Bekijk volle/desktop versie : The bad and the good



28-08-2006, 00:09
Wat is het toch weer heerlijk om op te staan naast de man die mij elke keer weer in vuur en vlam zet. Hij is zo lief als hij slaapt. Overdag ook best wel, enige wat mij zo irriteert is dat hij weinig slaap nodig heeft, rookt als een ketter en dan ook nog s tijd heeft om te koken. Ik moet vechten tegen mijn gaap aanvallen, me door de rook heen slaan en ik heb de puf niet eens om te koken laat staan eten. Ik ben vooral gek op zijn mond, zijn haar, zo heerlijk zacht en toch stevig. Ik smelt ook helemaal als hij me met zijn ogen bestraffend aankijkt. Hmmm en dan zijn handen. Slank, lang en zo pffff mannelijk. Dat is het eeerste wat me opviel aan hem, zijn handen. Ik kan uren naar hem kijken, maar dan loop ik het risico om weer te laat op me werk te komen. Ik blijf nog eventjes naar hem kijken. Dan opent hij langzaam zijn ogen."ben je weer naar mij aan het kijken?" oh god , hij is wakker. " hmm goeiemorgen , ik krijg nooit genoeg van jou." "Hmm is dat zo? "



Tja wat kan ik zeggen, ik ben verdomme weer te laat gekomen, dit keer was het niet helemaal mijn schuld, grotendeels zijn schuld. Pfff, nu zit ik weer hier helemaal uitgeput, heb me derde kop koffie al weer op. Net gedaan of ik druk aan het typen was aan het verslag wat ik vanavond af moet hebben, terwijl ik in werkelijkheid vunzige mailtjes aan het sturen ben naar me hubbie David. Die zit thuis te werken. Shit, daar komt de baas aan. "Zo, Elissa, altijd even druk he". Ik geef hem mijn meest sexy glimlach en zeg. "Ja, druk druk." Hij draait zich om en gaat zitten, shit shit. "we moeten het eens hebben over jouw horloge, doet ie het wel?" "Ja, ik denk van wel, meneer." "Sinds jij met die Dirk gaat kom jij steevast te laat, wat heeft ie bij jou en je horloge gedaan? " Nou, David heeft niks gedaan met me horloge." Ik haat het als ik moet blozen, verdori."Nou, ik waarschuw je, kom niet te laat anders lig je op straat, oh dat rijmt ook nog. Heb je me begrepen?"Zonder te wachten op me antwoord sprong hij op en liep weg. Ik keek even rond en zag dat iedereen snel wegkeek, behalve Sammi. Die trok haar wenkbrauwen op en vormde in stilte de zin"Ik heb het je gezegd!". oooooh wat heb ik nu zin in grote ijscoupe. Nu heb ik eindelijk iemand en gunt niemand mij een beetje geluk! Ik sta op en ga me vierde kop kiffie halen, dit wordt een lange dag!

