Bekijk volle/desktop versie : probleem

27-08-2006, 15:14
vandaag toen ik de pc aanzette en opstartte kreeg ik dit bericht

Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel. Neem contact op met de netwerkbeheerder wanneer het probleem blijft bestaan.

Detail: Onherstelbare fout bij I/O-bewerking die door het register is geïnitialiseerd. Het register kan een van de bestanden met de systeeminstallatiekopie van het register niet inlezen, wegschrijven of leegmaken.

Kan het lokale profiel niet vinden. U wordt aangemeld met een tijdelijk profiel. Wijzigingen die u in dit profiel aanbrengt gaan verloren wanneer u zich afmeldt.

me hele bureaublad was leeg en de rondleiding in Xp begint ook weer. net wanneer je voor t eerst een account aanmaakt, mn documenten enzo kan ik nog wel bij maar alleen via :c\documents en settings , niet gewoon via mijn documenten. weet iemand hoe ik weer de oude instellinge kan terugkrijgen?

27-08-2006, 15:19

is geen probleem doe gewoon systeemherstel (start mijn programma's en daarna burea accoiress daarna systeem werkset) en kies een datum waar je pc nog goed was en dan moet allles weer nrmaal worden

27-08-2006, 15:21

Citaat door batata11:
is geen probleem doe gewoon systeemherstel (start mijn programma's en daarna burea accoiress daarna systeem werkset) en kies een datum waar je pc nog goed was en dan moet allles weer nrmaal worden
shoukran agie maar heb ik geprobeerd , vanwege iets had ik tijdje geleden die systeemherstel uitgeschakeld dus er zijn geen herstelpunten meer

27-08-2006, 16:12
ewa mensen weet iemand er een oplossing voor

27-08-2006, 21:53

ewa mense help even dan