592

28-08-2006, 17:12

Citaat door nejmatjuh:
ja ze is echt heel goed ik weet niet of je die hairstylist tony el mendelak kent nou in ieder geval zet ze zulke soort kapsels heel mooi maar toch ook simpel ze springt er echt uit wellah heb mn haren bij dr laten doen en hoorde al veel goeds over haar maarja zoals iedereen zelf ook denkt eerst zien dan geloven en echt ze heeft mn haren prachtige halflos opgestoken en ze is ook nog eens heel aardig en luuistert naar al je wensen
ze maakt dr eigen creaties ik had een plaatje latn zien van tony el mendelak en toen heeft ze een deel ervan in mn haren terug laten komen en het nog mooier gemaakt

Ik hoop dat ik je genoeg info over haar stijl heb gegeven je kan dr altijd bellen voor een afspraak 0622112592
Ooh dank je wel voor de info.

Je bent een schat

ps. ze zit in amsterdam he?

28-08-2006, 17:21
heb laatst haar website gezien en toen ik niet echt gecharmeerd en de meeste hier op het forum ook niet

28-08-2006, 17:22

Citaat door Bellissima:
Ooh dank je wel voor de info.

Je bent een schat

ps. ze zit in amsterdam he?
jA ze zit in amsterdam je kan dr gewoon bellen op dat nr als ht goed is

28-08-2006, 17:23

Citaat door sanae_mae:
heb laatst haar website gezien en toen ik niet echt gecharmeerd en de meeste hier op het forum ook niet
Ieder zn mening meid veel meiden hebben vraag naar haar het zou toch niet leuk zijn als iedereen dezelfde smaak heeft dan zou de wereld een beetje saai zijn he

28-08-2006, 17:24


http://www.picturetrail.com/bruidstyliste_marwa

28-08-2006, 17:25
kijk zelf maar meiden idd smaken verschillen

28-08-2006, 17:27

Citaat door sanae_mae:
http://www.picturetrail.com/bruidstyliste_marwa
Bedankt voor dr site meid! heb meteen een beeld van haar werk gekregen vindt het echt mooi!

heb dr al gebeld maar kan dr niet bereiken heeft iemand misschien een ander nr van haar of een mail adres het is echt dringend

Pagina's : [1] 2 3 4