28-08-2006, 02:39


"Klop klop, het is lunchtijd meissie, laat de boel de boel en laten we gaan." Sammie staat zoals gewoonlijk te hangen rond mijn buro. "Is het al zo laat? Kunnen we lunch voor deze ene keer niet overslaan. Ga jij maar ik heb nog een boel te doen." "Komt niks van in, we kunnen onze pauze gebruiken om ook te shoppen, ik heb een nieuwe jurk nodig voor het galafeest morgen en ik heb je nodig, laat meniet stikken lizzie. Ik bonk met me hoofd op het buroblad en begin snikgeluiden te maken. "Zo krijg ik nooit mijn verslag af." Met tegenzin sta ik op en strompel achter Sammie aan. Sammie met haar ultra strakke super kort rokje en haar wespentaille maken mij stikjaloers. Ik denk aan al dat overtollige nutteloze gevreet van mij en beloof aan mijzelf dat ik vandaag nog wat buikspieroefeningen moet doen. Maar ja xxxxxx met David doet ook wonderen, en ik loop ineens te grijnzen. Eenmaal in de lift begin ik mijn lippen te stiften met lipgloss, en werk even mijn mascara bij, ondertussen staat Sammie haar preek te geven."Ik zag dat de baas een appeltje bij jou zat te schillen, deed het pijn? Nee vast niet, als je niet oplet en dan heb je geen baan meer. En ik kan jou niet missen, dus wees op tijd. Als je nou doordeweeks in je eigen bed slaapt in plaat van bij David scheelt je dat een boel minuten." Net als ik wat wil zeggen gaan de liftdeuren weer open en neemt Sammie me bijde arm en trekt me mee uit de lift en staan we binnen no time buiten. Het is een dukte van jewelste, allemaal mensen in maatpakken die druk aan het bellen zijn en tegelijkertijd de krant proberen te lzen. Sammie en ik lpen op ons gemak richting het centrum."Dus geen logeerpartijtjes meer, hoor je mij Elissa?" Ik sta abrupt stil en ruk me arm uit haar arm"Oh zegt er een wat, wie heeft zich een week ziek gemeld terwijl die in werkelijkheid zat te krikken met een ober notabene? oh en die ene keer dat ik half uur eerder kwam omdat jij je lazarus had gedronken en niet meer wist waar je precies was? En oh en vergeet niet de dipjes erna, weken kwam je niet opdagen, je had zogenaamd je pols gekenusd met spinnen, hoe verzin je het? Wie moest alle rotklusjes doen, ja juist Lizzie. Wie kwam er om je hete soep te brengen en je eeuwige geklaag aan te horen, juist Lizzie. Nu ben ik een keer toto over me oren verliefd, haal al me neukloze jaartjes in en begin jij, jij waarvan ik dacht dat zij juist mijn beste vriendin was, mij een preek geven over hoe en wat ik allemaal wel niet moet doen en ....Sammie, je moet mij steunen, ik , ik moet David nu eenmaal in mijn bed hebben of andersom, anders ben ik echt een wrak`.

28-08-2006, 12:25
Sammie kijkt me aan en begint te lachen en zegt dan ineens serieus"Ja, je hebt gelijk, maar ik kan het niet laten om je voor een grote fout te behoeden, David is maar voor even, ik voel het aan mijn water." Ze krult haar lippen tot een glimlach en knijpt in me arm. "David is niet voor even, hij is de enige man die mij en me vetkwabben accepteert." "Nu moet je naar mij luisteren Lizzie, jij hebt geen vetkwabben, dat maak je je zelf alleen maar wijs, nu genoeg over dit ik heb honger!"
Tsss, ik kan dat mens soms wurgen, maar er is nooit een plek waar ik dat kan doen! "Nou voor mij is dit niet genoeg, als ik te laat kom dan moet jij maar in de bres springen voor mij, net zoals ik al die tijd heb gedaan, anders ga jij maar zelf winkelen." Sammie begint al te lopen en zegt met een honingzoete stem"Wat jij wil queen Lizzie, ik zal dat allemaal voor je doen."

28-08-2006, 13:03
Dan draait ze zich halverwege om en maakt een buiginkje. Ja als ik de queen was had ik haar laten wurgen, dat is een ding wat zeker is. Als ze zich weer omdraait moet ik toch even glimlachen. We lopen binnen bij The Sandwichmaker en bestellen broodjes met tonijnsalade. We hoeven niks te zeggen, want we zijn er vaste klant. "Zo dames, nemen jullie het mee of blijven jullie hier eten?" Sammie kijkt me vragend aan en ik zeg tegen Bennie dat we geen tijd hebben en het willen meenemen." Altijd even haastig he dames, denk aan jullie darmen."Ik gniffel wat en pak het zakje aan en geef hem een handkus"Doe de groeten aan je vrouw en geef baby Ben een knuffel." We lopen naar buiten en beginnen in onze broodjes te bijten, binnen een paar happen hebben we onze broodjes opgesmikkeld."Oke, zeg ik nog met volle mond, welke kleur jurk heb je in gedachten, we hebben nog ruim een uur om je droomjurk te kopen." Sammie haalt haar schouders op. "Ja zwart denk ik dan he, altijd goed. ""
"Ik snap niet waarom je het koopt, waarom leen je niet iets van de opgestuurde items? Yves vind het niet erg." "noU, ik mag niks meer lenen van Yves, ik mors vaak wijn en het is moeilijk om het eruit te krijgen, daarom."
Nou eindelijk iemand die nee tegen Sammie durft te zeggen. we lopen een boetiekje binnen en we zien een man een jurk vasthouden en omhoog houden. EEn man die een jurk koopt, best schattig. Hij ziet ons binnen komen en schenkt ons een betoverende glimlach. Ik voel dat ik begin te blozen, verdorie, altijd gebeurt mij dit. Sammie daarentegen strekt haar rug en glimlacht verleidelijk terug. Dan draait ze zich naar mij en zegt op gedempte toon" Weet je wie dat is, dat is de toyboy van heel london, hij komt uit de verenigde emiraten en heeft hier duizenden vrouwen, god wat is hij toch een lekker ding."dan zeg ik op droge toon terug"als jij bij zijn harem wil horen, be my guest, maar kom niet bij mij uithuilen. "tss, ik vind hem een stuk ik wil niet met hem een relatie aangaan."

