Bekijk volle/desktop versie : Grafische rekenmachine



26-08-2006, 18:48
Hallo allemaal,

Ik heb nog een grafische rekenmachine te koop, iemand geinteresseerd?

26-08-2006, 19:12


Ik heb er ook een te koop

26-08-2006, 19:33
AUB maak een mooie prijsje voor een broeder, hij heeft hem hard nodig anders wordt hij weggestuurd van school.

Ik hoor snel van jullie.






ps; het liefst met handleiding en datakabel en van het type TI-83 Plus

26-08-2006, 19:38

Citaat door maroc_reddy:
AUB maak een mooie prijsje voor een broeder, hij heeft hem hard nodig anders wordt hij weggestuurd van school.

Ik hoor snel van jullie.






ps; het liefst met handleiding en datakabel en van het type TI-83 Plus
heb geen handleiding enz...is heel makkelijk te begrijpen..!

wat vind jij een mooi prijsje? zelf kostte ie 89,- euro

26-08-2006, 19:43



Citaat door Mievrouw_Batata:
heb geen handleiding enz...is heel makkelijk te begrijpen..!

wat vind jij een mooi prijsje? zelf kostte ie 89,- euro
Sem7ai, ik kan je geen prijs geven, anders zou ik voor iemand anders spreken, ik weet niet hoeveel hij zal bieden. Maar het is handig om even op marktplaats.nl te kijken, dan kan je zien hoeveel je rekenmachine nog ongeveer kan opleveren, ik hoor het snel, dan geef ik het door en dan kijken we wel of we een deal hebben Ghair insha'Allah.




ps: Iemand hier op het forum verkocht het voor €25,-, dat was een koopje, maar die wil niet reageren

27-08-2006, 14:38

Citaat door maroc_reddy:
Sem7ai, ik kan je geen prijs geven, anders zou ik voor iemand anders spreken, ik weet niet hoeveel hij zal bieden. Maar het is handig om even op marktplaats.nl te kijken, dan kan je zien hoeveel je rekenmachine nog ongeveer kan opleveren, ik hoor het snel, dan geef ik het door en dan kijken we wel of we een deal hebben Ghair insha'Allah.




ps: Iemand hier op het forum verkocht het voor €25,-, dat was een koopje, maar die wil niet reageren
€25,- , dat is bijna een kwart van de koopprijs...

ik heb hem wel maar weet niet eens waar hij ligt, zodra ik hem gevonden heb dan hoor je wel van me..

27-08-2006, 22:50
k ben ook opzoek naar een grafisch rekenmachine...

28-08-2006, 00:29

Citaat door Mievrouw_Batata:
€25,- , dat is bijna een kwart van de koopprijs...

ik heb hem wel maar weet niet eens waar hij ligt, zodra ik hem gevonden heb dan hoor je wel van me..
Ik wacht wel af, insha'Allah zul je snel reageren.

Jah €25,- is wel een koopje, ik heb zelf voor mijn rekenmachine rond de €100,- betaald, maar ik heb hem zelf nodig voor mijn studie.

Wassalaamoe 3alaikoem.

28-08-2006, 00:54
Ik heb er ook nog 2 te verkopen.

28-08-2006, 00:57
ik ook met handleiding en al

28-08-2006, 21:20

Citaat door originalmocro:
Ik heb er ook nog 2 te verkopen.
Voor hoeveel verkoop je ze?