Bekijk volle/desktop versie : Breaking Nieuws: Na Ouaddou en Chretien



Pagina's : [1] 2

27-08-2006, 15:28
heeft ook Houssine Kharja de Frmf verzekerd niet meer de kleuren van de nationale team te willen dragen, daarbij noemt hij precie hetzelfde probleem als Ouaddou. Hij zou nite begrijpen dat spelers van de midden oosten en marokaanse competitite voorkeuer krijgen boven de europese topspelers. Hij zei mischien te willen terugkomen als alles weer op een rijtje is en voetbalverstand terug is op het veld zoals in 1998.

27-08-2006, 15:30


Hij heeft fucking gelijk!!


in europa zitten vol talentten maar hij laat ze niet spelen.
alleen marokaanse spelers uit marokko die uitgedroogd zijn.

heeft fahker iets tegen mocros uit europa??

27-08-2006, 15:30

Citaat door Sara_Girl19:
heeft ook Houssine Kharja de Frmf verzekerd niet meer de kleuren van de nationale team te willen dragen, daarbij noemt hij precie hetzelfde probleem als Ouaddou. Hij zou nite begrijpen dat spelers van de midden oosten en marokaanse competitite voorkeuer krijgen boven de europese topspelers. Hij zei mischien te willen terugkomen als alles weer op een rijtje is en voetbalverstand terug is op het veld zoals in 1998.
heel goed man...nou moeten er meer spelers volgen ...dan wordt die bolle ontslagen.....wat een bende bij de marokkaanse bond

27-08-2006, 15:59
ze hebben alle3 gelijk en hoop dat er meer spelers hen zullen volgen zoals sektioui zairi chamack en al die andere jongen talentvolle spelers
ik weet wat die bolle als coach voor een goed talentvolle voetballand als marokko

ze zijng wn jaloers op die'zogenaamde'europese voetballers

27-08-2006, 16:16


kharja was (en is) een redelijke middenvelder vergeleken met die clowns die Fakir (FAKIR ja!) oproept voor het middenveld.

27-08-2006, 16:53
nee vriend kharja is de beste controllerende middenvelder die marokko heeft. en is algemeen verzekerd van een basisplaats. het ligt niet alleen aan de die bolle maar aan de voetbalbond die onkundig is en corrupt is zie troussier die alles proffesioneel wilde maken maar dat niet mocht dan konden ze niet meer jatten

27-08-2006, 16:54
nou vind ik kharja niet zo denderend voetballen maar hij heeft wel gelijk..ik bedoel..welk land selecteerd nou spelers uit de 2e of zelfs 3e devisie?? terwijl er topvallers/talenten rondhuppelen in europa...ik zal het nooit snappen...

27-08-2006, 17:02
fuck die bond, allemaal dieven..iedereen moet ermee stoppen, i.p.v debielen selecteren die de bal blindelings naar voren trappen..ik erger me soms aan de spel van die debielen..marokko had een leuke team en dat was in 1998. sindsdien is het alleen maar gezeik met bondscoaches en het gekke selectiebeleid.

iedereen moet die bond gewoon scotten dan zullen ze wel een grote schoonmaken houden..hele bond weg nieuwe bond erin..

27-08-2006, 17:10

Citaat door cheb_3elel:
nou vind ik kharja niet zo denderend voetballen maar hij heeft wel gelijk..ik bedoel..welk land selecteerd nou spelers uit de 2e of zelfs 3e devisie?? terwijl er topvallers/talenten rondhuppelen in europa...ik zal het nooit snappen...
ik snap het ook niet ,maar het is gewoon politiek....de hele voetbalbond moet oprotten....en gewoon met een schoene lei beginnen.....

27-08-2006, 17:50
het ligt niet volledig aan fakhir hij is gewoon beperkt het zijn de mensen die hem hebben aangenomen.

27-08-2006, 17:57
handbalcoach

27-08-2006, 18:17

Citaat:
(http://www.AtlasLions.eu) Houssine Kharja has decided to quit the Moroccan national team as he believes there's a lack of professionalism in the current era led by M'hamed Fakher.

The Ternana midfielder, who is one of Morocco's most important players follows the decision of Abdeslam Ouaddou to quit the international scene.

There's been a lot of concerns among the players lately concerning how the National Team is handled by Fakher and the FA.

27-08-2006, 18:43


Ze moeten alledrie oprotten!
Vooral die garja! Die gast speelt dramatisch.
Ze hebben genoeg kansen gehad maar niets laten zien.
Ouaddou is de enige die nog een beetje niveau haalt.

Ik vind gewoon dat je zelf eerst moet presteren.
En sowieso geen bankzitter bent bij een "topclub".

27-08-2006, 21:09

Citaat door marok:
Ze moeten alledrie oprotten!
Vooral die garja! Die gast speelt dramatisch.
Ze hebben genoeg kansen gehad maar niets laten zien.
Ouaddou is de enige die nog een beetje niveau haalt.

Ik vind gewoon dat je zelf eerst moet presteren.
En sowieso geen bankzitter bent bij een "topclub".
spelers van marokko willen nu stoer praten maar ze hadden ook op het veld kunnen spreken maar dan met hun voeten bijvoorbeeld in Kenia of Tunesie ik weet dat de bond en trainer van marokko verrot zijn maar deze spelers stonden allemaal in de basis tegen Tunesie maar speelde als mietjes tegen die twansa en dan willen zij nu ook stoer praten

27-08-2006, 21:19
zij hebben groot gelijk opgetyft met die dikke schele hond! Ze3ma talentvolle trainer pleur een eind op man dikke amateur!

Pagina's : [1] 2