We beginnen wat rond te kijken en Sammie neemt een jurk uit het rek. Een zwarte straplless jurk die wijd uit loopt een een lage rug heeft. Net als ze wil gaan passen duikt er een verkoopster op,"Ach mevrouw Stanipoulis, dat is een hele goede keus, kom maar met mij mee, dan zal ik u helpen." Slijmtrut, natuurlijk is dat een goede keus, een jurk van yves-saint-laurent is altijd in schot in de roos. Ik mompel wat in mezelf en loop het verkooptrutje achtrna met Sammie in haar kielzog. Op het moment dat ik de paskamers in wil, voel ik een hand op me schouder, ik schrik en draai me om. oh god het is de oliesjeik. "Sorry, ik wilde u niet laten schrikken, maar ik heb evne u mening nodig."Hij spreek accentloos engels, terwijl hij praat kijk ik gebiologeerd naar zijn mond. Ik vraag me af hoe die smaken. Ik bloos weer. Ik haat mezelf. hij kijkt me vragend aan"oh, nou ik werk hier niet, ik kan u dus niet helpen. " Hij schud even met zijn hoofd en zegt, "dat weet ik, ik wil nooit dat winkeljuffies mij helpen, ik wil de mening van een vrouw die hier niet werkt."Ik kijk naar de grond en zeg,'ja, dat kan ik me voorstellen,maar ik ben slecht in advies geven."

