Bekijk volle/desktop versie : Verkracht door men eigen vader



27-08-2006, 14:52
Selaam allemaal.

Ik ben nadia, en kom uit utrecht. Ik hou van verhalen schrijven, maar dit vrhaal is egt gebeurt. Niet bij mij maar bij men vriendin. Zij heeft me alles vertelt hoe het ging die avond. Ik wil deze verhaal met jullie delen, als jullie willen dat ik deze verhaal ga schrijven. Laat dan effe van je horen. Dan begin ik meteen

Samirra wordt wakker, je vader komt terug uit marakko. We moeten nog het hele huis schoonmaken. IK kijk men moeder slaperig aan, is goed nog heel effe men ogen dicht doen oke. Nee, samirra nu wakker worden. Ik stap met één bed uit bed, en kijk men kamer effe rond. Mijn moeder heeft men hele kamer al schoon gemaakt. Mama, ik ga eerst anderen kleren aan doen, en kom ik oke. Is goed zina inoe wel snel, mijn moeder loopt de kamer al uit. Ik stap uit mijn bed, en doe zo 'n jurk aan waar je lekker in kan schoonmaken.
Ik loop naar beneden, maar het hele huis is al opgeruimd, ik loop de zitkamer in. Een geef mijn moeder en kus als bedankje. Mijn moeder kijkt me aan, en dan zijn haar ogen weer gericht naar de klok. Wwhah ik begin telachen. Sammira waarom lach je, je vader komt zo over een uur. O, oke men moeder kan goed nederlands praten, door haar nederlandse lessen dat ze elke zaterdag volgt. Ik wou net gaan zitten, toen de bel ging. Meteen d8 ik aan men vader, ik ren naar de deur, en mijn moeder loopt achter me aan. Ik doe de deur open, en omhels men vader, men vader geeft me een kusje. Een zegt, ik heb nog wat voor je die krijd je starxs oke. Ik knikte en liep naar de woonkamer, mijn moeder zat nog op de gang met men vader tepraten.

Mijn vader komt de zitkamer aan, en mijn moeder is in de keuken thee aan het maken voor men vader. Mijn vader komt naast me zitten, en vraagt of alles goed gaat met sgool enzo. Je weet hoe vaders zijn. Ik knikt weer.
Mijn vader kwam dichter bij me zitten, en legte een hand op me dijbeen, dat heeft hij nog nooit gedaan, maar ik d8 misschien heeft ie me egt gemist. Kijk ik heb wat voor je, men vader pakt een tas en geeft het aan mij. Er liggen kleren in, als je klaar bent moet je me roepen dan kom ik naar boven oke. IK glimlachte en rende de trap op. Ik deed men kleren uit, en ineens ging de deur open, ik zat in men boxert, men vader komt de kamer binnen gelopen, alsof hij het niet zag dat ik bijna in men blootje zat. Hij keek me aan alsof hij nog nooit een vrouw van zo dicht bij had gezien. Ga, weg papa ik ben nog niet klaar. Ik keek snel om, en viste en handdoek op, en sloeg het om me middel. Mijn vader kwam steeds dichter bij, en hij bekeek me goed alsof hij mij jaren niet heeft gezien, ik werd bang en begon tebibberen.

07-02-2007, 21:33


ohhhh spannend gaa door aub:$

09-02-2007, 20:54
nwe fan
spannend ga snel veder

09-02-2007, 21:07
wyuw wrm stop je ienneens gewoon door gaan
xxx amina
ps NIEUWE FAN EN MOOI BEGIN!!!!!

09-02-2007, 21:40


ga door het is egt een leuk verhaaaaaaaaaaalllllllllllllllllll

10-02-2007, 00:39
Gaaaa verder joh het si een goed begin

XX Jasmina

10-02-2007, 13:13
hey schat ga veder
ik haat zulke vaders
hun eigen dochter verkracten tfoe
gelukkig is mijn vader heel anders
vervolg pleae

10-03-2007, 23:13
ewa ga verder
heb egt medelijde met je vriendin meskiena
nieeuwe fannn:d

11-03-2007, 16:58
GA VERDER A.U.B. [I][/I]ik smeek je!!

07-04-2007, 18:21
Ga door tot eindee ... ;/