Bekijk volle/desktop versie : Autopech pech pech!!!



Pagina's : [1] 2

28-08-2006, 10:01
Vanochtend wilde ik mijn dochtertje wegbregen om 08.20 bleek mijn auto niet te starten. Dus mijn man met de startkabels via zijn auto mijn auto weer aan de praat gekregen. Hij is meskien daardoor nog te laat naar zijn werk gegaan (1e dag na zijn vakantie). Ik dus mijn dochtertje net op het nippertje weggebracht. Ik weer met mijn zoontje naar de auto toe, start ie weer niet. Grrrrrrr!
Mijn telefoon had ik ook al laten liggen. Dus wij weer naar binnen om te bellen daar naar de ANWB.

We hebben 30 minuutjes ongeveer zitten wachten in de auto. Dus die man van de ANWB kijkt onder de motorkap en start mijn auto weer met de startkabels. Hij vertelde dat mijn accu kapot was en dat ik direct naar de garage moet rijden voor een nieuwe, want zodra ik de motor stilzet, dan start ie niet. Ik dacht nou ja, moet dan maar. Dus hij rijdt net weg, ik probeer weg te rijden, staat ie weer stil.

Ik nog toeteren, maar hij hoorde mij niet meer. Ik was zo kwaad. Ik stond nog wel op de stoep geparkeerd. Dus nu staat mijn auto, bij de school op de stoep. Ik ben samen met mijn zoontje in deze plensbui naar huis gegaan. Alleen ben ik bang dat ie wordt weggesleept en dat komt me duur te staan.

28-08-2006, 10:09


dan bel je de anwb tog nog een x en ga je er op de fiets heen ofzo

28-08-2006, 10:12

Citaat door OemAbdoellah:
dan bel je de anwb tog nog een x en ga je er op de fiets heen ofzo
Ik heb geen fiets, en moet 10 minuten lopen weer terug. Maar misschien ga ik dat toch wel doen, want ben bang dat ie wordt weggesleept.

28-08-2006, 10:20
Zet een briefje achter je vooruit voor eventueel politie en parkeerbeheer dat de anwb gebeld is en je pech hebt.

28-08-2006, 11:07


Ik ben samen met mijn zoontje kletsnat. Maar heb toch m'n auto opgehaald. Heb gewoon weer de anwb gebeld. Nu zit ik teminste met een gerust hart hier. Straks moet mijn man maar even kijken hoe hij dat ding naar de garage kan bregen voor een nieuwe accu!

28-08-2006, 11:28
Een en al stress....ik heb het ook eens meegemaakt....ik moest naar een sollicitatiegesprek.....maar gelukkig stond de auto voor onze deur op de stoep...dat scheelt. En ik kon gebracht worden

28-08-2006, 11:35

Citaat door LovelyMommy:
Een en al stress....ik heb het ook een meegemaakt....ik moest naar een sollicitatiegesprek.....maar gelukkig stond de auto voor onze deur op de stoep...dat scheelt. En ik kon gebracht worden
Dan had je inderdaad geluk gehad!

28-08-2006, 11:38
hahahhah wat een stress aan het begin van de dag/week....

goed dat jezelf niet hoefde te werken!

28-08-2006, 11:40
Leedvermaak is het leukste vermaak, sorry, hihihii

Ga een accu kopen en breng de accu desnoods in de kinderwagen naar de auto toe.

28-08-2006, 11:46

Citaat door Nysha:
hahahhah wat een stress aan het begin van de dag/week....

goed dat jezelf niet hoefde te werken!
Ik moet wel werken. Begin om 13.00 uur. Ben nu al helemaal op!

28-08-2006, 11:47

Citaat door noona:
Leedvermaak is het leukste vermaak, sorry, hihihii

Ga een accu kopen en breng de accu desnoods in de kinderwagen naar de auto toe.
Lach jij maar, kreng.

De auto staat al voor de deur uiteindelijk. Mijn man mag het allemaal oplossen straks als hij thuis is. Ik ga met zijn auto naar het werk.

28-08-2006, 12:10

Citaat door noona:
Leedvermaak is het leukste vermaak, sorry, hihihii

Ga een accu kopen en breng de accu desnoods in de kinderwagen naar de auto toe.
ja wou ik ook zeggen, een accu is toch zo te vervangen (tenminste, heb het mijn man eens zien doen)

gewoon een nieuwe accu kopen (die zijn meestal niet zo heel duur, als jet door een garage laat doen ben je veel duurder uit), alleen zou ik die door je man laten halen, die dingen zijn loeizwaar

28-08-2006, 14:59


Ik heb een nieuwe accu!

28-08-2006, 15:07
mijn maandagmorgen was ook goed begonnen, was al te laat, dus ik mij haasten, deur dicht getrokken, voordeur dichtgetrokken, wilde iets uit mn tas halen, je kan het al raden, mijn tas binnen vergeten, geen sleutel, geen tel., geen geld, geen abo, niks had ik dus bij stond ik daar in de regen, wist ni wat doen. ben naar mn schoonzus gegaan ( 10 min. lopen ) heb haar wakkergebeld, ze hadden nog een reservesleutel van de binnendeur ( gelukkig ), terug naar huis gelopen, de buurvrouw wakkergebeld, zij heeft de voordeur geopend, en dan kon ik mn tas nemen en eindelijk naar werk vertrekken, ik was en veel te laat op het werk

28-08-2006, 16:17

Citaat door nour_el_nador:
mijn maandagmorgen was ook goed begonnen, was al te laat, dus ik mij haasten, deur dicht getrokken, voordeur dichtgetrokken, wilde iets uit mn tas halen, je kan het al raden, mijn tas binnen vergeten, geen sleutel, geen tel., geen geld, geen abo, niks had ik dus bij stond ik daar in de regen, wist ni wat doen. ben naar mn schoonzus gegaan ( 10 min. lopen ) heb haar wakkergebeld, ze hadden nog een reservesleutel van de binnendeur ( gelukkig ), terug naar huis gelopen, de buurvrouw wakkergebeld, zij heeft de voordeur geopend, en dan kon ik mn tas nemen en eindelijk naar werk vertrekken, ik was en veel te laat op het werk
Balen is dat hé! Is mij ook eens overkomen, alleen zat m'n man gelukkig nog binnen!

Pagina's : [1] 2