29-08-2006, 15:43


ga verder meidddd

26-07-2007, 01:24
"hmm, ïk heb zo het idee dat je juist heel goed bent in advies geven." Hij kijkt mij doordringend aan met zijn grote bruine ogen. Ik smelt , hoe kan ik nu nee zegge? "nou , ik zal het proberen, maar ik ga u wel veel vragen stellen , kunt u dat aan"?
Hij kijkt me verbaasd aan en begint te glimlachen"Ja, ik kan alles aan, vergis je niet. " Wij zullen zien......wat een arrogante blaaskaak. "oke, voor wie zoekt u iets?" "Voor een vriendin" . Ik wacht af. Er komt niks. Pfff. "wat voor vriendin, is het een vriendin of een vriendin din"
"een wat?"
"ja moet ik het voor u uittekenen?"
"lizzzzzzzzzzzieeeeeeeeeee waar blijf je nou, kom kijken, nu!!!!" Sammi heeft me nodig, oh god ik was haar totaal vergeten. "Sorry, ik moet gaan , plicht roept, veel succes..."
iK REN RICHTING PASKAMERS EN IK HOOR AL NIET MEER WAT HIJ ME NAROEPT.
Sammi staat al voor de grote spiegels en kijkt mij vragend aan. "o wauw Sammi di moeeeeeeet je nemen. Ik bedoel kijk nou toch." "Ja Ja, wat stond je net te praten met die ene, vertel me alles..."
Het verkooptrutje stond er nog steeds dus ik gebaar met ogen van niet nu. "Verdorie Lizzie, ok, Yves-Saint Laurent dus. loop maar terug naar die ene. Ik kleed me om en dan gaan we gauw ff kopje koffie halen en vertel me dan alles."
"nou nee ik loop niet terug naar die ene. ik blijf hier. Ik ga David smsjes sturen en dan ga jij je maar nu omkleden.' " Zo blijven we een paar minuten op gedempte toon elkaar af te snauwen, wel , niet , wel, zodat we niet door hadden dat de oliesjeik al kuchend de paskamers is binnen gelopen, totdat hij pal achter ons stond en op me schouders tikte en ik dan in de veronderstelling was dat het dat vervelende verkooptrutje was ;"Ja mevr Sranipolis en ik zijn nog even bezig, ga maar die ene , hem entertainen". "eh Lizzie, dat is die ene..." En dan draai ik me pas om en ik kijk recht tegen zijn brede borstkas. "ja, ik ben die ene."waarop hij me dan lachend aankijkt. Ik hoor Sammi kuchend lachen. en zegt dan"Ik ga me even ontdoen van deze jurk, ik kom zo terug" en geeft me een vette knipoog. Het verkooptrute hiuppelt Sammi vrolijk achterna wat dus beteknet dat ik en die oliesjeik nu alleen zijn. "Zo, ik ga dan even me vriendin helpen." Ik knik en loop langs hem en houdt hij me bij de pols vast. Ik bevries, ik voel me hart in mijn keel bonken. "Zoals ik al zei, ik heb jouw mening nodig. En ik accepteer geen nee als antwoord." Zo meneer eigendunk aceepteert geen nee. Ik ruk me los uit zijn greep. Kijk hem uitdagend aan en bedenk ondertusen wat ik moet zeggen, maar ik weet niks uit te brengen, ik hap alleen naar adem. God wat een dom gezicht zou dat zijn. Sammi , sammi moet me nu komen redden." Zo Lizzie, ik denk dat ik dat gehoord heb, Lizzie is toch je naam?"
Ik kijk hem kwaad aan. "ik weet niet of je in de wopestijn paskamers hebt, maar hier mogen geen mannen komen, dus ik stel voor dat u even de winkel weer ingaat."
Ik zie aan zijn gezicht dat ik hem overrompeld heb, zo dat varkentje heb ik weer mooi gewassen. " Ik weet niet of jij ooit hebt leren lezen maar er staat met koeienletters Unisex bij de ingang van de paskamers."
Hmm dat had ik niet verwacht hij kan lezen. " Toevallig kan ik lezen ja, en ik ga u niet helpen met advies geven. " Ik hoef je advies niet, ik wil alleen dat je deze jurk even voor me past dan kan ik bepalen of ik de jurk neem of niet."
"Het zou slimmer zijn als u een van uw vriendinnen had meegenomen. "
"Dat doet er nu niet toe, wil je dit even voor mij passen?"
Pff , hoe kan ik nu weigeren, ik bedoel het is een haute couture jurk van Armani, donkerblauw, strapless, lang met een laag decoletee. "Oke ik doe het onder een voorwaarde." Hij kijkt me aan knippert met zijn ogen en begint e lachen. Op dat moment komt Sammi uit de paskamers. het verkooptrute loopt uit paskamers om de jurk van Sammi in te pakken. "Zo staan jullie nog steeds hier?" Op fluistertoon ; "Hoezo voorwaarde? "
Ik fluister terug."hou je stil en kijk." "Oke Lizzie, ik ben benieuwd naar je voorwaarde."nou heel simpel, je mag maar een blik werpen op mij en dan ren ik weer terug om jurk weer uit te trekken. Sammi en oliesjeik kijkem me verbluft aan , dan begint sammi zichtbaar moeite te doen om niet te lachen, terwijl de oliesjeik zijn lach niet meer kan bedwingen. " Hoe kan ik nu na een blik bepalen of het de goeie jurk is" . "Geen gemaar, ja of nee.""
"Lizzie, je bent een aparte vrouw, ik accepteer je voorwaarde." Mooi zo.

