Bekijk volle/desktop versie : ''~**....Onuitgesproken Gevoelens....**~''



Pagina's : [1] 2

27-08-2006, 19:43
Proloog

De vakantie is weer voorbij. Alles komt dichterbij school, de drukheid en de vermoeidheid. Ik had lekker rust in Marokko ik vergat gewoon even alles om me heen. Maar tja.. werd snel gewekt door die mannen die alle straten onderhand af gingen om hun spullen te verkopen. Mijn leven was niet bepaald leuk maar zo langzaam, saai en zo eenzaam. Ach geluk had ik niet echt ik mocht niet zo veel van mijn ouders ze hadden liever dat ik van school naar huis ging. Ik ben een meid wat onzeker over zich zelf is maar iedereen zegt dat ik prachtig ben een paar hebben hier een bezoekje genomen om met mij te trouwen. Maar geen ene denken aan. Ik wilde liever alleen zijn en nog lekker genieten van deze tijd alleen.


Dit was een klein stukje ik hoop dat jullie het wat vinden.

Y.

27-08-2006, 19:46


nieuwe fan meid lijkt me leuk verhaal ga gauww verder....,,
_XxX_ saliima

27-08-2006, 21:15

Citaat door saliima:
nieuwe fan meid lijkt me leuk verhaal ga gauww verder....,,
_XxX_ saliima
Ik heet je welkom Salima...
Leuk dat je mijn verhaal volgt..[/FONT][/SIZE]


[SIZE="2"][FONT="Lucida Sans Unicode"]Y.

28-08-2006, 09:38
Niewe fan bedoel ik

28-08-2006, 12:21


Haha dames allemaal welkom...!!

Ik ga straks een vervolg zetten

Y.

28-08-2006, 12:22
okii meid ik wacht,,
_XxX_ saliima,,

29-08-2006, 18:35
waar blijft het vervolgje

30-08-2006, 16:56
Sorry was druk met school maar er komt een vervolg....

30-08-2006, 17:00
Oke ik zal wachten Joh
Nieuwe fan
Ga zekers verder

30-08-2006, 17:10
Heey slaapkopje van me kom je nog? Het was mijn lieve zusje of ja zal ik zeggen mijn tweelingzusje. Ik was een paar minuutjes eerder geboren. We doen dezelfde opleiding. Me ouders vinden dat gelukkig oké. Ik sta op en was mijn gezicht. Ik deed lekker wat simpels aan. Ik pakte me tas in en ik moest natuurlijk mijn laptop niet vergeten. Ik liep na beneden smeerde broodjes om lief te wezen had ik dat ook voor Sabrin gedaan. Ik hoorde dat Sabrin de 14 treden af liep. Ze kwam tik takkend met haar haklaarzen de keuken binnen. Sabrin schiet a.u.b. op we zijn al te la….te vroeg bedoel ik. Juist zussie dus we kunnen lekker op ons gemak ontbijten. Ik keek naar de tv en Sabrin bladerde door een tijdschrift. Het is tijd om naar school te gaan. Heey Majdoeline jij rijd en ze gooide de autosleutels naar mij. Vandaag is het mijn beurt om te rijden en morgen weer de beurt van Sabrin en zo gaat het door. Ik deed mijn laarzen aan die onderaan een hakje hadden. We liepen samen naar de auto en gingen erin zitten. Na 20 minuten kwamen we aan bij school we stapte uit. Ik keek naar mij les rooster we zaten tot 2 uur op school. Daarna waren we uit.




Zullen we de stad in gaan? Ehmmm…. lijkt me super lieverd. We waren heerlijk aan het shoppen. Daarna gingen we naar de bios. We pakte een filmpje en gingen wat lekkers halen en daar gingen we rechtstreeks naar de zaal.








De film was begonnen hallo niet zo smakken. Dat doe ik niet dat doe je wel Sabrin. Een paar jongens zaten voor ons en draaide zich om eentje die viel me zo erg op het was een mooie jongen maar het was toch een Marokkaan. Hij verleid me gewoon met zijn manier van doen. Hij keek van mij naar Sabrin. Hij keek weer verder naar de film. Zijn vriend (dat denk ik te minste) zei wat zacht tegen hem maar wat dat wist ik niet. Die vriend draaide om en knipoogde mar na wie wist Sabrin en ik niet………………………………………………………………………

03-09-2006, 15:44
ga verder!!!,,

03-09-2006, 15:46
VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje VervOlgje

03-09-2006, 16:36


Heey peopele

Ben nou niet thuis maar zal straks een vervolg schrijven...


03-09-2006, 16:40
iszz goed meid,, ik wacht!! ,,

07-09-2006, 18:49

Verderrrrrrr Nieuwe Fan Meld ZiiCh,,


Pagina's : [1] 2