Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Pu-ehr thee, afslankmiddel



Pagina's : [1] 2 3

27-08-2006, 18:36
Ik heb laatst een Pu-ehr tea gekocht, gebruik het nu ongeveer een weekje....
Ik vind het echt lekker, ik weet niet zeker of het echt werkt.. Maar ik laat het jullie nog wel weten.
Ik moet wel heel vaak naar het wc..


P.S. Heeft iemand ervaring met die thee!!!

27-08-2006, 19:15


k heb het ook gekocht maar moet het nog proberen, drink je het echt 6x per dag dan?

27-08-2006, 19:15
Niemand ervaring??????

27-08-2006, 19:18

Citaat door ellisa:
k heb het ook gekocht maar moet het nog proberen, drink je het echt 6x per dag dan?
Jah ik denk wel meer dan 6 keer.. Ik vul gewoon een hele thermokan, ik schrijf het denk ik helemaal verkeerd....
Maar ik drinkt et gewoon de hele dag door, ik denk zn 8 keer ofzo

27-08-2006, 19:33


wajoui hahahha, ik hoop dat ie lekker smaakt..en resultaten merkt op den duur dan..

27-08-2006, 19:39

Citaat door ellisa:
wajoui hahahha, ik hoop dat ie lekker smaakt..en resultaten merkt op den duur dan..
Jah ik hoop het, maar ff een vraagje voor jouw__ Eet jij ook minder, ik bedoel ben je echt op dieet of gebruik je alleen die thee???

27-08-2006, 19:51
nee ik doe momenteel helemaak niks ben ongesteld, dan eet ik gewoon alles(ben bang dat er tijdens je menstruatie niet helemaal goed gaat als je streng aan het dieeten bent)maar insallah als ik klaar ben, dan ga ik eraan beginnen, maar je moet wel op je eten letten en na 18.00 geen vette happe,koekjes,snoep is taboe,maar wel fruit en groente etc, volgens een vriendin van me helpt het echt , zij gebruikt het en je ziet wel het verschil, na 2 weken, maar goed ieders lichaam is anders..

we moeten het zelf proberen..en volhouden !!

27-08-2006, 19:56

Citaat door ellisa:
nee ik doe momenteel helemaak niks ben ongesteld, dan eet ik gewoon alles(ben bang dat er tijdens je menstruatie niet helemaal goed gaat als je streng aan het dieeten bent)maar insallah als ik klaar ben, dan ga ik eraan beginnen, maar je moet wel op je eten letten en na 18.00 geen vette happe,koekjes,snoep is taboe,maar wel fruit en groente etc, volgens een vriendin van me helpt het echt , zij gebruikt het en je ziet wel het verschil, na 2 weken, maar goed ieders lichaam is anders..

we moeten het zelf proberen..en volhouden !!
Ohh ok... Jah ik weet het... Ik hoop dat we gelijk resultaat zien!!! INSHALLAH

27-08-2006, 19:57
jazeker insallah!!

27-08-2006, 20:42
Ik gebruik hem ook ik ben echt veel afgevallen dankzij die thee

Kus Trico

27-08-2006, 20:47
hoe werkt die thee dan?? en waar kan ik t hale??

27-08-2006, 21:10
Kruidvat, 2.90 euro. Ik ben nu ook pas twee weken bezig, na elke maaltijd drink ik zo'n grote kop thee (telt voor twee kopjes). Ik heb zo'n grote beker ook op mijn werk, en heb altijd thee bij me. Ik merk zelf nog niet echt veel...maar misschien werkt het pas op langere termijn.

27-08-2006, 21:27


Ik heb het ook gedronken de thee, mijn moeder ook en je merkt zeker resultaat als je daarbij gezond eet en minstens 1liter per dag van de thee drinkt.
Nu drink ik de Yunan thee, die helpt ook heel goed !

27-08-2006, 22:19
Ik heb ook diw thee van de bodyshop, wete niet precies hoe die heet.

Maar drink hem niet zo vaak

27-08-2006, 23:56
oehh ik ga hem morgen zeker halen wil iemand mischien even zeggen hoe ik het moet gebruiken en met welke voedingswaren
thaanks !!

Pagina's : [1] 2 3