26-07-2007, 10:12
leuk verhaal je 2e fan

26-07-2007, 11:26
Leuk verhaal ga snel weer verder

26-07-2007, 11:47
Ga gauw verder

27-07-2007, 00:30
Al mompelend loop ik het pashokje binnen. Ik hang De Jurk aan het kledingrekje en plof neer op de stoel. Ik bekijk De Jurk alvorens ik hem ga aantrekken. Hmm, wel een heel laag decolletee. Ik moet mijn bh uittrekken, wat dus betekent dat bij minste geringste beweging mijn borsten er uitvliegen. "psst, Liz, ben je klaar, we moeten opschieten anders krijg je te maken met Markus." Oh nee ook dat nog, kom ik dankzij een buitenlander te laat op mijn werk. Ik trek het deurtje open en sleur Sammi binnen. "Markus kan de pot op, hij kan niet zonder mij. en we komen niet te laat. Enige wat ik nu nodig heb is plakband, haal je naaidoos uit je tas."
Sammi begint te graaien in haar tas..."ehm, ik heb dat kolereding in me burola laten liggen. " Sammi grist De Jurk van het rekje en haalt hem van klerenhanger af. "Lizzie, Armani zou een vrouw nooit te werk laten gaan met plakband. Zo laag is het ook weer niet. Deze Jurk is subliem. Kijk nou, je hijst je op, heeft voorgevormde voorgevel, zie je het nu? Ik rits hem voor je dicht et voila."
Inderdaad, hoe kan ik dat over het hoofd hebben gezien? Sammi lijkt mijn gedachten te kunnen lezen en zegt"jep, hij heeft je flink in de war gemaakt he..."
"Geef op, we hebben nog 20 min, ik wil mijn koffie nog halen"


"Lizzie, je buik ff inhouden, diep ademhalen." Ik hou me buik wat in en Sammi ritst De Jurk dicht. " hmm, het zit als gegoten niet waar lizzi?"
"ja , inderdaad , ga jij nu maar naar buiten dan kan ik lopen , kan hij kijken draai ik me om en dan storm ik weer hierin en trek dat ding uit. "
Sammi knikt en stapt naar buiten, ik haal paar keer diep in en uit. Verrek, het lijkt wel alsof ik op adientie moet bij de koning of iets dergelijks. Ik kijk naar mijn handen die beven van de zenuwen. Ik schraap even mijn keel. "Ok , zet u schrap, ik kom nu naar buiten '. Net als ik naar buiten wil zie ik dat ik mijn manolo's niet heb aangegetrokken. "Ehm nog een moment ." Ik stap snel in mijn pumps en haal nogmaals die adem. "Oke, ik kom nu!"
Ik stap naar buiten en ik loop een paar stappen en probeer meneer blaaskaak niet aan te kijken. Sammi knikt goedkeurend en gebaart dat ik me moet omdraaien. Ik draai me om en loop weer richting paskamertje.

18-03-2008, 01:04
long time no typing.....hier gaat ie dan.


De paskamer lijkt opeens mijlenver, krijg het opeens spaansbenauwd, ik voel gewoon zijn ogen in me rug prikken en op een plaats waar hij niet mag kijken!!! Vuilerd......
Er rest mij nog een ding te doen...die laatste stappen zal ik maar heel snel doen. "Oke genoeg gezien he.." Met die woorden ren ik de paskamer in. Trek de jurk van me lijf en kruip weer in me eigen kleren.

Ik stap triomfantelijjk het duo tegemoet. Sammi kijkt wat bleekjes en blaaskaak heeft blosjes op zijn wangetjes...'jullie kijken als of jullie een geest hebben gezien, ik was toch it in die jurk, zeg eerlijk Sammi.." Oke alarmfase 1, die uitdrukking op Sammie's gezicht is alarmafase 1. wat kan er zo alarmerend zijn? Ik voel aan me gezicht of er iets uitpuilends hangt en me hand gaat richting me borst, ik voel mijn borst. ik draai me snel om en zie gewoon dat er een van mij twins uithangt, ik geloof dat ik flauw ga vallen.."Lizzie we moeten gaan, meneer hoop dat u nu een keus heeft gemaakt..." Ik voelde Sammis's armen en ik voelde dat ze duwde richting pashok. Althans ze probeerde te duwen, ik was in schock en me voeten waren aan de grond genageld.

Eenmaal in het hokje begon ik te lachen, lachen werd steeds erger. Ik moet altijd lachen als ik iets ergs meemaak. Ik kan deze blunder nu toevoegen aan mij eindeloze blunder lijst. "Lizzie, we weten dat je hem wil versieren maar pak het asjeblieft de volgende keer wat subtieler aan." Toen begon ik te schuddebuiken. "wuhahaha, heb je het gezien, er hing er eentje uit, ik ben mijn bh vergeten en me blousee hahaha, ik mag nooooit meer blousje dragen, ik verban ze hahahahaha, sammie je moet me helpen daarmee..hahaha."
Kreunen is het enige wat ik als respons krijg van Sam.




Ik weet niet hoe, maar vandaag is de eerste keer dat we precies op tijd op kantoor waren. Nooit zo stipt geweest met lunchpauzes.
Markus liep zelfsdrie keer langs mijn buro om te checken of ik het was. "ja, Mark, ik ben op tijd"
"ik doe mij rondje lunch, jij hebt ze altijd gemist...."
Van werken komt nu niks van terecht enige wat ik nu zie als ik naar monitor kijk, gezicht van die oliesjeik die langzaam veranderd in een borst...ik moet koffie hebben met wat sterks"
Sammie is nergens te bekennen...zal wel weer bij Yves zijn, bedelen om schoenen en een tas. Feeks.
Net als ik mezelf van koffie wil voorzien hoor ik mijn naam. Klinkt niet echt verlangend, zo van "oooh Lizzie, je borst.."Ik moet ermee ophouden, moet eventjes focussen.
Eliisaaaaaa, godverdomme kom onmiddelijk naar me kantoor!!!!!!'
JA drie keer raden. Markus.
Oh god, ik moet een plan beramen om hem van zijn leven te beroven, misschien kan ik hem wel ombrengen met een blik op mijn bo....Stop!

Met 2 kopjes koffie loop ik markus's immens grote kantoor binnen dat uitkijk biedt over praktisch heel londen. Hij staat voor het grote raam. "Zit"blaft hij , waarop hij op zijn hielen naar me toedraait en poeslief naar me glimlacht.
"aah, je hebt koffie meegenomen, weet een ding met slijmen kom je bij mij heel ver......."
Ik kijk hem verbijsterd aan. Het laatse wat ik ga doen is slijmen en wanneer is koffie delen slijmen? Wat een arrogantie!
"Maar ik zal dit niet als geslijm zien, beste Elissa, eerder als een
wapenstilstand. "
"was er oorlog dan?" , kaats ik netjes terug.
Hij neemt een slok koffie en kijkt me taxerend aan. Ik neem ook een slok koffie en kijk taxerend terug.
Dat heb ik ergens gelezen, oh nee dat heb ik zelf geschreven ooit. Hoe te handelen in een gesprek, Kopiieer gedrag van je overste. Helpt.
Tenminste dat hoop ik.
Hij zet zijn kopje rustig neer op zijn buro en leunt verder naar achter in zijn stoel. Dat kan ik dus niet, ik zit op een simpel krukje van een paar honderd pond met geen rugleuning. Ontworpen door een idioot en gekocht door een nog grotere idioot. Hier moet ook een stoel met rugleuning.!
'Elissa, laten we het houden op meningsverschil, tijdverschil, mij een zorg. Enige wat mij interesseert is de lezer. de lezer koopt uiteindelijk dingen waarover wij schrijven. Tijd kost geld en geld kost ...., nou in ieder geval heel veel geld. "

19-03-2008, 00:06
.....hoofdstuk 2


Al als kindzijnde heeft Markus gedroomd om wereldleider te worden en iedereen te laten buigen voor zijn wil. Hoe bereikk je dat ? Al spelenderwijs en te blijven dromen. Nou ja, makkelijker gezegd dan gedaan.Uiteindelijk is hem dat gelukt. Hij staat aan de top. Zijn magazine met alle ins en outs over lifestyle en bekende mensen, Imag, is een wereldsucces.
Yves is zijn steun en toeverlaat. Hele vreemde combi als je de twee beste vrienden ziet staan. Yves de modekenner en grootste mannenliefhebber die op deze aardkloot rondloopt en dol is op sommige vrouwen, niet allemaal. en Markus eigenaar van Image, de stoere macho bink die een ecte vrouwenliefhebber is en eigenlijk met alle mannen wel door een deur kan.

Ja, Markus heeft mensen in dienst genomen op verzoek van Yves omdat hij het zat was om zijn " ooooh je moet haar aannemen, ze is totaal het einde, als je het niet doet dan ga ik staken." te moeten aanhoren.
Ja MArkus gaat dan overstag, alleen bij Yves en bij sommige vrouwen. Nee alleen zijn moeder.
Zie nu deze Markus uit de douche komen.
Mijn baas.
Mijn Lover.
Mijn baas, baas nog eens baas.
"Markus, ben je nog niet weg?'
"waar maak je je druk om, het is pas half zes, een man gaat wanneer een man moet gaan."
er speelt tegelijkertijd een ondeugend glimlachje om zijn mond waardoor ik automatisch mijn ultradure pas gekochte satijnen lakens van versace tot aan mij kin trek. "Nee, Mark, toe, ik moet mijn slaap echt inhalen, je moet echt weg."
"hmm weet je dat zeker?" De handdoek die hij losjes om zijn middel had geslagen valt langzaam op de grond. Mijn mond voelt droog aan, ik knip mijn ogen dicht ik voel zijn tong over mijn neus gaan. Over mijn neus? "nee , jemoet weg, dit kan niet, ik kan dit niet"Tgelijkertijd probeeer ik hem van me weg te duwen. "ga naar huis, ik kom te laat." Wel verdorie mijn gezicht is helemaal nat, ik "doe me ogen open en ik zie dat Freak, mijn hond me wakker probeert te likken. "Freak jij godvergeten vuilnisbakkenhond, scheer je weg."Hij blijft gewoon rustig zitten en kijkt me schuin aan en blaf een keer resoluut. "ja, ik sta zo op. en ja ik heb weer gedroomd over Markus."
Och god dit kan echt niet langer, waarom droom ik over hem? Lizzie kan ik dit niet vertellen, die zal zich helemaal onder pissen van het lachen.
een echte Stanipoulis pakt zoiets subtiel aan. Hmm, Moregnavond zal ik Markus testen, kijken of hij mij ook ...Woef. "Kun jij nu ook gedachtenlezen? Ik kmoet je naar het asiel terugbrengen als je niet met je iegn zaken bemoeit. Geen waarschuwing vooraf. " Woef woef, Freak springt op het bed en neemt het laken in zijn mond en trekt het van me af. "Ja, ik sta al op, en lebber me nooit meer wakker als ik aan het slapen ben, alleen als ik te laat zou kunnen komen op het werk."
Die hond achtervolgt mij ook overal waar ik ook heen ga. "N ee Freak, af! dit is baasje blackberry, daar komt alles binnen van baasjes baas." Ik gris het ding uit zijn bek en maak het droog met wat kleenex. Ik laat het bad vollopen en kiojk ondertussen naar me mails.
MArkus
Markus Markus, Yves . Lizzie Lizzie. Markus.
Laatse van Markus:
Gala , regel smoking. Yves haat mij vandaag.
"Ben ik nu ook al zijn kleedster? Ik ben verdorie schrijfster, geen kleedster. wat denkt die eikel wel niet."
Ik laat het bad vollopen en typ maar een mail terug.
"Aan Markus,
Wat is een smoking?
nee dat kan ik niet, ik wis het maar en leg mijn blackberry op het nachtkaste. eerst maar even badderen. Markus kan de pot op. Alle mannen kunnen de pot op.

20-03-2008, 01:37


Lizzie moet echt opschieten, ze is al ruim 10 minuten te laat. David is weer zeker met haar bezig.
Ik kijk even rond en glip snel weg naar het kantoor van Markus en leg het zware pakket neer op zijn buro.
Ben een kwartier eerder vertokken om alleen maar voor hem een smoking te regelen.
Julia heeft raar opgekeken en zei met haar irritante hoge stem" oooh is dat niet Yves z'n taak? "
Ik heb maar beleefd geantwoord, Gucci is niet niks, je zult er maar nooit meer mogen komen. Ik moet er nu nog van zweten als ik eraan moet denken. Vervuld met gedachtes loop ik terug naar me buro en denk nog aan wat ik allemaal moet doen, jurk kopen, langs Yves voor accesoires, moeder bellen. Ik merk niet eens dat Lizzie achter haar buro zit, totdat Markus zijn entree maakt.
Ik begin sneller te ademen. Hij ziet er zo uitgeslapen uit.
En werkelijk om op te vreten. Oh my god, ik moet zo snel mogelijkj weer een afspraak maken met Steven , mijn therapeut, dit gaat echt de verkeerde kant op.... Ik pak de telefoon op en wil net speeddial drukken voor het nummer van Steven, zie ik Markus op het buro van Lizzie gaan zitten.
ik kijk snel op me hologe en weer naar Lizzie.
Hoppa springt Markus van haar buro af, hmm welgeteld 1 minuut zijn zegje gedaan...'
Zonder geluid maak ik de zin : Ik heb het je gezegd"
Enige wat ik terug krijg is een vermoeide blik.
Ja....we gaan de Jurk kopen......